۶۶۰۳۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویسی: وقتی ببریم، همه چیز درست می شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما برای جام حذفی هم دوراندیشی می‌کنیم تا جام در خوزستان بماند.

خبرگزاری فارس: عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از بازی مقابل پدیده در نشست خبری گفت: به تماشاگران در ابتدا تبریک می‌گویم که سنگ تمام گذاشتند. بازی از نظر فنی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول کنترل بازی در دست ما بود.

وی گفت: از تمام مسئولانی که در فصل نقل و انتقالات به ما کمک کرده‌اند تا تیم تقویت شود، تشکر می‌کنم. اضافه شدن یعقوب کریمی، محمد شریفی و کلاه‌کج می‌تواند آینده تیم ما را بهتر کند. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم مثل امروز جنگنده بازی کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد جام حذفی، گفت: ما برای جام حذفی هم دوراندیشی می‌کنیم تا جام در خوزستان بماند. ابتدا امیدوارم دو تیم خوزستانی به فینال برسند و دوم اینکه اگر این طور نشد، جام به استقلال خوزستان تعلق بگیرد.

ویسی عنوان کرد: بازی‌سازی یعنی توپ از دفاع به هافبک‌ها و بعد به حمله برسد. استرسی که در ساق بچه‌های ما بود اجازه نمی‌داد خوب بازی کنیم و گل می‌خوردیم. با کم شدن این فشارها و استرس نتایج بهتری می‌گیریم.

وی در مورد تیم حریف، گفت: آنها بازیکنان بزرگی داشتند اما ۶ امتیازی که از دست داده بودند روح و روانشان را خراب کرده بود. امروز ما باید برنده می‌شدیم که شدیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه سرمربی حریف گفته است 70 دقیقه برتر بودیم و روی یک اشتباه خودمان گل خوردیم، گفت: اینکه بخواهیم بعد از بازی تیم حریف را دست کم بگیریم و حرف بزنیم خوب نیست. تا تیمی اشتباه نکند، گلی زده نمی‌شود. ما دقیقاً از نقطه‌ای که آنها پیش از این گل خورده بودند، به گل رسیدیم و روی آن کار کرده بودیم. نباید گلی که ما زده بودیم را لوث کنند و بگویند اشتباه خودمان بود.

ویسی در مورد داوری، گفت: بعد از بازی هیچ وقت به داوری اعتراض نمی‌کنم در بدترین شرایطی هم که داشتیم و ۴ یا ۶ گل هم خورده‌ایم چیزی در مورد داوری نگفتیم.

وی در مورد اخراج مکوندی گفت: او استحقاق اخراج را نداشت و نمی‌دانم چرا داور این کار را کرد. او روی خطا اعتراض داشت نه آفساید.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان با اشاره به جذب دانیال ماهینی و مهدی مؤمنی تأکید کرد: همه چیز خوب است و خوب‌تر هم می‌شود. وقتی برد بیاوریم همه چیز درست می‌شود و مردم خوزستان هم خوشحال می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج