۶۷۱۵۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

شوک بزرگ به کشتی ایران

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در شرایطی که کمتر از یک هفته به آغاز رقابت‎های جهانی باقی مانده، با اعلام انصراف از حضور در این پیکارها، محل اردو و تمرینات خود در خانه کشتی را ترک کردند.

خبرگزاری مهر: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در شرایطی که کمتر از یک هفته به آغاز رقابت‎های جهانی باقی مانده، با اعلام انصراف از حضور در این پیکارها، محل اردو و تمرینات خود در خانه کشتی را ترک کردند.

برخی از فرنگی‌کاران تیم ملی ایران طی تماسی با خبرنگار مهر ضمن گلایه از تبعیض مسئولان فدراسیون کشتی بین آنها با آزادکاران اعزامی به مسابقات جهانی، اعلام کردند که تا روشن شدن تکلیف‌شان و پاسخگویی متولیان از سفر به مجارستان خودداری خواهند کرد.

اعتراض اعضای تیم ملی کشتی فرنگی به این موضوع است که مسئولان فدراسیون کشتی که به تازگی اقدام به جذب اسپانسر برای تامین هزینه‌های لازم کرده‌اند، بخش بیشتر بودجه دریافتی از این راه را برای تیم کشتی آزاد هزینه کرده‌اند و بخش کمتری را به این تیم (کشتی فرنگی) و آماده‎سازی آن اختصاص داده‌اند.

در همین راستا اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی طی تماس‌های مکرر با حجت الله خطیب، سرپرست فدراسیون کشتی خواستار رسیدگی به موضوع و پاسخگویی بودند اما وی هرگز پاسخ آنها را نداد و در نهایت هم فرنگی کاران با خاموش شدن گوشی همراه خطیب مواجه شدند.

همین مسئله باعث شد تا فرنگی‌کاران امروز شنبه و در فاصله یک هفته مانده تا آغاز مسابقات قهرمانی جهان اعلام به انصراف از این رقابت‌ها کنند. آنها در حالی تهدید به کناره‌گیری از حضور در مسابقات جهانی کردند که مشغول جمع آوری وسایل خود و ترک خانه کشتی بودند.

مسابقات کشتی قهرمانی جهان طی روزهای ۲۴ تا ۳۱ شهریورماه در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      متاسفنم که یکی تواین کشور پیدا نمی شه تکلیف این اقا رو( خطیب )روشن کنه واقعا عجب شیر توشیری این فدارسیون کشتی بعد اگه فردا با شانس واتقافی نتیجه ای بگیره همین آقا رو تو شبکه 1 و2و3و4و5و... ورزش با یک پوشه زیر بلغش می ببنم که داره حرف میزنه که من ال کردم وبل کردم واقعا حیف ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج