۶۶۷۵۴۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

فولادگر:

در ۹ ماهه امسال تراز تجاری کشور منفی شد

عضو هیئت رییسه فراکسیون توسعه صادرات غیرنفتی مجلس گفت: در ۹ ماهه امسال نسبت به سال قبل تراز تجاری کشور منفی و واردات از صادرات بیشتر شد که این علامت خوبی نیست و باید با اتخاذ تدابیر خوب این مشکلات حل شود.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیئت رییسه فراکسیون توسعه صادرات غیرنفتی مجلس گفت: در ۹ ماهه امسال نسبت به سال قبل تراز تجاری کشور منفی و واردات از صادرات بیشتر شد که این علامت خوبی نیست و باید با اتخاذ تدابیر خوب این مشکلات حل شود.

به گزارش ایسنا حمیدرضا فولادگر پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز صادرات و تجلیل از صادرکنندگان برتر استان کرمان اظهار کرد: بخشی از مسائل صادرات مربوط به رقابت با قیمت، کیفیت کالا و خدمات پس از فروش است.

وی افزود: بخش دیگری از مشکلات به دلیل دشمنی هایی است که با کشور ما می شود و به دلیل تحریم ها و ... هزینه ها بالا می رود که باید با مشوق ها و ایجاد شرایطی برای صادرکنندگان این مسائل را حل کنیم.

فولادگر تصریح کرد: اگر تسهیلات داده می شود، یارانه در نظر گرفته و جوایز صادراتی اعطا شود و از سو دیگر باید با ایجاد پیمان های دو طرفه، شرایط بهتری برای صادرکنندگان ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: قوانین در سال های گذشته راهگشا بوده و قوانین خوبی در چهار سال گذشته تصویب شده که مهم این است نظارت کنیم خوب اجرا شود زیرا خیلی خلاء قانونی نداریم و بیشتر باید کار نظارتی کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: برای حضور در بازارهای جهانی، راهی به جز هلدینگ ها و کنسرسیوم های صادراتی نداریم.

وی عنوان کرد: در ۹ ماهه امسال نسبت به سال قبل تراز تجاری کشور منفی و واردات از صادرات بیشتر شد که این علامت خوبی نیست و باید با اتخاذ تدابیر خوب این مشکلات حل شود.

این نماینده مجلس افزود: محصولات خوبی در کشور تولید می شو اما تا زمانی که برندسازی نشود، نمی توانند در صحنه بین المللی رقابت کنند.

فولادگر در ادامه اظهار کرد: فرصت های خوبی در استان کرمان وجود دارد و تکمیل زنجیره فولاد و مس کار خوبی است و انصافا این استان موفقیت های خوبی هم در حمایت از بخش خصوصی و هم فرصت های ایجاد شده در بحث اشتغال و تکمیل زنجیره ارزش افزوده در سال های گذشته داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیر خائن اخراج باید گردد

    • نسل سوخته

      همین امشب اقای نوبخت اعلام میکنه ترازتجازی کشوربالای ۱۰%رشدداشته وسال بعدش به۲۰%افزایش پیدامیکنه

    • بدون نام

      کشور ما همه چی دارد واگر به وضع مردم فقیر سر سامانی داده شود خدا نیز با نعمتهایش ما را همراهی خواهد کرد فقطتعدادی مسول مومن نیاز داریم باور کنید جنان قدرتمند میشیم که دیگر از نیازی به هیچ کس نخواهیم داشت

    • بدون نام

      مرگ بر مدیریت بی خاصیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج