۶۵۹۴۴۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

پرسپولیس، چشمی و استقلال، انصاری را از دست داد

سرمربی تیم فوتبال امید سایپا گفت: پرسپولیس روزبه چشمی و استقلال محمد انصاری را به دلیل بی‌توجهی به تیم‌های پایه از دست دادند.

خبرگزاری فارس: محمدرضا الهیاری، سرمربی امید سایپا در مورد وضعیت این تیم گفت: باشگاه‌هایی مثل سایپا به تیم‌های پایه اهمیت و توجه ویژه‌ای دارند و به همین دلیل است که این تیم‌ها در عرصه بازیکن‌سازی موفق هستند. اکنون بازیکنانی مثل مهدی ترابی، علی قلی‌زاده و حسین کامیاب محصول تیم‌های پایه سایپا هستند که به لیگ برتر و حتی رده ملی رسیده‌اند.

وی افزود: تیم سایپا اکنون در رقابت های آسیاویژن تهران حضور دارد و ما در رده سوم جدول هستیم. دو هفته دیگر رقابت‌ها به پایان می‌رسد و ما توانسته‌ایم یک رکورد منحصربه‌فرد از خود به جای بگذاریم ۲۰ هفته‌ است که نباخته‌ایم و اکنون در رده سوم جدول قرار داریم. پیکان قهرمان زودهنگام مسابقات شده و تیم‌ مقاومت در رده دوم است و ما در رده سوم جدول قرار گرفته‌ایم اما شاید بتوانیم به نایب قهرمانی برسیم.

الهیاری با اشاره به بازیکن‌سازی سایپا عنوان کرد: اکنون ۳۰ درصد تیم امید ما در اختیار تیم بزرگسالان‌مان است بازیکنانی مثل طاها شریعتی، محمد سلطانی‌مهر و محمد شریفی بازیکنان امید هستند که همراه با بزرگسالان تمرین می‌کنند.

وی در مورد وضعیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس در آسیاویژن تهران گفت: متأسفانه تیم‌های پرهواداری مثل پرسپولیس و استقلال توجهی به تیم‌های پایه ندارند. این دو تیم در آسیاویژن تهران در رده‌های میانی جدول حضور دارند. من خودم دو سال مربی تیم جوانان پرسپولیس بودم. آنجا با تمام وجود حس کردم که هیچ توجهی به تیم‌های پایه نمی‌شود حداقل در دو سالی که در باشگاه پرسپولیس حضور داشتم این مسئله را به صورت عینی دیدم. روزبه‌چشمی بازیکنی که اکنون ملی‌پوش استقلال است شاگرد من در مقاومت بود بعد از پایان سربازی‌اش با تیم امید پرسپولیس قرارداد داشت او را نزد رویانیان بردم و گفتم این بازیکن مستعد است و او را حفظ کنید. می‌توانست با ۴۰-۵۰ میلیون تومان روزبه چشمی را به خدمت بگیرند اما این کار را نکردند و در نهایت هم چشمی به تیم صبا رفت و اکنون هم ملی‌پوش استقلال است و یک بازیکن میلیاردی.

الهیاری افزود: باشگاه استقلال هم همین شرایط را دارد محمد انصاری بازیکن امید استقلال بود اما به خاطر بی‌توجهی این بازیکن در نهایت به تیم پرسپولیس رفت او هم در تیم فجرسپاه شاگرد من بوده است. تیم‌های استقلال و پرسپولیس به رده‌های پایه خود بی‌توجه هستند اما باشگاه‌هایی مثل سایپا به تیم‌های پایه خیلی توجه می‌کنند من اکنون ۴ سال است که در سایپا حضور دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد کرمی

      خیلی خوب است

    • بدون نام

      وقتی امثال اقای رویانیان مدیر بشه چه انتظاری داری

    • marzi

      درسته اما سایپا دیگه همچینم بازیکن ساز نیس مثلا طاها شریعتی ک تازه امسال از پایه های استقلال رف سایپا یا محمد شریفی از استقلال خوزستان رفت الانم برگشت همونجا اگه سایپا قلی زاده و ترابی رو از پایش اورده استقلالم بازیکنایی مثه نورافکن و سید مجید و محسن کریمیو از پایه هاش اورده ک اتفاقا بازیکنای خیلی خوبی هم هستن استقلال وضعش تو پایه ها از پرسپولیس خیلی بهتره سایپام دیگه انقدری ک همه ازش تعریف میکنن خوب نیس باشگاهای فولاد استقلال خوزستان ذوب و پیکان ب مراتب بازیکن ساز ترن ب نظرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج