جاباما
۶۶۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سرویس خاص برای قبض بالای ۱ میلیون!

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفـت: بالغ بر ۱۲۰ نفر از مشترکان دائمی همراه اول در هر ماه بیش از یک میلیون تومان بابت مکالمات و استفاده موبایل خود می پردازند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفـت: بالغ بر ۱۲۰ نفر از مشترکان دائمی همراه اول در هر ماه بیش از یک میلیون تومان بابت مکالمات و استفاده موبایل خود می پردازند.

وحید صدوقی مشترکان دائمی همراه اول را مشترکان با ارزش این اپراتور عنوان کرد که درآمدزایی بالایی برای همراه اول دارند و اظهار داشت: بالغ بر ۱۲۰ نفر از مشترکان دائمی همراه اول ماهانه بالغ بر یک میلیون تومان برای استفاده از موبایل خود هزینه می کنند که اینها مشترکان با ارزش همراه اول محسوب شده و سرویس های خاصی برایشان ارائه می شود.

وی با اشاره به میزان لاوصولی‌های شرکت ارتباطات سیار که حدود ۸۰ تا ۹۰ میلیارد تومان است از کاهش قبوض دارای بدهی مشترکان دائمی خبر داد و گفت: سال گذشته ۷ میلیارد تومان و امسال ۱۷ میلیارد تومان از محل خطوط تلفن همراه رشد درآمد داشتیم که این رقم برای استفاده از اینترنت موبایل - GPRS - نیز سال قبل پنج میلیارد تومان و امسال ۱۴ میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار طرح‌های تشویقی را از جمله دلایل کاهش فبض های پرداخت نشده این اپراتور عنوان کرد و افزود: براساس طرح های تشویقی چنانچه مشترکان نسبت به پرداخت به موقع قبوض خود اقدام کنند به آنها جایزه پرداخت می شود.

صدوقی با تاکید بر خوش حساب بودن مشترکان و غیرحضوری پرداخت کردن قبوض که هم به نفع این شرکت و هم به نفع مشترکان خواهد بود اضافه کرد: با اجرای طرح های تشویقی همراه اول، موارد عمده ای از لاوصولی های این شرکت که مربوط به عدم پرداخت بدهی از سوی مشترکان بود وصول شد.

وی با بیان اینکه از سال ۸۹ نرخ پرداخت هزینه قبوض حضوری تقریبا ۲۵ برابر شده است گفت: هزینه تهیه و توزیع هر قبض تلفن همراه در دو سال گذشته ۲۰ تومان بود که این مبلغ هم اکنون به ۵۰۰ تومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار اظهار داشت: در سال ۸۷ تنها ۶۰۰ هزار مشترک دائمی قبوض تلفن همراه خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می کردند اما بررسی ها نشان می دهد در سال جاری بالغ بر ۵/۸ میلیون نفر صورتحساب خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می کنند که این به معنای ۶۵ درصد مشترکان دائمی است.

وی پرداخت غیرحضوری مشترکان را سبب کاهش هزینه های تهیه قبوض همراه اول از ۵۰۰ تومان به ۱۰۰ تومان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: صرفه جویی در هزینه پرداخت قبوض مشترکان، جوایزی به دنبال خواهد داشت که رقم آن بسیار کمتر از هزینه پرداخت قبوض است.

صدوقی با بیان اینکه جوایز همراه اول موجب ترغیب مشترکان خوش حساب ، غیرحضوری پرداخت کردن و کاهش هزینه ها شده است تاکید کرد که بخش عمده ای از لاوصولی های همراه اول به دلیل تعریف این جوایز پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سرویس خاص برای قبض بالای 1 میلیون!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج