۶۵۹۸۶۵
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فلاح: روستایی دلیل حضورم در «سد معبر» نبود

نادر فلاح بازیگر فیلم «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی که این روزها در حال اکران است، درباره دلیل و چگونگی حضورش در این فیلم توضیح داد و تاکید کرد که سعید روستایی به عنوان فیلمنامه‌نویس در این انتخاب بی‌تاثیر بوده است.

فیلم نت نیوز: نادر فلاح بازیگر فیلم «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی که این روزها در حال اکران است، درباره دلیل و چگونگی حضورش در این فیلم توضیح داد و تاکید کرد که سعید روستایی به عنوان فیلمنامه‌نویس در این انتخاب بی‌تاثیر بوده است.
فلاح: روستایی دلیل حضورم در «سد معبر» نبود
نادر فلاح بازیگر فیلم «سد معبر» در گفت‌وگو با خبرنگار فیلم‌نت نیوز گفت: «فیلم «سد معبر» یک داستان به روز دارد. با توجه به فیلم‌هایی که این روزها درباره ماموران سد معبر شهرداری در فضای مجازی می‌بینیم فیلم «سد معبر» با قصه خوب، کارگردانی خوب، متن خوب سعید روستایی و بازی خوب حامد بهداد و باران کوثری فیلم موفقی در گیشه خواهد بود.»

بازیگر «خط ویژه» ادامه داد: «زمانی که محسن قرایی فیلم‌نامه «سد معبر» را برای من فرستاد، هنوز سعید روستایی فیلم «ابد و یک روز» را نساخته بود. من تئاتر تک‌نفره‌ای داشتم و محسن قرایی برای دیدن تئاتر آمد و گفت برای یک نقش در فیلم «سد معبر» مرا می‌خواهد. این پیشنهاد به ۲ سال و نیم پیش باز می‌گردد. من به همراه محسن قرایی به دفتر ۳ تهیه‌کننده رفتیم تا در آخر آقای کامیار قبول کردند که تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده بگیرند.»

نادر فلاح افزود: «در آن زمان هنوز سعید روستایی به شهرتی که بعد از «ابد و یک روز» رسید، نرسیده بود که من بخواهم به‌خاطر او این نقش را قبول کنم؛ من با خواندن فیلمنامه نقش را قبول کردم. مولفه‌هایی که از یک نقش می‌خواستم در فیلمنامه وجود داشت و یک نقش مکمل خوب بود ‌که در روند قصه خیلی تاثیر داشت و درگیری این کاراکتر با قهرمان قصه پیش برنده بود. موقعیت کاراکتر برای من جذاب بود و با علاقه تمام این نقش را انتخاب کردم.»

بازیگر «خانه دختر» در مورد بازیگری در سینما و تئاتر گفت: «سینما و تئاتر را پهلو به پهلو دوست دارم، اما مدیوم تلویزیون را پایین‌تر از سینما و تئاتر می‌دانم. من با تئاتر شروع کردم اما بازی در سینما را دوست دارم. در مقطعی انتخاب نقش در سینما برایم اجباری بود اما اکنون سعی می‌کنم نقش‌هایی را بازی کنم که آنها را دوست داشته باشم. در تئاتر اما این اجبار را نداشتم و نقش‌هایی را اجرا کردم که خودم انتخاب کرده بودم.»

بازیگر سریال «سرزمین کهن» درباره تلویزیون بیان کرد: «تلویزیون مدیوم جذابی است، مشروط بر اینکه فیلم‌نامه‌های تولیدات تلویزیونی هم آن به اندازه فیلم‌های سینمایی خوب باشد. امروز در دنیا سریال‌هایی ساخته می‌شود که هر قسمت آن هم وزن یک فیلم سینمایی است. اگر در مدیوم تلویزیون نویسندگان و گارگردان‌ها با وسواس بیشتری حضور پیدا کنند و از طرف رسانه ملی تحت فشار قرار نگیرند، می‌توان سریال‌های خوبی را شاهد بود.»

نادر فلاح اظهار کرد: «سریال‌های تلویزیونی قربانی شرایط رسانه می‌شود و زمان کوتاه برای ساخت سریال‌ها از کیفیت آنها می‌کاهد. سفارش‌ها خیلی دیر و بی‌موقع ارائه می‌شود و در پرداخت دستمزدها بی نظمی عجیب و غریبی وجود دارد که باعث کاهش یافتن کیفیت سریال‌ها می‌شود. به همین دلیل کارهای تلویزیونی در سطح پائین‌تری نسبت به آثار سینمایی قرار دارد.»

بازیگر سریال «عقیق» ادامه داد: «من بسیار خوش شانس بودم که در سریالی بازی کردم که سعید نعمت‌الله نویسنده و بهرنگ توفیقی کارگردان آن بود. البته نقش جواد سرپرست هم یک نقش خوبی بود که توانسته‌ام در سریال «عقیق» آن را بازی کنم. این سریال باعث شد که مخاطبان بیشتر با من آشنا شوند و این از ویژگی‌های بازی در تلویزیون است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج