۶۵۸۹۰۹
۱۵ نظر
۵۰۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۷
پ

دستگیری قاتلی که والدین همسرش را کشت

روزنامه شرق نوشت: مردی که با حمله مسلحانه به خانه پدر همسرش دست به جنایت زده و گریخته بود، در کمتر از ٢٤ ساعت دستگیر شد. در این جنایت پدر و مادر همسر قاتل کشته و دو زن نیز به‌شدت زخمی شدند که حال آنها وخیم است.

روزنامه شرق نوشت: مردی که با حمله مسلحانه به خانه پدر همسرش دست به جنایت زده و گریخته بود، در کمتر از ٢٤ ساعت دستگیر شد. در این جنایت پدر و مادر همسر قاتل کشته و دو زن نیز به‌شدت زخمی شدند که حال آنها وخیم است.
اهالی روستای «کردلاغری» واقع در حوالی یاسوج ساعت ٣٠ دقیقه بامداد روز یکشنبه با شنیدن صدای گلوله سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمدند و مشاهده کردند به منزل یکی از اهالی روستا حمله شده است. آنها وقتی وارد محل حادثه شدند مشاهده کردند سه زن و مرد صاحبخانه غرق در خون هستند و آثار تیراندازی روی در و دیوار به چشم می‌خورد.
به‌این‌ترتیب پلیس و مرکز فوریت‌های پزشکی در جریان واقعه قرار گرفتند و مأموران به‌سرعت خود را به محل رساندند. آنها در همان معاینات اولیه فهمیدند زن و مرد میان‌سالی که صاحب این خانه بودند بر اثر اصابت گلوله جان‌شان را از دست داده‌اند و دختر آنها و دخترعموی او به‌شدت زخمی شده‌اند. پس از آنکه دو مجروح به بیمارستان منتقل شدند تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد و از همان ابتدا نام مردی جوان به نام یونس به میان آمد.
یونس داماد خانواده بود و از مدت‌ها قبل با همسر خود اختلافات شدیدی داشت به‌گونه‌ای که دختر مقتولان تصمیم گرفته بود از او جدا شود و در این میان والدینش نیز از او حمایت می‌کردند. زن جوان پس از آنکه عرصه را بر خود تنگ دید و نتوانست زندگی مشترک را تحمل کند، خانه‌اش را به‌ حالت قهر ترک کرد و به منزل پدری‌اش بازگشت. در این میان یونس با جدایی مخالف بود و قصد داشت همسرش را هر طور شده به ادامه زندگی مشترک وادار کند.
او وقتی در رسیدن به هدف خود ناکام ماند، سلاح در دست گرفت و به خانه پدرزنش یورش برد و سپس به‌سرعت محل را ترک کرد. شواهد موجود نشان می‌داد یونس از مدت‌ها قبل برای این کشتار برنامه‌ریزی کرده، سلاح خریده و نقشه‌ای کشیده بود که بتواند بعد از رسیدن به نیتش به‌سرعت فراری شود. پس از آنکه این اطلاعات به‌عنوان قوی‌ترین فرضیه موجود در پرونده به ثبت رسید، تلاش‌ها برای دستگیری داماد فراری آغاز شد.
این جست‌وجوها مدت زیادی به‌طول نینجامید و بالاخره در کمتر از ٢٤ ساعت یونس در حالی‌که قصد داشت استان کهگیلویه‌وبویراحمد را ترک کند در حلقه محاصره پلیس گرفتار شد و مأموران او را پیش از هرگونه اقدامی و بدون اینکه فرصت یابد دوباره دست به سلاح ببرد، دستگیر و از او یک قبضه کلاشنیکوف و یک خشاب پر کشف کردند.
متهم بعد از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت. او که راهی غیر از پذیرش اتهام قتل نداشت اختلافات خانوادگی را انگیزه این جنایت عنوان کرد و گفت قصد داشت با این‌ کار انتقامش را از همسرش و والدین او بگیرد.

بنا بر این گزارش، متهم درحال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او در حالی ادامه دارد که دو زن مصدوم همچنان در بیمارستان بستری هستند و با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ف

      داماد روانی خاک توسرت

    • رسول 10 ساله از تهران

      من که گیج شدم چی بگم متاسفم همین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توم فقط متاسفی

    • ف

      اینجور آدم رو اگه ده بار هم اعدام کنن بازم کمه

    • راستگو

      خدا لعنت کند قاتل وقتی زنت تورا دوست ندارد چرا تو اسرار به ادامه زندگی می کنی

    • بدون نام

      این موجودات خدای ادعا هستن از عالم و آدم طلب دارن این افراد رو باید با زجر بکشن تا بفهمن که هیچی جز یه حیوان نیستن خدا لعنتتون کنه که دنیا رو به گند کشیدین

    • @@@@حدیث@@@@

      بدبخت دختره بیگناه پدرومادرش کشته شدن زندگیشم که خراب شده دیگه هیچی نمیتونه ارومش کنه البته شایددیدن اعدام این قاتل کثیف بتونه یکم دلشواروم کنه ؛من نمیدونم چراجدیداهردختری میخوادجداشه طرفش میره وهمین کارومیکنه خب توکه اگه دوسش داشتی به جایی نمیرسوندیش که دیگه نتونه باهات زندگی کنه ازامثال تومتنفرم

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      بدبخت بچه هاشون ... که همچین پدری گیرشون اومده ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گندم جان این دختر حالا حالا در حد توان زناشویی نبوده ولی داماد عجله داشته پدر و مادر دختر مخالفت کردن که این دختر هنوز استخون نترکونده که بتواند زناشویی کنه، داماد دیوانه رفته با اسلحه خودکار همه را به رگبار بسته ولی مثال اینکه داماد می دونسته دختره توان زناشویی داره ولی پدرش نمی دونسته شاید مادره هم میدونسته دیگه شده آخه دختر ده ساله مگه میشه مگه داریم اون قدیما دختر هشت نه ساله ازدواج میکرده الان دختران 35ساله هم از ازدواج میترسند، نميدونم چه حکمتی است،

      • م.ر.ر

        توچراهمجاهستی

    • رها

      گندم اینااصلابچه نداشتن که

      پاسخ ها

      • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

        بالاخره داشتن که ....

    • اشکی

      لایک رها گندم تو کجا میدونی بچه داشتن

      پاسخ ها

      • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

        خا حالا ..

    • f

      اگه طلاق بخوای بگیری هم اینجوریه امان از دست بعضی از مردا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج