۶۷۱۵۶۱
۱۸ نظر
۵۵۷۳
۱۸ نظر
۵۵۷۳
پ

محاکمه قربانی کودک آزاری به اتهام کودک کشی

پسری جوان که در کودکی مورد آزارواذیت قرار گرفته بود به اتهام قتل یک کودک پای میز محاکمه می‌رود. این متهم مدعی است به این دلیل مرتکب قتل شده که مقتول سرنوشتی مشابه او پیدا نکند.

روزنامه شرق: پسری جوان که در کودکی مورد آزارواذیت قرار گرفته بود به اتهام قتل یک کودک پای میز محاکمه می‌رود. این متهم مدعی است به این دلیل مرتکب قتل شده که مقتول سرنوشتی مشابه او پیدا نکند.
خانواده پسری ١١ساله به نام ابوالفضل روز ١٧ شهریور وقتی از غیبت پسرشان مطلع شدند به پلیس آگاهی رفتند و موضوع را گزارش دادند. آنها گفتند فرزندشان برای بازی به پارکی در نزدیکی خانه‌شان واقع در میدان رازی رفته و بعد از آن ناپدید شده است.
پس از طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای پیداکردن ابوالفضل وارد عمل شدند. آنها ابتدا به جست‌وجو در حوالی خانه این کودک پرداختند اما ردی از او به‌دست نیاوردند. همین امر دو فرضیه را پیش‌ِروی پلیس قرار داد؛ نخست آنکه کودک را با انگیزه انتقام‌جویی یا اخاذی ربوده باشند و دوم اینکه پسربچه به قتل رسیده باشد. احتمال صحت فرضیه اول بسیار ضعیف بود زیرا هیچ تماسی با والدین ابوالفضل گرفته نشده و درخواستی نیز اعلام نشده بود.
در شرایطی که امیدها برای زنده‌یافتن کودک بسیار کم‌رنگ شده بود، کارآگاهان سرنخ‌هایی به‌دست آوردند که نشان می‌داد پسربچه آخرین‌بار همراه یکی از جوانان محل به نام علی دیده شده است. به‌این‌ترتیب علی بازداشت شد.

این جوان ٢٣ساله که ابتدا مدعی بود خبری از این ماجرا ندارد، در بازجویی‌های تخصصی به اغفال کودک و قتل او اعتراف کرد. متهم گفت: «من در کودکی مورد آزارواذیت قرار گرفتم. این اتفاق زندگی‌ام را تحت‌تأثیر قرار داد طوری که هرگز آرامش نداشتم و همیشه عصبی و مضطرب بودم. ابوالفضل من را یاد بچگی خودم می‌انداخت و به این فکر می‌کردم اگر بلایی که سر من آمد برای او هم تکرار شود، زندگی‌اش خراب می‌شود. به همین دلیل روز حادثه او را به بهانه دیدن کبوتر به خانه‌ام کشاندم و با ضربات چاقو کشتم. بعد از آن برای اینکه جسد را از بین ببرم و کسی متوجه قتل نشود، از برادرم کمک گرفتم. ما جنازه پسربچه را در یک چمدان گذاشتیم و به جاده تهران- قم رفتیم. سپس چمدان را در محلی خلوت رها کردیم».

مأموران بعد از شنیدن اعترافات متهم به محل اعلام‌شده رفتند و با پیداکردن چمدان جنازه کودک را یافتند و به پزشکی قانونی منتقل کردند. متخصصان بعد از انجام آزمایش‌های لازم اعلام کردند روی پیکر ابوالفضل آثار ٥٠ ضربه چاقو دیده می‌شود و او به‌علت شدت جراحات و خون‌ریزی زیاد جانش را از دست داده است.
پس از آن پرونده اتهامی علی در دادسرای امور جنایی تهران به جریان افتاد و متهم مدعی شد از بیماری روانی رنج می‌برد. او گفت این مشکلش در اتفاقی ریشه دارد که در کودکی برایش رخ داده بود.
متخصص پزشکی قانونی درباره ادعای علی تحقیق اما اعلام کرد او از نظر روانی سالم است و جنونی که مسئولیت کیفری را از او سلب کند، ندارد. متهم به این نظر اعتراض کرد به همین دلیل این‌بار تیمی سه‌نفره علی را مورد معاینه قرار دادند و آنها نیز همین نظر را تأیید کردند.
متهم باز هم قانع نشد و اصرار کرد به جنون مبتلاست. سومین مرتبه گروهی پنج‌نفری از متخصصان به بررسی شرایط روانی علی پرداختند و آنها نیز به این نتیجه رسیدند که متهم جنون ندارد.

به‌این‌ترتیب تحقیقات مقدماتی از قاتل ابوالفضل تکمیل و قرار مجرمیت و کیفرخواست علیه او صادر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قادری

      خوب حالا این دیگه جنون نداره هرچی میشنیدیم یا جنون داشتن یا توهم!!!!!!

    • راستگو

      اگر دلت به حال پسره می سوخت چرا اول می خواستی تجاوز کنی وچرا ۵۰ ضربه چاقو زدی وحشی چرا خودت را نکشتی اگر دیوانه بودی

    • مهدی گلپا از ری

      اولا ۵۰ ضربه با همان اوایل ضربه های چاقو ابوالفضل بی گناه جان داده دوما برفرض اینکه نخواد سرنوشتش مث تو بشه بهتر نبود پدر درش را درجریان میذاشتی به احتمال خیلی زیاد نقش این کار کثیف از قبل طراحی شده بود ۰ چون فکر اینم شده بود اگر گیر کند با چه ادعائی می تواند از قتل عمد نجات یابد

    • علیرضا شیرازی

      خوب .یکنفر حالا توضیح بدهد که این(( آغا )) چند پسر بچه دیگر را خیال دارد بعد از آزادی از زندان بکشد تا به سرنوشت او دچار نشوند.!!!!؟؟؟؟.....

    • A 21

      مرگ میدونی چیه؟ برو بمیر

    • نگران

      به بچهای مردم تجاوز میکنن میکشن.بعد میگن شیشه مصرف کرده بودیم!!!مشکل روان داشتیم!!!!!ما تو دنیا رتبه اول کودک آزاری و کشتن رو میخوایم بنام خودمون ثبت کنیم!!!!!!

    • بدون نام

      فقط اعدام .

    • نسل سوخته

      بیشرف .باید خودشو هم باشکنجه کشت.لعنتی

    • رسول ۱۰ ساله از تهران

      تا کی باید گیج باشم

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      اعدامش ڪنید این بشر رو!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا‌لعنتش‌کند‌باید‌مثل‌سگ‌بکشید

    • پارسا

      خدا لعنتش کنه

    • من

      عجب به زور میخواد ثابت کنه دیوانه اس
      آخه کدوم دیوانه رو دیدی خودش قبول داشته باشه که دیوونه اس دیوانه ها همه میگن عاقل هستن و بقیه مردم دیوانن
      تو انقدر عاقل هستی که بدونی با دیوانه قرار دادن خودت از اعدام نجات پیدا می کنی

    • میکائیل 25 ساله از خوزستان

      بنظرم من تنها راهش دو راه است

    • بدون نام

      سلام.چرا سوال نکردین برای چی میگم خدای چه خبره خدایا خودت برسون.دوست دارین بدونین؟

      پاسخ ها

      • مجیدی ازقزوین.

        فقط تااخرعمرحبس کنیدتابپوسه.

    • حدیث

      کاش خودتو میکشتی ننگ عالم عقده هاتو سر بچه مردم خالی کردی بعدش اشغال مگه قراره همه به سرنوشت کثیف تو مبتلا بشن مث سگ بمیر مریض عوضی

    • شیدادهه هشتادی

      الهی بمیری.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج