اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۹۰۳۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بزرگراهی در تهران مسدود نشد

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خواستار شارژ برخی از مخازن شن و نمک در سطح پایتخت با توجه به پیش رو بودن یخبندان شد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خواستار شارژ برخی از مخازن شن و نمک در سطح پایتخت با توجه به پیش رو بودن یخبندان شد.

سرهنگ حسن عابدی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور که عصر امروز به منظور بررسی اقدامات دستگاه‌های مختلف در پی بارش اخیر برف به ریاست رئیس سازمان مدیریت بحران در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: ماموران پلیس راهور شب گذشته در آماده باش بودند و ما از ساعت ۱۱ شب به بعد تمامی روسا و فرماندهان مناطق و همچنین بیش از ۵۰ درصد نیروهایمان را برای ارائه خدمات ترافیکی به شهروندان در آماده باش نگه داشتیم.

وی با بیان اینکه در تهران ۵۰۰ کیلومتر بزرگراه داریم، اظهار کرد:‌ با اقدامات انجام شده از سوی پلیس و همچنین دیگر دستگاه‌ها اجازه ندادیم که حتی یک بزرگراه بسته شود و تمامی شریان‌ها و راه‌های اصلی در تهران باز بود.

عابدی در بخش دیگری از سخنانش به پیش بینی وقوع یخبندان در نقاط مختلف تهران به ویژه مناطق شمالی اشاره کرد و گفت: طبق گزارش‌ها، در برخی از مناطق شارژ ایستگاه‌ها و مخزن‌های شن و نمک تمام شده است که حتما باید با توجه به پیش بینی که در خصوص یخبندان شده است این موارد جبران شود.

عابدی برف اخیر در تهران را بی سابقه طی ۱۰ سال اخیر توصیف کرد و گفت: توصیه ما به شهروندان تهرانی این است که از سفرهای غیرضروری در معابر داخلی تهران خودداری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      جناب وزیر با اطلاع یک هفته قبل و هشدار هواشناسی آیا جلسه بحران بعد از بحران تشکیل شود شرمسار نیست جناب پلیس انتظار داشتید با بارش برف و برودت هوا ترافیک داخلی هم داشته باشید تو کشور ما مدیریت را باید از نو و دوباره تعریف کنند تا مدیران به علت کهولت سن و تعاریف و برداشتهای نسخ شده مایه آبرو ریزی حداقل در مسائل فرا ملی نشوند و مضحکه رسانه های بین المللی قرار نگیریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج