۶۶۹۵۱۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بنز SL۷۳؛ هیبریدی ۸۰۵ اسب‌بخاری آینده

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، پیش‌بینی می‌شود قوی‌ترین نسخه از نسل بعدی اتاق SL مرسدس‌بنز یک اتومبیل لوکس‌تر، بزرگ‌تر، قوی‌تر و البته یک خودروی هیبریدی تمام‌عیار است.

دیجی کالا: طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، پیش‌بینی می‌شود قوی‌ترین نسخه از نسل بعدی اتاق SL مرسدس‌بنز یک اتومبیل لوکس‌تر، بزرگ‌تر، قوی‌تر و البته یک خودروی هیبریدی تمام‌عیار است. شنیدن کلمه‌ی هیبریدی در یک خودروی کوپه‌ی اسپرت می‌تواند برای بعضی از خودرودوستان در نوع خود جالب باشد.
بنز SL۷۳؛ هیبریدی ۸۰۵ اسب‌بخاری آینده

به نظر می‌رسد که بنز تصمیم دارد تا مدل جدید SL را در آینده‌ای نه چندان دور جایگزین اتاق S کوپه کند. در گزارش‌ها آمده که نسل جدید SL روی یک پلتفرم ماژولار خودروهای اسپرت عرضه‌ می‌شود؛ پلت‌فرمی که هم وزن کم‌تری دارد و هم بزرگ‌تر از مدل‌های فعلی SL است. این پلت‌فرم را شرکت AMG برای مشتریان ثروتمندی طراحی کرده است که عاشق شتاب و سرعت هستند.

مرسدس در نمایشگاه خودرو دیترویت امسال از اتاق CLS ۵۳ رونمایی کرد.تصور می‌شود که استراتژی بنز برای سال‌های آینده، معرفی سری ۷۳ در بعضی از محصولات از جمله اتاق SL باشد. اگر به دنبال مشخصات فنی موتور این آلمانی دوست‌داشتنی هستید، نظرتان درمورد یک موتور ۸ سیلندر خورجینی آن هم با حجم ۴ لیتر برای مدل SL۷۳ چیست!؟ موتور ۸ سیلندر این خودرو به سیستم توربوشارژ مجهز شده که پیش از این در کانسپت AMG GT سدان دیده‌ایم. البته اگر یادتان باشد، در تیتر گفتیم که با یک خودروی هیبریدی روبرو هستیم. به لطف پیشرانه‌ی بنزینی و یک موتور برقی، این آلمانی مغرور می‌تواند حداکثر توان ۸۰۵ اسب‌بخار را تولید کند.

هنوز زمان معرفی و عرضه‌ی این خودرو مشخص نیست. به گفته‌ی بعضی از گزارش‌های خبری، این خودرو ممکن است تا اوایل دهه‌ی آینده به بازار عرضه نشود. بنابراین تا آن زمان مرسدس محصول خود را نهایی می‌کند و برای یک رقابت جدی و هیجان‌انگیز آماده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج