۶۷۱۶۳۲
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مشکلات معیشتی مردم؛ مبنای اعتراض‌های اخیر

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ارائه گزارش این کمیسیون درباره اعتراض‌های اخیر به صحن علنی، مبنای اعتراض‌ها را وضعیت معیشتی مردم دانست و با تاکید بر این‌که دشمنان خارجی صرفاً موج‌سواری کرده‌اند، گفت: حتماً کشورهای خارجی هم در توزیع پول میان معترضان نقش داشتند.

خبرگزاری ایلنا: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ارائه گزارش این کمیسیون درباره اعتراض‌های اخیر به صحن علنی، مبنای اعتراض‌ها را وضعیت معیشتی مردم دانست و با تاکید بر این‌که دشمنان خارجی صرفاً موج‌سواری کرده‌اند، گفت: حتماً کشورهای خارجی هم در توزیع پول میان معترضان نقش داشتند.

علاءالدین بروجردی با اشاره به برگزاری چندین جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی اعتراض‌های اخیر، اعلام کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای بررسی ابعاد اعتراض‌های اخیر جلساتی را در روزهای گذشته برگزار کرد و قرار است در چند جلسه دیگر نیز این مسائل را بررسی کند.

ارائه گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره اعتراض‌های اخیر به صحن علنی

وی در واکنش به ادعای توزیع پول در میان معترضان تاکید کرد: نباید زیاد عجله کنیم؛ بنا داریم پس از اتمام بررسی‌ها، گزارشی دقیق درباره ابعاد وقوع حوادث اخیر در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تهیه و این گزارش را به صحن علنی مجلس ارائه کند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره وضعیت معیشتی و اقتصادی عمده بازداشت‌شدگان در اعتراض‌های اخیر گفت: به هر حال می‌دانیم صدها هزار نفری که در موسسات مالی و اعتباری سپرده‌گذاری کرده و موفق به دریافت پولشان نشده بودند، معترض هستند.

مبنای اعتراض‌ها مشکلات معیشتی بود و دشمنان خارجی صرفاً موج‌سواری کردند

نماینده اصولگرای بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معتقدم مبنای اعتراض‌های اخیر همین وضعیت معیشتی است و آمریکا، اسرائیل و منافقین صرفاً موج‌سواری کردند. نباید به گونه‌ای عمل کنیم که موجب نارضایتی گسترده مردم شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درپاسخ به پرسشی دیگر درمورد تطمیع بخشی از معترضان از طریق توزیع پول، گفت: به هر حال موج‌سواری به همین معناست. مسئله این است که مثلاً سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری یک سال تمام در نقاط مختلف کشور تجمع کرده و نسبت به وضعیت‌شان معترض بودند.

حتماً کشورهای خارجی هم در توزیع پول میان معترضان نقش داشتند

او همچنین در پاسخ به سوالی دیگر درباره منشاء توزیع پول میان بخشی از معترضان یادآور شد: آن‌چه مسلم است سازمان‌های اطلاعاتی دشمنان ما فعال هستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به ما استفاده می‌کنند.

بروجردی در واکنش به پرسشی درمورد این‌که آیا منشاء این پول‌ها لزوماً خارجی بوده است، گفت: حتماً کشورهای خارجی هم در آن نقش داشته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرد حسابی اولش میگی بخاطر مشکلات معیشتی بود.بعد میگی پول گرفتن.خب چرا دیگه اعتراض کنن پول دارن؟؟؟ حالت خوبه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیفهمه چی میگه.. به پول هنگفت میگیره که بیاد این مرخرفات را تحویل بده فقط

    • بدون نام

      زندگی جوانان را افقانها کار را دزدیدن برای جوان ایران تو کشور خودش هیچی نیست کشور پر گدا خارجی است کدام ارکان این افقانها را گدا ها را به کشور راه داده رسیدگی شود افقانها بروند کشوره خودشان

    • بدون نام

      تخم و مر غ شانهایی هفده هزار تومان کجا ارزان کردید

    • بدون نام

      بروجردی راستکو باش مردم را گدا کردید خودتان با دلار بازی می کنید مردم پول نان ندارد گرانی بیداد می کند بعد می کوید خارجیها پول دادن کی پول داده این همه دزدی مکه میشود

    • بدون نام

      این ها که اسرائیلی بودند چطور شدند مردم ایران؟

    • بدون نام

      لعنت بر مدیر بی خاصیت چه کوچک وچه بزرگ که منبع فساد هستند

    • بدون نام

      ببینم حقوق کارگر بدبخت رابرای سال97چند میزنید.

    • بدون نام

      مشکلات معیشتی بیکاری فقر فساد سپردن کارهای مهم بدست ادمهای ناشی که نتیجه اش چهل هزار برابر شدن قیمت خیلی از چیز ها درطول چهل سال است

    • بدون نام

      همه اعتراضها بخاطر مشکلات اقتصادی البته ممکنه خارجیها بخوان از این مسله سواستفاده کنن ولی مشکل اقتصادی وجود نداشته باشد اعتراضی هم صورت نمی گیرد که کسی بخواد سو استفاده کند دروغ بس

    • بدون نام

      همش بخاطره گرسنگی بخاطر گرونی و اختلاس هستش مردم ببکارن پول دست کسی نیسن شب عید نزدیکه من با سه تا بچه بیکارم به کی بریم دردمونو بگیم چرا باید کشور ما اینحوری باشه

    • زهرا

      حرفاتون جریانه همون حناشده که دیگه رنگی نداره برا ملت توپیشگاه خدا شما مسول بدبختی ملت هستین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج