۶۷۰۱۶۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

حدادی‌فر: آیزاول در حد لیگ قهرمانان نبود

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد که حریف امروز این تیم در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اصلاً در حد این مسابقات نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: قاسم حدادی‌فر، کاپیتان ذوب آهن بعد از پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل آیزوال هند در پلی‌آف لیگ قهرمان آسیا و راهیابی این تیم به مرحله گروهی این مسابقات اظهار داشت: خداراشکر که توانستیم بازی را ببریم. فکر نمی‌کنم حریف‌مان تیم چندان قدرتمندی بود، اما بازی گره خورده بود و خوشحالیم که توانستیم در دقایق آخر, بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. جا دارد از مسؤلان باشگاه و کسانی که برای آماده شدن زمین بازی تلاش کردند, تشکر کنم. این برد را به آنها تقدیم می‌کنیم.

وی درباره سردی هوا و اینکه در این وضعیت بازی کردن سخت نبود, اشاره کرد: هوا خیلی سرد بود. مخصوصاً برای ما که به‌عنوان بازیکن تعویضی داخل زمین رفتیم، شرایط خیلی سخت بود، ولی خدا را شکر در یک روز سخت توانستیم به پیروزی برسیم.

هافبک تیم ذوب‌آهن درباره تیم آیزوال هند نیز گفت: فکر نمی‌کنم که تیم خیلی خوبی بودند و اصلاً در حد لیگ قهرمانان آسیا نبود! فکر می‌کنم اگر در ورزش‌های دیگر فعالیت کنند، بهتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ehsan.pk

      دیگه قرار نیست به حریف توهین کنید ... حریف در حد بضاعت خود بازی کرد ... حریفی که بازیکناش ماهی 300 دلار درآمدشونه اما شما چی؟ ... هیچگاه بعد از برد مغرور نشین...اینو من که طرفدار پرسپولیس هستم دارم میگم... در همیشه رو یه پاشنه نمیچرخه...به امید موفقیت همه نمایندگان ایران در مرحله بعد.

    • محسن علیپور

      اگه اینطوری باشه لیونل مسی باید بعد از هر بازی بگه تیم مقابل در حده ما نبود و فلان و....!!!حالا اگه یه تیم خارجی علیه تیم ایرانی این حرفو میزد زمین و زمانو به هم میدوختیم.از سنت خجالت بکش قاسم جان پنجاه سالته بچه که نیستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج