۶۶۴۶۳۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

قصد نجفی فقط توصیف وضعیت شهرداری است

داریوش قنبری، معاون پارلمانی شهرداری تهران تاکید دارد: اظهارات محمد علی نجفی درباره وضعیت شهرداری تهران در دوره گذشته با نیت بیان تخلفات نبوده و حتی سرسوزنی از آنچه رخ داده را شهردار تهران بیان نکرده است.

عصر ایران: داریوش قنبری، معاون پارلمانی شهرداری تهران تاکید دارد: اظهارات محمد علی نجفی درباره وضعیت شهرداری تهران در دوره گذشته با نیت بیان تخلفات نبوده و حتی سرسوزنی از آنچه رخ داده را شهردار تهران بیان نکرده است.

داریوش قنبری که در این باره گفت و گو کرده یادآور شد: در دوره قبل شهرداری تهران مسائل و مشکلات بسیاری زیادی وجود داشته است اما آقای نجفی نخواسته آن‌ها را رسانه‌ای کنند بلکه هدف شهردار این بود که مشکلات بیان شوند و اعلام کند در شهرداری چه گذشته و با چه شرایطی این مجموعه را تحویل گرفته است.

معاون پارلمانی شهرداری تهران در این باره تصریح کرد: هدف آقای نجفی از ارائه گزارش و بیان این مسائل این بود تا با توجه به وضعیت موجود برنامه ریزی برای آینده صورت بگیرد با این هدف مسائل و مشکلات از طریق مجاری قانونی پیگیری شود. در واقع بحث شهردار این نبود که از مسائل و مشکلات دوره قبل را بهره برداری سیاسی به عمل آورد.

وی ادامه داد: بسیاری از تخلفات دوران قبل توسط آقای نجفی از اساس بیان نشده بلکه تنها پالس های لازم به مراجع قانونی برای پیگیری های لازم فرستاده شده و می شود.

قنبری خاطر نشان کرد: هدف از ارائه این گزارش این بود که در پایان ۴ سال شهرداری بتوانند میزان تغییر در شهرداری را به خوبی نشان دهند و به همین خاطر می خواهند امروز وضعیت فعلی را به خوبی ثبت کنند و می توان گفت اتفاقا بسیار هم احتیاط کردند تا به دور از هر گونه جهت گیری سیاسی گزارش ارائه شود و از این رو تنها به بیان مسائلی در چهار چوب رسیدگی به اهداف سازمانی و تحقق اهداف شهرداری تهران اکتفا شد.

نماینده سابق مجلس در تشریح فضای مجلس برای شروع طرح مجدد تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در دوره مدیریت گذشته گفت: مجلس یک بار این عزم را داشت اما در صحن علنی رای لازم را کسب نکرد. البته تصمیم به تحقیق و تفحص از هر موضوعی حق مسلم مجلس و وظیفه مجلس است و شهرداری از این موضوع چه مربوط به دوران گذشته باشد و چه هر دوران دیگری استقبال می کند.

قنبری تاکید کرد:مجلس است که باید تصمیم نهایی را در این باره بگیرد اما ما به عنوان شهرداری تهران از این موضوع استقبال می کند و همکاری لازم را در این خصوص با نهاد نظارتی خواهیم داشت.

معاون پارلمانی شهرداری تهران مبارزه با فساد را اولویت کاری نجفی در شهرداری تهران توصیف و تصریح کرد: در هفته های اخیر جلساتی با نهادهای نظارتی برگزار و از ان ها خواسته شده تا در برکندن فساد از شهرداری تهران کمک های لازم را داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ف ک

      والا همش چرت میگه این نظرم این

    • بدون نام

      کار کار

    • بدون نام

      مدیر دانا بگرارید سر کار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج