۶۶۰۴۴۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

این موجودی استقلال برای آسیا کافی نیست

پیشکسوت استقلال گفت: تیمی مثل استقلال که مدعی قهرمانی آسیاست باید آنقدر مهره داشته باشد که در بازی‌های بزرگ آسیایی نگران محرومیت و مصدومیت یکی دو بازیکن نباشد.

خبرگزاری مهر: محسن گروسی در خصوص دیدار استقلال و سایپا در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: جدا از حساسیت‌های جدولی، این بازی می‌تواند یکی از بازی‌های خوب و با کیفیت هفته نوزدهم باشد. هر دو تیم از بازیکنان توانمندی بهره می‌برند که اتکا بر اصول تاکتیکی در دستور کار آنها است.

وی افزود: تنها نگرانی برای استقلال غیبت سرور جباروف است. در بازی مقابل تراکتورسازی نقش مهم جباروف مشخص شد. یعنی درست روزی که نبود. خلاء این بازیکن با تجربه که نقش مهمی در نظم دادن به تاکتیک‌های تهاجمی آبی پوشان دارد در تبریز به چشم آمد.

مهاجم پیشین آبی‌ها بیان داشت: روند حرکتی استقلال چند هفته‌ای است که خوب شده و انتظار می‌رود این روند بهتر از این هم بشود. البته این تیم به یک مهاجم دیگر نیاز دارد و من امیدوارم در فرصتی که به انتهای نقل و انتقالات باقی مانده باشگاه بتواند یک مهاجم ششدانگ را به تیم اضافه کند.

پیشکسوت آبی‌ها با بیان این نکته که مشکل گلزنی این تیم تاحدودی حل شده اضافه کرد: البته الان بچه‌ها در لیگ خوب گل می‌زنند، اما نباید فراموش کنیم که تا چندی دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم و این موجودی برای آن بازی ها کفاف نمی‌دهد. رویارویی با تیم‌های مثل العین و الهلال تدارکی به مراتب بیشتر از این می‌طلبد.

گروسی که خود زننده گل آخرین قهرمانی یک تیم ایرانی در آسیا است تصریح کرد: فصل گذشته هم دیدیم استقلال درست وقتی عنان کار را باخت که مهره‌های کلیدی مثل امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید باقری و... را به صورت همزمان مقابل العین از دست داد. برای لیگ آسیا باید آنقدر مهره داشته باشیم که در روزهای حساس و در بازی‌های بزرگ نگران محرومیت و مصدومیت یکی دو بازیکن نباشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ش

      توی لیگ ایران هفتم وهشتمه حالا توی اسیا جواب نمیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج