۶۷۰۴۶۲
۴۸ نظر
۵۰۰۳
۴۸ نظر
۵۰۰۳
پ

محمودی: پیگیر دروغ مشترک پرسپولیسی‌ها هستیم

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اگر فدراسیون فوتبال با باشگاه پرسپولس برخورد نکند اتفاقات بدی در انتطار فوتبال ایران خواهد بود.

خبرگزاری مهر: باشگاه تراکتورسازی تبریز بالاخره تصمیم به تغییر کادر فنی این تیم گرفت. ارطغرول ساغلام در نخستین تجربه خود به عنوان سرمربی تراکتورسازی تبریز مقابل سیاه جامگان در مشهد تن به تساوی داد تا هواداران تراکتورسازی همچنان منتظر بمانند تا تیمشان پس از هفته ها ناکامی بتواند در لیگ برتر به پیروزی برسد.

کاظم محمودی «دسیپلین بالای ساغلام» را یکی از بارزترین تغییرات در کادر فنی این تیم دانست و درباره حاشیه هایی که این تیم در هفته های اخیر با خروج بازیکنانی نظیر محمد نوری و سینا عشوری درگیر بود و ادعایش مبنی بر باز پس گرفتن قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر و محق بودن تراکتور برای بالاگرفتن جام قهرمانی، گفتگویی را با خبرنگار مهر انجام داده است که در پی می خوانید:

گل محمدی زحمت زیادی برای تراکتور کشید

سرپرست تراکتورسازی تبریز درباره علل تغییر در کادر فنی این تیم گفت: باید زحماتی که آقای گل محمدی و دستیارانش در طول این مدت گرفتند را نادیده نگیریم. به هر حال در ابتدای فصل با محرومیت از حضور در نقل و انتقالات روبرو بودیم و ایشان با وجود بازیکنانی که داشتیم تصمیم گرفتند هدایت تیم بزرگ با هواداران پرشور و بی نظیرش را بر عهده بگیرد. به شخصه فکر می کنم آقای گل محمدی تمام زحمت خود را برای این تیم کشید و من به عنوان فردی که همیشه در کنار تیم بودم در جریان تلاش های کادر فنی گذشته تیم بودم و از تک تک‌شان تشکر می کنم. برای آنها در ادامه راه مربیگری نیز آرزوی موفقیت می کنم.

ساغلام نظم و دسیپلین فوق العاده ای دارد

محمودی در خصوص حضور سرمربی ترکیه ای در راس کادر فنی تراکتورسازی تصریح کرد: از روزی که ارطغرول ساغلام به تیم آمده است نظم خاصی در تیم برقرار شده است. بزرگترین فاکتور ایشان همین دسیپلین مثال زدنی اش است. او برایش نام بازیکن مهم نیست. کار خودش را طبق اصول حرفه ای و برنامه ریزی قبلی، انجام می دهد. بدون شک اگر همین روند ادامه داشته باشد خواهد توانست تراکتورسازی را در جدول لیگ برتر به جایگاه مناسب تری برساند.

تمدید با سرمربی ترکیه ای به نتایجش بستگی دارد

وی درباره مدت قرارداد ساغلام اظهار داشت: در توافقی که بین آقای آجورلو و ایشان به امضا رسیده است قرار شد نتایج وی تا پایان فصل جاری لیگ برتر بررسی شود. اگر بتواند نتایج قابل قبولی بگیرد قراردادش تمدید خواهد شد.

تمام حق و حقوق نوری را پرداخت کرده ایم

محمودی در خصوص شکایت دو طرفه باشگاه تراکتورسازی تبریز و محمد نوری از یکدیگر افزود: نیاز دارد این موضوع را خیلی شفاف اعلام کنم که چه اتفاقاتی درباره جدایی این بازیکن و پیوستنش به پارس حنوبی جم اعلام کنم. او در قراردادش آورده بود که اگر مسائل مالی را باشگاه رعایت نکند می تواند جدا شود. اتفاقا یکی از اهدافی که باشگاه تراکتورسازی تبریز دنبال کرده بود پرداخت های مالی به بازیکنانش است. آقای آجورلو و تیم اقتصادی باشگاه تراکتورسازی تلاش های بسیار زیدی در پرداخت بدهی های باشگاه به بازیکنان اسبق انجا دادند و باعث شدند تا شکایت جدیدی در خصوص بدهی های فصول گذشته از باشگاه صورت نگیرد. این اتفاق با کمبود منابع مالی، مدیریت شد تا بازیکنان فعلی هم بتوانند به حق و حقوق خود برسند. اما موضوع اینجاست که تمام حقوق محمد نوری پرداخت شده است و این بازیکن نمی توانست بدون اجزه باشگاه تراکتورسازی تبریز فسخ کرده و به باشگاه دیگری برود. پس پیگر شکایت خودمان از این بازیکن هستیم.

از عشوری بی خبریم

وی درباره عدم حضور سینا عشوری در تمرینات تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: خیلی شفاف میگویم آقای گل محمدی او و محمد نوری و شهرام گودرزی را نمی خواست و در لیست مازاد قرارداده بود اما پس از آمدن آقای ساغلام تغییراتی رخ داد. در راستای همین تغییرات هم به سینا عشوری که بازیکنمان بود گفتیم می تواند با تیم تمرین کند و در تراکتورسازی بماند اما شرایطی را هم باید بپذیرد. به هر حال او مصدومیت داشت و نمی توانستیم با توجه به بازی های مهمی که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داریم مصالح باشگاه را در نظر نگیریم. آقای عشوری هم گویا شرایط باشگاه را فعلا نپذیرفته است و نمی دانم چه تصمیم دارد. اما باشگاه از او بی خبر است!

همچنان پیگیر دروغ مشترک پرسپولیسی ها هستیم

سرپرست تراکتورسازی تبریز درباره ادعای خود مبنی بر حضور غیر قانونی مهدی طارمی در بازی های فصل گذشته پرسپولیس و قهرمان بودن تراکتور با توجه به اظهارات مهاجم تیم ملی در برنامه نود تصریح کرد: من می خواهم بگویم آیا کسی که در برنامه نود در خصوص جعل در قرارداد خودش با باشگاه پرسپولیس صحبت کرد کسی غیر از مهدی طارمی بود؟! وقتی خودش اقرار می کند که در قراردادم دست برده اند ما باید بگوییم این اتفاق رخ نداده است. مگر امکان دارد من که خودم برگه ای را امضا کرده ام ندانم چه اتفاقاتی در پشت پرده رخ داده است. متاسفانه برخی افراد می خواهند سر خودشان هم کلاه بگذارند. مهدی طارمی صراحتا اعلام کرده است درباره زمان قراردادمان دروغی را با مدیرعامل هماهنگ کردیم. ما هم دنبال دروغ هماهنگ شده پرسپولیسی ها هستیم. هدفمان فقط قهرمان در لیگ برتر نیست. اتفاقا به کوچکترین موضوعی که فکر می کنیم بازگرداندن جام قهرمانی است. تراکتورسازی تبریز آنقدر افتخارات دارد که نیازی به شانتاژگری ندارد. اما احساس خطر درباره منافع باشگاهی ایران داریم. اگر فدراسیون فوتبال نتواند با چنین رفتارهایی برخورد محکم و جدی کند بدون شک چنین جعل هایی رواج پیدا خواهد کرد و مشکل ساز می شود.

کاری با طارمی نداریم

وی در خصوص حضور مهدی طارمی با الغرافه قطر در گروه لیگ قهرمانان آسیا و احتمال بروز حاشیه هایی در دیدارهای این دو تیم در تبریز اظهار داشت: مهدی طارمی بازیکن بسیار خوبی است و به عنوان یک ملی پوش ایرانی برایش احترام قائلیم. مشکلی هم با این بازیکن نداریم و اتفاقا برایش آرزوی موفقیت می کنیم تا بتواند پرچم ایران را در کشورهای حوزه خلیج فارس با افتخار به اهتزار در آورد. اما می خواهم بگویم اجازه نمی دهیم برخی افراد فرصت طلب با گره زدن نام ترکتور در حاشیه سازی هایشان به منافع شخصی برسند. هیچ کس در تبریز و در بین هواداران تراکتورسازی کاری با طارمی ندارد. فقط می دانم او کار بسیار سختی در مقابل مدافعان تیممان خواهد داشت. چون تراکتورسازی تصمیم دارد در آسیا بدرخشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      آره تراکتور خیلی افتخارات زیادی داره.۱۲ بار قهرمان جام باشگاههای اروپا شده.۶ بار قهرمان باشگاههای جهان.۷ بار هم قهرمان جام جهانی شده.سه بار قهرمان جام ملتهای اروپا

    • علیرضا یوسفی

      اگه بخواییم دنبال این موضوعات باشیم تیم تراکتور گل سرسبد این کارهاست من نمیدانم کارخانه تراکتور سازی چه سنخیتی با نیروهای نظامی دارد که بازیکن سرباز میگیرد؟

    • pouyar

      تراکتورسازی انقدر افتخار دارد
      کدوم افتخار؟
      اینها هم مثل پیروانی توهم زدند

    • علی

      کدام افتخار تراکتور سازی؟؟؟؟؟؟؟

    • مسعود

      آقای محمودی میشه چنتا از افتخااااااارات تراکتور رو نام ببرید؟؟؟
      نکنه منظورتون همون جشن نایب قهرمانی معروفتونه؟؟؟؟!!!!
      خخخخخخ

    • بدون نام

      بزرگترین دروغ ایرانی بودن تو و همشهریاته....

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چرت نگین این وسط لطفا
        حرفایی که از سر شکمه و بوی تفرقه داره

    • داش‌مچی

      حاج‌،مثل‌اینکه‌برودت‌هوا‌‌روی‌مغزشماتاثیرگذاشته،اگه‌بردهای‌پرسپولیسو‌با‌طارمی‌سه‌بر‌هیچ‌اعلام‌کنند‌بازم‌شما‌قهرمان‌نمیشید،من‌خدم‌ترکم‌ولی‌خواشا‌ابروی‌ترکهارو‌نبرید‌بااین‌کارتون،فصل‌قبل‌که‌یادتونه‌شما‌چیکار‌کردید‌اگه‌اینجوری‌باشه‌که‌شماباید‌به‌لیگ‌دسته‌یک‌تشریف‌ببرید

    • فرهاد مزیدی

      یکی از آنقدر افتخاراتت رو بگو خواهشا. اهان جشن نایب قهرمانیتون بود. حله

    • بدون نام

      جام باید از لنگ پس گرفته شه به دسته پایینم سغوط کنه تا از این ......دیگه نکنه از یوونتوس که دیگه توفه تر نیست این جعلپولیس ۳ساله علنن و بطور وضوح غیر قانونی خودشون بالا نگهداشتن قهرمانی کسب کردن تیم سوم پایتخت هم نسبت دادن به این لک لک پولیس هم جفاست به تیم های دیگه تهران همه باهم یکصدا جعلپولیس حیا کن لیگ برتر رها کن

      پاسخ ها

      • احمد صیف

        تو برو رو ادبیات فارسیت کار کن نمیخواد از مال پرسپولیس بالا بری

      • سعید

        جام میخوای .بیا بگیرش.

      • بدون نام

        نمیدونم پرسپولیس با تو چه کرده انقدر داغون شدی ، داداش هر درد و سوزشی مرهمی داره کمی طاقت بیار مرد

      • sherwin

        ببین این آدم بی سواد واسه بزرگترین باشگاه کشور داره تعیین تکلیف میکنه که حتی دست چپ و راستشو خوب نمی شناسه
        خدا میدونه که چند تا از این فک و فامیلاش توی ادارات با همین سواد دارن واسه اطرافیان طرح استخراج میکنند.

        این آدم بی نام و نشان , هشت جمله نوشته که توش هفت تا غلط داره

        اول اینکه سقوط ... نه سغوط

        دوم تحفه ..... نه توفه

        سوم علناً .... نه علنن

        چهارم نگه داشتن ....نه نگهداشتن

        پنجم .. به وضوح .. نه بطور وضوح

        و بدتر از همه صد بار بنویس پرسپولیس تا یاد بگیری چطور باید بنویسی ..

    • ستار

      سوراختوری یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به سرورت،پی گیر غیر قانونی بازی گرفتن از سه بازیکنتون تو فصل قبل هم باشین

    • بدون نام

      حالا نوبت این تازه بدوران رسیده و متوهمی که دم از فوتبال پاک میزنه!!!!شما که اولین باشگاهی بودین که فیفا محرومتون کرد صداشو در نیاوردین و با بازیکنای سرباز قرارداد بستین و چندتا بازی هم ازشون استفاده کردین کلی کثافتکاری و لجنبازیهای دیگه که سردارتون با لابی و رانت ماستمالیشون کرده .....
      کیا پرچم ترکیه و آذربایجان تو ورزشگاهها میچرخونن؟ کیا شعارهای قومیتی و تجزیه طلبی و ضدوطنی سرمیدن؟؟
      برو داداش برو اول یفکری بحال خودتون بکن که تا گردن غرق در باتلاق و منجلاب لجنبازی هستین......
      خیلی دوست داریم اسناد و مدارک و....برای کسب افتخار و قهرمانیهاتون ارائه بدین !!!! شما کی و کجاها افتخار آفرینی و جام کسب کردین؟؟؟؟؟؟ فعلا که به اساتید برپایی جشن نایب قهرمانی معروف شدین........
      خدایا شکرت که با خلقت همچین موجوداتی اسباب شادی و خنده مارو بوجود آوردین........

    • اسی

      خفه شو .....اخرفصل میری دسته یک

      پاسخ ها

      • مصطفی

        اول اینکه خدارو شکر میکنم طرفدار جعلپلیس نیستم
        تنها تیمی که داور به علت فحاشی طرفداران وحشی اش بازی را نیمه تمام گذاشته و بازی سه صفر به نفع داماش زده میشود و این در گینس ثبت میشهتیمی نژادپرست همراه با طرفداران وحشی که رکورد بیشترین بازی بدون تماشاگر در ایران و اسیا را دارد
        دو مطلب دیگه اینکه تراکتور جعل نکرده از بازیکنی استفاده کرده که ساز مان لیگ کارت بازی بهش داده
        ولی پرسپلیس با جعل قرارداد تونسته کارت بازی بگیره و این حکمش سقوط به دسته پایینتره

    • کاردوک

      سوراختور عربستان زیاد نباید ناراحت باشه تو گروهی افتاده که همشون مثل خودشن ،میتونن هماهنگ کنن چار تا شعار دیگه بر ضد ایران و ایرانی بدن به جاش از گروه اعراب که باهاشون هم کیشن و هم مسلک صعود کنن

    • بدون نام

      اگه اینطوریه پارسال هم چنتا بازیکن غیر قانونی برا تیمتون بازی کرون اول به حساب اون برسیم بعد این.خجالت بکش سعی کنین تو زمین بازی قهرمان بشین و جام ببرین بعدم با شاعلام و ساغلام بپا امسال نری لیگ دو

    • بدون نام

      غلط میکنی آقای متوهم , تو اگر دنبال قهرمان شدن هستی در زمین فوتبال پیگیر باش نه با این رفتار غیر ورزشی , یادتون رفته اون موقعی که تراکتور از نقل و انتقالات محروم بود پرسپولیس بیانیه داد و گفت از تراکتور بازیکن نمی گیره تا دچار مشکل نشه واقعا وقاحت هم حدی داره

    • بدون نام

      باش عزیز.....
      پیگیر باش.....
      اونقد پیگیر باش تا صبح دولتت بدمد.........
      فقط بگو پس کی قراره پیگیر کثافتکاری و تقلبها و خیانتهای شما باشه؟؟؟؟؟؟
      داداش تو که تو این فوتبال اصن بحساب نمیایی.......
      اما اینو بدون خیلی خیلی از تو گنده تر و آدم حسابی تر نتونستن با توهمات پوچ و رویاهاشون تصفیه حساب و عقده گشایی کنن کسایی که بخیال خودشون ارجع تر و شایسته تر از فیفا و دادگاه cas هستن.........

    • بدون نام

      تو پیگر گندی که هواداراتون میزنن باش...پیگیری مافیا ی که راه انداختین با پول بازیکن های تیم دیگه رو بعنوان سرباز از چنگ شون در میاری باش..وقتی از ترس تون علیپور رو چند ماه الکی نگه داشتین اخرشم باختین چی؟ به فکر اونم هستی..دنبال فوتبال کثیف پر از کلک و حیله حقه میگردی سوراختور نمونه بارزشه

    • بدون نام

      پارسال کور بودی ثبت پرونده دروغ بازیکنان تراکتور را ندیدی

    • بدون نام

      غلط کردی اقای محمودی تو عددی نیستی در مورد پرسپولیس حرف بزنی

    • سامان صاحبی

      کتاب افتخارات تراکتور تنها کتابیه که جلد داره اما صفحه نداره
      چرا باید به تراکتور جام بدن که پارسال سوم شدن الله و اعلم
      هرچی میخوام درموردشون مثبت فکر کنم خودشون نمیزارن

    • سرخ دل

      برو جمع کن بساطتتو. من خودم ششتقلالی هستم. ولی افتخار میکنم که در لیگی بازی میکنم که سرورم با اقتدار ۱۶ امتیاز بالای منه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید ازش بگیرن فعلا نورالهی غیرقانونی بازی میکنه

    • افشین

      یکی از افتخارات سوراختورو بگو.
      تو کری بین پرسپولیس و استقلال شما جوجه ها هم خودتونو انداختین وسط بدون اینکه اندازه این حرفا باشین.

    • بدون نام

      یکی بهش بگه بدبخت اگه کسی دنبال سه بازیکن غیر قانونی شما دردوفصل گذشته بره که شما فصل پیش باید تو دسته یک بودید نه لیگ برتر

    • ناصر خوگر

      آخه گلابی تراکتور بزرگترین افتخارش حضور در لیگ برتره قبلا که آسانسور بودید میشه کمی از افتخارات تراکتور بگی که ما هم بدونیم اگه نماینده های مجلس نبودن الان دسته ۳ بودید آقای محمودی شما خواهشا دم از بعد فنی نزنید اون دربیل هایی که پایان رافت تو داربی بهت زد بستته

    • بدون نام

      تا پارسال دنبال سهمیه لیگ برتر بودن حالا شدن کلکسیون افتخارات؟ خخخخخ از کیسه کشها خل و چت تر اینها هستن آخه برن فیفا شکایت کنن یکم گریه هم بکنن تا مهریه شونو عز پرسپولیس بگیرن بچه مونم (کیسه)مال اونا خخخخخخ

    • مهرداد

      شما اول بگید کدوم تیم هست که توی قراردادها دروغ مشترک نمیگن وقتی اینهنه سال لو میرفت که قدادادهای تیمهای دیگه هم با بازیکنانشون واقعی نیست پس باید یقه هنه رو بچسبید

    • بهمن

      محمودی.مهدی هرچی گفته بایدحقیقتش اثبات بشه.این آقا تحریک شده وهم خواسته به 100000000دلارکه باید به پرسپولیس بده طلاقی کنه.توبره قهرمانی بگویند ماهم حمایتشان میکنیم.

    • بدون نام

      افتخارات

    • بدون نام

      این لنگیا واسه یه جام دست به هر کثافت کاری میزنن

    • بدون نام

      دقیقا بگن افتخاراتشون چیه

    • بدون نام

      آخه توکه میگی تراکتور اینقدر افتخار داره میشه بگی عوضی افتخارش چیه چندتا جام داشتین تاحالا متوهم

    • بدون نام

      مسولان تراکتور به فساد فدراسیون ایمان دارند وایمان دارند که پرسپولیس دوباره جعل سند خواهد کرد وتبرعه خواهد شد

    • بدون نام

      تراختور خاری شده تو چشم بعضی از افغانی ها

    • بدون نام

      چرت نگوسوراختوری دقیقاکدوم افتخار؟آهان اینکه تراختوربعدمنچستراوله خخخخخ

    • بدون نام

      نه بابا ما افتخارنداریم چرتپولیس که به کمک فدراسیون قهرمان جهان اروپا اسیا شده بدبختا دلم میسوزه واستون چون توایران فدراسیون پشتتون خیال کردید قوی هستین اگه قوی بودین شش تا ازعربستان نمیخورین

    • بهزادپور

      لطفن خفه شو سال قبل چندتا بازی غیر قانونی با بازی کنای پرسپولیس انجام دادی پرسپولیس حرف زد امسال چی زدیم سورراخت کردیم قانونی بود یا باز هم غیر قانونی بیشعور رانت خور

    • بدون نام

      جان خودت دوتاازافتخارات تراکتوررابگو برو خدا به راه راست هدایتت کنه

    • Asal

      اقای (Sherwin) تو گفتی هفت تا اینکه پنج تا بود که با پرسپولیس(یا همون لنگ) میشه شش تا
      بهتر نیست یکم عقلت رو به کار بندازی بعد حرف بزنی????

    • پاسارگاد

      آره افتخارات تون به یاد داریم ههههه
      ۱۵ سال حسرت حضور در سطح اول فوتبال کشور و لیگ برتر و خوب بیاد داریم خخخخخ

      کاظم خان جوک‌هات خنده دار بود خخخخ
      خوشحال شدیم ههههه

    • محمد

      افراد احمقی مثل تو میان با حرفای احمقانشون چنتا قوم و طایفرو بجون هم میندازن. من کاری به ترک و فارس ندارم ولی این حرفا اصلا درست نیست

      پاسخ ها

      • 《پاسارگاد&پرسپولیسی》

        جواب احمق متقابلا احمق تره ‌......
        امو قومیتی که پای خودشو از پای این ملت جدا کرده و داره به شکل های مختلف به سایر قومیتها توهین میکنه .... مستلزم پاسخه ....

        نه روزه سکوت ... وسلام شد نامه تمام‌‌.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج