۶۷۰۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

درخواست قصاص یک قربانی اسید پاشی

وكيل طاهره بهرامي كه چندي پيش قرباني اسيدپاشي زني شد كه با شوهرش در ارتباط بود، با اعلام خبر برگزاري آخرين جلسه دادگاه رسيدگي به اين پرونده، اظهار كرد: موكلم خواستار قصاص متهم است.

وكيل طاهره بهرامي كه چندي پيش قرباني اسيدپاشي زني شد كه با شوهرش در ارتباط بود، با اعلام خبر برگزاري آخرين جلسه دادگاه رسيدگي به اين پرونده، اظهار كرد: موكلم خواستار قصاص متهم است.

با بيان اينكه دومين و آخرين جلسه رسيدگي به اتهامات «مونا» صبح پنج‌شنبه گذشته در دادگاه كيفري استان همدان برگزار شد، تصريح كرد: در ابتداي جلسه رسيدگي، نماينده دادستان به عنوان مدعي‌العموم ضمن قرائت كيفرخواست، اشد مجازات را براي متهم اين پرونده درخواست كرد.

وي با بيان اينكه مونا در جلسه اول دادگاه مدعي شده بود كه جعفر (همسر طاهره) ضمن آنكه از رابطه‌شان عكس و فيلم تهيه كرده او را به ماده مخدر از نوع شيشه نيز معتاد كرده است، افزود: مونا در جلسه دوم و در پي تحقيقات ماموران نتوانست ادله قانع‌كننده براي اثبات ادعاي خود مطرح كند و بر اين اساس ادعاي اين فرد در مورد مصرف موادمخدر در زمان ارتكاب جرم ثابت نشد.

فريبا افزود: مونا در بيان آخرين دفاع از خود در اين جلسه رسيدگي، دليل اين اقدام انتقام‌جويانه خود را ذهنيت بدي كه جعفر از طاهره براي او ساخته بود، اعلام كرد.

به گفته وكيل قرباني، بازپرس در جريان تحقيقات، دخالت مستقيم و موثر جعفر در اسيدپاشي را رد كرده و قرار منع تعقيب وي صادر شده است و تا زماني كه سرنخ و شواهد جديدي مبني بر حضور مستقيم همسر طاهره در پرونده يافت نشود، وي بي‌گناه است.

فريبا گفت: طاهره در اين جلسه با حضور در جايگاه شاكي خواستار قصاص متهم شد. قضات دادگاه كيفري استان همدان با اعلام ختم رسيدگي به اين پرونده، وارد شور شدند تا در مهلت قانوني، حكم اين زن اسيدپاش را صادر كنند.

بر اساس اين گزارش، ۱۵ ارديبهشت‌ماه سال گذشته طاهره بهرامي ـ زن جوان ۲۶ ساله همداني ـ قرباني انتقام‌جويي زن جواني به نام مونا شد كه با همسر وي در ارتباط بود؛ به‌گونه‌اي كه مونا ضمن ضرب و شتم طاهره چهار ليتر اسيد سولفوريك را روي او پاشيد.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

درخواست قصاص یک قربانی اسید پاشی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غزاله

      این چیزا که مهم نیست که مد شده.هرکی ازهرکی بدش می یاد روش اسید می پاشه

    • mona

      ba ghazale joon movafegham

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج