۶۶۲۵۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مردانی: تیم ملی نیاز به پوست‌اندازی داشت

ملی پوش تکواندو گفت: رقابتهای گرنداسلم شرایط جدیدی برای تکواندو دنیاست و خوشحالم با وجود شرایط سختی که در چند هفته اخیر داشتم، موفق به کسب اولین مدال ایران شدم.

خبرگزاری مهر: سجاد مردانی با بیان مطلب فوق افزود: از قبل اخباری در خصوص شرایط این مسابقات شنیده بودیم، ولی با حضور در چین و قرار گرفتن در جو مسابقات، متوجه شدیم که فدراسیون جهانی توجه زیادی به این رقابتها دارد و همین موضوع در کنار حضور بهترین های دنیا، نحوه برگزاری و امتیازات خاص این رقابتها، باعث شده تا رقابتهایی در بالاترین کیفیت را شاهد باشیم. مسئولان برگزاری معتقد بودند که سطح این مسابقات بالاتر از المپیک است.

وی به رقبای خود هم اشاره کرد و گفت: در چنین مسابقات هر ۱۲ تکواندوکار حاضر با کسب مدال طلا در یک رویداد مهم در یکسال اخیر به این مسابقات دعوت شده بودند و همین موضوع باعث شده تا مبارزاتی بسیار حساس، زیبا و دیدنی را شاهد باشیم. من دو بازی اول خود را برای نماینده کره جنوبی با طلای رقابتهای انتخابی و نقره یونیورسیاد و نماینده آذربایجان با طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو را شکست دادم. در نیمه نهایی نیز اگر داوران منصفانه تر عمل می کردند، می توانست با امتیاز به سود من تمام شود. با این حال خدا را شاکر هستم که موفق به کسب مدال شده و دست پر به ایران بازگشتم.

سرگروه تیم ملی ادامه داد: من در مرحله نهایی رقابتهای گرندپری در همان بازی اول با آسیب دیدگی از ناحیه انگشت پا مواجه شدم، ولی جایی این موضوع را بیان نکردم. بعد از دو هفته فیزیوتراپی به تمرینات بازگشتم و ۲ هفته سخت تمرین کردم و با تلاش کادر فنی شرایط فنی و ذهنی حضور در رقابتهای گرند اسلم را پیدا کردم.

این عضو تیم ملی ادامه داد: بارها گفته ام که مهمترین رقیب من خودم هستم، من باید سخت تمرین کنم و هر روز برای رسیدن به موفقیت و روزهای بهتر تلاش کنم. هرگاه بر این رقیب اصلی غلبه کنم، مطمئن هستم که نتایج زحماتم درخشان تر می شود رسیدن به سکوهای افتخار دور از دسترس نیست.

مردانی با بیان اینکه جغرافیایی تکواندو دنیا بعد از المپیک تغییرات زیادی داشته اظهار داشت: همه کشورها با سیستم جدیدی تمرین کرده و مسابقه می دهند. پیشرفت تکواندو در یکسال اخیر مشهود است و به هیچ عنوان نمی توان تکواندو امروز با یکی دو سال اخیر مقایسه کرد. در چنین شرایطی تیم ملی کشورمان مسیر خود را به خوبی پیدا کرده و خیلی زود به روزهای خوب خود بازمی گردد.

وی افزود: این نه صحبت من که همه کارشناسان حاضر در رقابتهای گرنداسلم به این موضوع اذعان داشتند که تکواندو ایران به عنوان یکی از قدرتهای برتر دنیا عملکرد مطلوبی را به نمایش گذاشته و در مسیری که باید در حال پیشرفت است.

دارنده نشان برنز رقابتهای گرند اسلم با اشاره به نتیجه گرا بودن ورزش کشور افزود: شما شرایط بعد از المپیک را بررسی کنید. تیم ملی نیاز به پوست اندازی داشت و واقعا روزهای خوبی نداشت و چالش های جدی و متعددی را پشت سر گذاشت. در آن فضای سخت و پرتنش، کادر فنی در سکوت تمام به کار خود ادامه داده و هر روز بیشتر و بیشتر برای گذر ازاین دوران تلاش کردند. تکواندو روز دنیا را رصد کرده و با آنالیز خوب حریفان کارها را پیش بردند.

سرگروه تیم ملی در خصوص بحث تغییر کادر فنی تیم ملی هم گفت: این موضوع نه برای زمان فعلی است که مدتهاست می شنویم که کادر فنی تغییر می کند. بعد از هر رویداد در رسانه ها خبر این موضوع را مطرح می کنند. ولی واقعا باید با تیم ملی منصفانه و عادلانه برخورد شود. در بررسی عملکرد تیم ملی همه جوانب بخصوص شرایط حاد تیم ملی در یکسال اخیر و تغییرات تکاندو روز دنیا مدنظر قرار گیرد.

مردانی در پایان گفت: کادر فنی تیم ملی حرکت رو به جلو را قدم به قدم طی کرده است. ما اعضای تیم ملی شاهد هستیم که چه سختی ها و چالش های با همت و تلاش کادر فنی پشت سر گذاشته است و حالا که تیم ملی به مسیر اصلی خود بازگشته، صحیح نیست که بخواهیم فرصتی را که فراهم شده از کادر فنی بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج