۶۵۹۳۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هر وقت حوصله‌ام نداشتم، از رونالدو خبر می‌ساختم!

اگر کسی نام الساندرو پروتوی ایتالیایی را در سال های اخیر شنیده باشد، تصور می کند که او شریک محبوب ستارگان سینما، ورزش و ... در زمینه سرمایه گذاری بوده.

وبسایت نود: اگر کسی نام الساندرو پروتوی ایتالیایی را در سال های اخیر شنیده باشد، تصور می کند که او شریک محبوب ستارگان سینما، ورزش و ... در زمینه سرمایه گذاری بوده. زندگی اش تبدیل به سوژه ای برای یکی از فیلم های مارتین اسکورسیزی شده و یا حتی با دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا هم شراکت داشته است. اما در حقیقت همه این ها خیالات است و هیچ کدام از این جمله ها صحت ندارد. او صرفا یک مرد عادی است که پشت یک کامپیوتر نشسته و با توجه به روابط خوبش با رسانه ها توانسته نامش را سر زبان ها بی اندازد چرا که تخصص اصلی او نشر اخبار جعلی است.

پروتو اخیرا در کتابی تحت عنوان "من دغل باز هستم، داستان مردی که همه را سر کار می گذاشت" به افشای دروغ های بزرگی که از جانب او در رسانه ها منتشر شده پرداخته است. پروتو از سال ۲۰۰۹ تا کنون به لطف شرکت خود انواع و اقسام اخبار دروغ را در رسانه ها منتشر کرده است. حجم زیادی از دروغ های وی در مورد ستارگان فوتبال دنیا مثل رونالدو و بکام بوده است. آخرین خبر جعلی منتشر شده توسط پروتو و دوستانش مربوط به رونالدو بوده است. آنها ادعا کرده بودند که ستاره پرتغالی هزینه ساخت یک بیمارستان کودکان در شیلی را می پردازد، خبری که توسط ژرژ مندس، وکیل رونالدو تکذیب شد. پروتو در این باره می گوید:

نمی دانم که چطور شد که این قدر پیش رفتم. خودم را زیاد باهوش نمی دانم. شاید مشکل از سیستم اطلاع رسانی باشد که خلاء های زیادی داشت و من از آن ها استفاده کردم. هرگز کنترلی در مورد اخباری که منتشر می کردم وجود نداشت و هیچ کس سوالی در مورد من نپرسید.

پروتو عجیب ترین اخبار ممکن را در مورد کریستیانو رونالدو منتشر کرده است. او مدعی شده بود که رونالدو در برج ترامپ در نیویورک َ(که متعلق به رئیس جمهور امریکاست) یک سوئیت خریده است. دیگر خبر شگفت انگیز و جعلی مربوط به بازی کردن رونالدو در فیلمی از مارتین اسکورسیزی بود. پروتو در مورد آن خبر توضیح داد:

حوصله ام سر رفته بود و با خودم فکر کردم که چه کار کنم. بهترین کارگردان دنیا و بازیگران مشهور را انتخاب کردم و در یک خبر کنار هم گذاشتم. بی نظیر بود. کسی هم در مورد صحت خبر از من چیزی نپرسید.

رونالدو و اطرافیانش چاره ای به جز تکذیب این خبرها نداشتند. ژرژ مندس، وکیل رونالدو بارها اعلام کردند که تنها اخبار رسمی در مورد این ستاره در سایت این رسانه منتشر شده است. اما پایان پروتو خوش نبود. او بعد از آن که در سال ۲۰۱۳ به فساد مالی محکوم شد دو سال در زندان بود و کم کم دستش رو شد و مشخص شد که دغل بازی بیش نیست!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج