۶۶۰۲۷۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کرانچار: قلعه نویی پرافتخار مربی ایران است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: علی کریمی کلیدی‌ترین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی امیدوارم در ادامه در کمپ تیم‌ ملی با اعمالی که انجام می‌شود هرچه زودتر به تیم ما برسد.

خبرگزاری فارس: زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دربی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدوارم امروز یک روز مبارک برای مرتضی رمضانی باشد و این مبارکی را به ما انتقال دهد و در بازی فردا پیروز شویم.

وی افزود: همیشه برای قلعه‌نویی و باشگاه ذوب‌آهن احترام قائل هستم و قلعه‌نویی پرافتخارترین تیم ایران بعد از حرفه‌ای شدن لیگ برتر است و همیشه تیم‌های پائین جدول را بالا کشیده است و تیم‌های بالای جدول را قهرمان کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و پیروز شویم؛ علی کریمی کلیدی‌ترین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی امیدوارم در ادامه در کمپ تیم‌ ملی با اعمالی که انجام می‌شود هرچه زودتر به تیم ما برسد.

وی خاطر نشان کرد: این شرایط را برای ادون بازیکن ملی‌پوش آلبانیایی ما فراهم می‌کند که کیفیت خود را نشان دهد.

کرانچار در مورد شرایط رافائل مطرح کرد: به طور قطع مصدومیت‌هایی که مطرح شده و مصدومیت‌هایی که اخیرا برایش به وجود آمده است، برای او مشکلاتی را به وجود آورد و بدون تعارف باید عرض کنم و در مسابقاتی که برای ما به میدان رفته، اصلا کیفیت خوبی نداشته است.

وی ادامه داد: این که خواسته‌های این بازیکن چه بوده، تماما به باشگاه مربوط است و این که این بازیکن باید از لیست خروج کند و یک بازیکن دیگر جایگزین او شود و با این موضوع من هم موافق هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تقابل رشید مظاهری و ابراهیم عالما بیان کرد: این یک دیدگاه ژورنالیستی مناسب است ولی از منظر فوتبالی کاملا متفاوت خواهد بود؛ ظرف سه مسابقه دروازه‌بانی که جذب کرده‌ایم خوب عمل کرده ولی همه را نمی‌توان به ابراهیم عالما نسبت داد و دفاع تیمی ما هم در این موضوع تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: از همین رو با یک میل رو به جلو حرکت خواهیم کرد و بازی مالکانه‌‌ای را در بازی فردا داشته باشیم؛ امیدوارم بتوانیم در کسب نتیجه هم موفق باشیم.

کرانچار اذعان کرد: اگر شرایطی فراهم شود تا بانوان هم در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند و زنانی که خودشان ورزشکار هستند و در جامعه حضور دارند، می‌توانند از تماشای فوتبال لذت ببرند ولی باید مشکلاتی که به حضور آن‌ها در ورزشگاه وجود می‌آید، حل شود تا امکان حضور آن‌ها در ورزشگاه وجود بیایید.

در ابتدای نشست خبری برای مرتضی رمضانی مدیر رسانه‌‍‌ای باشگاه ذوب‌آهن جشن تولدی با حضور سرمربیان دو تیم و اصحاب رسانه برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • PIREMARDE __ PERSEPOLISI

      البته از نوع مافیاییش......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج