۶۶۸۰۶۲
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

پشت‌پرده فرش قرمز اصولگرایان برای رئیسی

اگر این ماجرا برای تحلیلگران و رسانه‌های سیاسی در حد یک گمانه باشد که شاید قالیباف و رئیسی قصد نامزدی داشته باشند اما اصولگرایان به خوبی خبر دارند که تحرکات اخیر سیاسی و رسانه‌ای ابراهیم رئیسی چه معنایی دارد.

پشت‌پرده فرش قرمز اصولگرایان برای رئیسی
نامه‌نیوز نوشت: قبل از هر تصمیمی اصولگرایان باید یک مسأله دردسرساز را حل کنند؛ «قالیباف و رئیسی مهیای نامزدی مجدد در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند».

اگر این ماجرا برای تحلیلگران و رسانه‌های سیاسی در حد یک گمانه باشد که شاید قالیباف و رئیسی قصد نامزدی داشته باشند اما اصولگرایان به خوبی خبر دارند که تحرکات اخیر سیاسی و رسانه‌ای ابراهیم رئیسی چه معنایی دارد.

آنها همچنین این را هم خبر دارند که محمدباقر قالیباف چه برنامه‌ای برای ١٤٠٠ دارد. نامزدی این دو شخصیت یا حتی یکی از آنها امکان هر عملیات سیاسی برای پیروزی در ١٤٠٠ را از آنها خواهد گرفت. اصولگرایان می‌دانند که ابراهیم رئیسی اگرچه در این انتخابات نفر دوم شده اما این را هم می‌دانند که او چه ظرفیت بالایی برای رأی‌آوری رقیب مقابلش ایجاد می‌کند. آنها البته از میزان مواجهه و مخالفت‌ها در میان طیف‌های مختلف اصولگرا با نامزدی محمدباقر قالیباف نیز آگاهند و این را می‌دانند که کاندیداتوری او به معنای تحریک افراد دیگر اصولگرا برای نامزدی موازی است.

تصمیم‌سازان پشت پرده فعلا و تا اینجای کار یک نسخه شفابخش پیدا کرده‌اند؛ «نامزدی ابراهیم رئیسی در انتخابات مجلس».

با این کار او را به شوق ریاست مجلس مشغول خواهند ساخت و از هزینه‌هایی که بر او در جریان انتخابات به صورت طبیعی تحمیل خواهد شد، برای ١٤٠٠ بهره خواهند برد، می‌ماند محمدباقر قالیباف که همیشه یک راهی برای کنارگذاشتنش پیدا می‌شود.

اصولگرايان حتي بنا ندارند كه از كانديداي داراي ١٦ميليون رأي خود استفاده كنند، زيرا بهتر از هركسي مي‌دانند كه آن ١٦ميليون چطور و از ميان كدام بيم‌ و اميدها جمع شد. به همين خاطر است كه تصميم دارند تكليف خود با اين گزينه را در انتخابات رياست‌جمهوري معلوم كنند. انتخاباتي كه يا رئيسي را به مجلس فرستاده و مدعي كرسي رياست مي‌كند يا پوست خربزه‌ ديگري زير پاي او مي‌شود و ماجرای كانديداتوري‌اش را تمام مي‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      ...
      یه خورده زود شروع کردن واسه به هم زدن که این نشانه ترسشونه،اصلاح طلبا از الان مطمئنن که دیگه کسی بهشون اعتماد نداره و دروغا و قول قراراشونو باور نداره،پس بهترین راه تضعیفه که شاید با رأی نصفه نیمه بیان بالا

    • بدون نام

      هرکس بتواندمردم رابهترفریب دهد،پیروزمیدان خواهدبود...رئیسی رئیس مجلس،رئیس مجلس،رئیس جمهوربعدی....ببینیم کی بیشترمیتواند شیره بمالد..

    • بدون نام

      نامه نیوز و امثال آن آنقدر غرق در افکار سطحی و کودکانه اند که نمیتوانند تحلیل درستی داشته باشند. البته این جوسازیها در بیشتر مواقع عامدانه و هدفمند است و بوی نفاق و تفرقه افکنی میدهد مردم ایران هشیار و بیدارند و گول این خزعبلات را نمیخورند.

    • زهرا

      باسلام. یک اصولگرا بیاد خیلی بهتره. روحانی چیکار کرده تا حالا.
      خیلی بد قدم بوده، از روزی که اومده هر بلایی که فکرش رو بکنید سر این کشور اومده، سیل، زلزله، نفتکش، خشکسالی، معدن یورت و..... خیلی اتفاقات بد دیگر....

    • مهدی**

      حضرات نامد (نامه)نیوز از همین آلان لغوه به اندامتان افتاده
      خاطر جمع که دیگه نمیتونین کلاه سر مردم بدارید
      معلومه کدوم طرف با ارعاب و شانتاژ رای مردم رو سرقت کرد
      یک کمی هم به فکر جواب پس دادن اون دنیا باشید

    • رضا

      واقعا یکی از عوامل خسته شدن مردم،همین دیدن چهره های تکراری است!
      آخر مگر واقعا قحطی آدم های کاربلد و کارشناس و صاحب فکر و عقیده آمده،که هی مدام باید کسانی که هیچ برنامه منسجم و درستی در دوره های قبلی کاندیداشدن برای کشور نداشتند که ارائه بدن،باز همونا با یک پرونده اختلاص و باندبازی زیر بغل شان راه میفتن برای کاندید شدن در انتخابات
      البته من هم حرف مفت میزنم وقتی یک نظر ساده در یک گوشه یک وب سایت خبری دریک گوشه این کشور برای منعکس شدن از زیرسانسور با اگر و اما همراه هست،....

    • آریا

      هیچ کس به فکر خدمت به مردم نیست فقط دعوا برای گرفتن پست مقام است اخ که با چه قدر اشتهای وحشتناک

    • بدون نام

      مردم که رئیسی رو نمی شناختند 16 میلیون نفر بهش رای دادند.
      من هم در ان مناظره اولین بار بود که رئیسی رو دیدم.حس خوبی بهش داشتم و دارم و میدونم که ادم خوبیه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج