۶۶۱۴۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۸

نهایتا انتظار ها به پایان رسید و بار دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه CES در شهر لاس وگاس بودیم؛ در ادامه این مطلب به معرفی جذاب ترین محصولات و فناوری های نمایشگاه CES ۲۰۱۸ می پردازیم.

برترین ها - ترجمه از سینا اشتری: نهایتا انتظار ها به پایان رسید و بار دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه CES در شهر لاس وگاس بودیم؛ در ادامه این مطلب به معرفی جذاب ترین محصولات و فناوری های نمایشگاه CES ۲۰۱۸ می پردازیم.
۱- تلویزیون OLED شرکت LG با قابلیت انعطاف پذیری
جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۸

به نظر می رسد که رویای ما برای در اختیار داشتن گوشی های هوشمند انعطاف پذیر به حقیقت خواهد پیوست و معرفی یک تلویزیون با صفحه نمایش انعطاف پذیر این فرضیه را تقویت می کند؛ شرکت LG با حظور در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ تلویزیونی ۶۵ اینچی از نوع OLED را معرفی کرد که کاربر می تواند آن را به مانند یک فرش جمع و لوله کرده و دوباره آن را باز و نصب کند. البته تلویزیون مذکور یک نمونه آزمایشی بوده و هنوز به بازار راه پیدا نکرده است؛ اما این مسئله چیزی از سطح فناوری و نو آوری شرکت LG کم نمی کند و هنوز این شرکت کره ای را به عنوان پیشرو در حوزه تولید صفحه نمایش های انعطاف پذیر می شناسیم.

2- هدست واقعیت مجازی Lenovo Mirage Solo
جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۸

Lenovo Mirage Solo با پشتیبانی از فناوری و پلتفرم Google Daydream، بی شک یکی از برترین هدست های واقعیت مجازی تولید شده تا به امروز است که حتی در مقایسه با گجت واقعیت مجازی خود شرکت گوکل و یا Google Daydream نیز جذاب تر به نظر می رسد. بهره مندی این هدست از طراحی جذاب و ویژگی های جالب آن را به یکی از کامل ترین محصولات دسته بندی هدست های واقعیت مجازی موجود در بازار تبدیل کرده است.

۳- دوربین دیجیتال Lenovo Mirage Camera
جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۸

کاربران برای تجربه فناوری واقعیت مجازی، علاوه بر یک هدست واقعیت مجازی نیازمند محتوای مخصوص این فناوری هستند؛ محتوایی که خود شما می توانید سازنده آن باشید. Lenovo Mirage Camera یکی از با کیفیت ترین دوربین های بهره مند از فناوری VR۱۸۰ است که با استفاده از آن می توانید محتوایی همگام با فناوری Google Daydream را تولید کنید. این دوربین با بهره مندی از دو لنز Fisheye و ۱۳ مگاپیکسلی خود می تواند عکس و فیلم هایی با گستره دید ۱۸۰ در ۱۸۰ درجه را به ثبت برساند.

4- بلند گوی هوشمند LG ThinQ
جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۸

شرکت LG نیز با کمی تاخیر به جمع شرکت های فعال در حوزه تولید بلندگو های هوشمند پیوست و اولین محصول خود در این حوزه را در نمایشگاه CES 2018 معرفی کرد. بهره مندی بلندگوی هوشمند LG ThinQ از دستیار هوشمند مجازی Google Assistant و کیفیت صدایی باور نکردنی این گجت را به یکی از مهم ترین رقبای بلندگوی هوشمند شرکت گوگل و یا Google Home تبدیل می کند؛ رقیبی که حتی شانس از میدان به در کردن Google Home را نشان می دهد. LG ThinQ یکی از اولین بلندگو های هوشمندی است که از فناوری Meridian Audio Technology پشتیبانی می کند و این ویژگی، LG ThinQ را به یکی از به روز ترین بلندگو های هوشمند تولید شده تا به امروز تبدیل می کند.

۵- گجت تندرستی Garmin Forerunner ۶۴۵ Music
جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۸

این گجت تندرستی ویژگی هایی مانند پشتیبانی از پخش موسیقی و انجام تراکنش های مالی اینترنتی را به محصولات شرکت Garmin اضافه کرده؛ ویژگی هایی که Garmin Forerunner ۶۴۵ Music را به لیست رقبای Apple Watch اضافه می کند. در واقع Garmin Forerunner ۶۴۵ Music با بهره مندی از ویژگی های مشابهی در مقایسه با Apple Watch، در بحث ورزشی قوی تر از ساعت هوشمند اپل ظاهر می شود و از طیف گسترده ای از رشته های ورزشی، از دوچرخه سواری گرفته تا شنا پشتیبانی می کند و عمر باتری ۷ روزه آن کاربران را از همراه داشتن همیشگی کابل شارژ آن بی نیاز خواهد کرد.

6- اسباب بازی آموزشی Root
جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۸

Root ظاهری عجیب داشته و هیچ شباهتی به یک اسباب بازی معمولی ندارد؛ هدف از تولید این گجت آشنایی کودکان با کد نویسی کامپیوتر و علاقه مند کردن آنها به این حوزه است. Root از سه سطح مختلف در کد نویسی پشتیبانی می کند، برای کودکان با رده سنی چار سال به بالا طراحی شده و به کودکانی با سن های نسبتا بالاتر اجازه می دهد تا به طور مستقیم به کد نویسی بپردازند.

۷- فناوری اسکن اثر انگشت تعبیه شده در سطح صفحه نمایش گوشی هوشمند Vivo
جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۸

نیاز به اختصاص محلی مجزا برای جا گذاری ماژول اسکنر اثر انگشت، یکی از محدودیت های موجود در به حداقل رساندن ابعاد و نیز حاشیه صفحه نمایش گوشی های هوشمند است؛ محدودیتی که اکنون و به لطف پروژه مشترک شرکت Vivo و شرکت Synaptics ار بین رفته است. اسکنر اثر انگشت جاگذاری شده در زیر سطح صفحه نمایش گوشی هوشمند شرکت Vivo عملکردی دقیق و طبیعی دارد و می تواند تحولی عظیم را در بازار گوشی های هوشمند رقم بزند.

8- پهپاد Tello
جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۸

پهپاد 99 دلاری تولید شده توسط شرکت چینی Ryze فناوری هایی از شرکت های Intel و DJI را در خود جای می دهد و این فناوری ها Tello را به یکی از ارزان ترین پهپاد های حرفه ای موجود در بازار تبدیل کرده است ;i به هنگام پرواز می تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند.

۹- ربات Sony Aibo
جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۸

ربات هوشمند و دوست داشتنی Sony Aibo تجربه انسان از بزرگ کردن و تربیت یک سگ خانگی را شبیه سازی می کند و وجود فناوری سطح بالا و طراحی ظاهری جذاب در آن توانسته تا این محصول سونی را به قوی ترین و البته جذاب ترین ربات معرفی شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ تبدیل کند.

10- عینک واقعیت افزوده Vuzix Blade
جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۸

عینک واقعیت افزوده Blade طراحی شده توسط شرکت Vuzix یکی از مهم ترین تحولات طول عمر فناوری واقعیت افزوده در جهت عمومی سازی و ارائه آن به مردم عادی است. کاربرانی که تا به حال تجربه کار با این فناوری را ندارند از به چشم گذاشتن این عینک متحیر شده و قوه تفکر و منطق آنها برای مدتی دچار چالش خواهد شد. شرکت سازنده برای هوشمند سازی هر چه بیشتر این عینک واقعیت افزوده، دستیار هوشمند مجازی Alexa را به آن اضافه کرده است و این ویژگی باعث شد تا Vuzix Blade در لیست جذاب ترین فناوری ها و محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES 2018 جای بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج