۶۶۲۰۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رندر اچ تی سی یو ۱۲ منتشر شد

رندر اچ تی سی یو ۱۲ (HTC U۱۲)، به تازگی جزییات جدید از طراحی استثنایی پرچمدار سال ۲۰۱۸ شرکت اچ تی سی را به نمایش گذاشت. طراحی اچ تی سی به کلی تغییر کرده و احتمالا شاهد باریکترین گوشی این شرکت خواهیم بود.

وبسایت گجت نیوز - پویان ایزدی: رندر اچ تی سی یو ۱۲ (HTC U۱۲)، به تازگی جزییات جدید از طراحی استثنایی پرچمدار سال ۲۰۱۸ شرکت اچ تی سی را به نمایش گذاشت. طراحی اچ تی سی به کلی تغییر کرده و احتمالا شاهد باریکترین گوشی این شرکت خواهیم بود.
رندر اچ تی سی یو 12 منتشر شد

اچ تی سی یو ۱۱ یکی از گوشی های بسیار عالی و قدرتمند اچ تی سی بود. این گوشی در میانه سال ۲۰۱۷ رونمایی شد، همچنین در DxOMark نمره بهترین دوربین باکیفیت را دریافت کرد، اما اچ تی سی با مشکل بزرگی روبرو خواهد بود و آن هم ترس عدم فروش و جذابیت زیاد در گوشی‌های پرچم‌دار است، همانطور که این مشکل برای اچ تی سی یو ۱۱ نیز صدق می کرد. با وجود این که گوشی‌های پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ همگی از طراحی بدون حاشیه و یا با کمترین حاشیه صفحه بهره می‌بردند، یو ۱۱ چنین طراحی در خود نداشت و به نظر می رسد که شرکت اچ تی سی رویه خود را از نظر طراحی گوشی‌های سال ۲۰۱۸، تغییر خواهد داد.

به تازگی رندر اچ تی سی یو ۱۲ به نمایش در آمده است. در این رندر، طراحی یو ۱۲ دارای تغییرات بسیاری شده و از طراحی‌های نامتعارف بهره می‌برد و شباهتی به طرح‌های اچ تی سی ندارد. اچ تی سی هیچ‌گاه گوشی به چنین ظرافتی نداشته ولی در رندر به نمایش درآمده، یو ۱۲ تنها ۶ میلیمتر ضخامت دارد. این گوشی همچنین به صفحه نمایش با نسبت صفحه ۱۸:۹ مجهز شده و همچون گوشی آنر وی ۱۰ از سنسور اثر انگشت در قسمت جلوی تلفن همراه بهره می‌برد. U۱۲ جک هدفون را نیز به همراه خواهد داشت.

رندر اچ تی سی یو 12 منتشر شد

تا به حال اطلاعات دقیقی از کیفیت دوربین یو ۱۲ نداریم اما این گوشی به دو دوربین دوگانه در پشت و جلوی گوشی مجهز شده است. اگر اچ تی سی روال سال گذشته خود را در مورد نوع و کیفیت دوربین ادامه داده باشد، انتظار داریم که دوربین اچ تی سی یو ۱۲ نیز جزو بهترین‌های سال ۲۰۱۸ قرار گیرد.

تصاویر رندر تنها اطلاعات کلی از طراحی را نشان می‌دهند و نمی‌توان به طور دقیق در مورد آن صحبت کرد اما اچ تی سی یو ۱۲ در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ که ماه آینده برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.
رندر اچ تی سی یو 12 منتشر شد
رندر اچ تی سی یو 12 منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج