۶۷۱۶۶۰
۴۶ نظر
۵۰۰۸
۴۶ نظر
۵۰۰۸
پ

باهنر: ۵ میلیون نفر طرفدار آمریکا در کشور داریم

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: رای سیاه در کشورمان، یعنی کسانی که نظام و اسلام را قبول ندارند و طرفدار آمریکا و اسراییل هستند که شاید پنج میلیون باشند.

روزنامه قانون نوشت: رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: رای سیاه در کشورمان، یعنی کسانی که نظام و اسلام را قبول ندارند و طرفدار آمریکا و اسراییل هستند که شاید پنج میلیون باشند.

محمدرضا باهنر درباره حذف جدول ۱۷ در لایحه بودجه گفت: از روز اولی كه این روند (كمك به نهادهای فرهنگی خاص) شروع شد، كار خوبی نبوده است؛ به خصوص اینكه سالیان سال‌حوزه‌های علمیه و مراكز فرهنگی، به مردم و كمك‌هایی كه آن‌ها می‌كردند، وابسته بودند و از آن راه اداره می‌شدند. شاید از روز اول این مسیر، مسیر درستی نبود و قابل نقد است اما یك پروپاگاندای بی‌خودی این روزها راه افتاده و متاسفانه كسی نیز به میدان نمی‌آید پاسخ دهد.

اهم اظهارات باهنر به شرح زیر است:

*امروز یك طلبه درس خارج‌خوان كه هم‌تراز دكتری دانشگاه می‌شود، ۴۰۰ هزار تومان شهریه دریافت می‌كند؛ البته این دریافتی دولت نیست و از كل مراجع و سهم امام و دیگران است كه به او می‌دهند. ولی یك دكتری در دانشگاه جیرفت كرمان دست كم ماهی دو و نیم میلیون می‌گیرد كه این مبلغ از بودجه دولتی است.

*من موافق گفت‌وگوی ملی هستم و به نظرم شروع این گفت‌وگو میان جریان‌های سیاسی كشور لازم و ضروری است. نظرات جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب و معتدل در بسیاری از موارد منطبق بر هم است. البته نباید به خاكی زد. برای مثال در رابطه با فتنه ۸۸ گفت‌وگویی در حال حاضر نداریم. ممكن است یك زمانی قابل مذاكره باشد ولی امروز امكانش نیست و نباید مذاكره كرد. برخی درباره موضوع رابطه با آمریكا نیز ممكن است در یك جمع خصوصی بنشینند و صحبت كنند آیا منافعی دارد یا ندارد؛ اما این نباید یك گفت‌وگوی ملی شود. بازهم می‌گویم كه گفت‌وگوی ملی را قبول دارم و لازم می‌دانم. اما خواهش من این است كه دوستان اصلاح‌طلب یا دوستانی كه پیشنهاد می‌دهند، فوری وارد خطوط قرمز نشوند. برای مثال بحث موشكی قابل مذاكره نیست زیرا ما درباره مسائل هسته‌ای گفت‌‌وگو كردیم و نتیجه را دیدیم. من معتقدم كه در بسیاری از مسائل ما اصولگرایان با اصلاح‌طلبان وحدت‌نظر داریم. اگرعقلای اصلاح‌طلب و اصولگرا در بسیاری از مسائل نیم ساعت با یكدیگر گفت‌وگو كنند، در‌خواهند یافت كه با هم وحدت‌نظر دارند.

*من در انتخابات طرفدار دولت فعلی نبودم و موضع دیگری داشتم اما اینكه یك عده به آقای روحانی رای ندادند و بخواهند قدرت دولت آقای روحانی را كاهش بدهند، خیانت به مردم، انقلاب و نظام است و خیانت ملی به حساب می‌آید. اگر كسی قصد رقابت دارد سه سال دیگر انتخابات است با یكدیگر رقابت كنیم ولی این راهكارش نیست.

* اگر برخی بخواهند به دلیل آنكه امروز در مجلس دهم نیستند كاری كنند كه خانه ملت خدای نكرده تحقیر، كوچك و ناكارآمد شود خیانت است. من در مجلس نیستم ولی همه توانم را برای كمك می‌گذارم. نمایندگان به دفتر ما می‌آیند با یكدیگر مشورت می‌كنیم و به آن‌ها راهنمایی می‌كنم كه چگونه باید به دولت كمك كنند.

*در ایران بسیاری هستند كه می‌گویند آقای روحانی و رئیسی چه فرقی دارند ولی نظام را قبول دارند. در مجلس می‌خواهند رای دهند می‌گویند باهنر را در مجلس دیدیم عارف را هم دیدیم ولی این‌ها هیچ كدام گلی به سر ما نمی‌كارند. این معنا و مفهومش این نیست كه نظام را قبول ندارند. برای مثال اگر یك رفراندوم برگزار شود و در همین مملكت بگوییم قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس باشد یا نباشد فكر می‌كنید چند درصد رای می‌دهند؟ حاج قاسم سلیمانی سنبل امنیت نظام است. حاج قاسم سلیمانی نه طرفدار رضاخان است كه بعضی‌ها در این اعتراضات اخیر شعار می‌دادند و نه طرفدار ترامپ؛ ایشان یك سرباز مخلص ایثارگری است كه برای حفظ نظام و تبعیت از رهبری آرزو دارد شهید شود. رای سیاه در كشورمان یعنی كسی كه نظام و اسلام را قبول ندارد و طرفدار آمریكا و اسراییل است. شاید پنج میلیون باشد. در همین اغتشاشات دیدید به دلایل مختلف آن‌ها كه دلخور بودند بیشتر مخالف نظام نبودند. برای مثال در صندوق فرشتگان پول گذاشته یا در شاندیز ضرر كرده بودند و اعتراض داشتند؛ ولی وقتی شلوغی شد، كنار كشیدند. مجموع آن‌هایی كه ایستادند و شعار دادند در كل كشور ۴۰ هزار نفر بودند. كه از این بین ۳۰ هزار نفر نیز نه به دلایل مخالفت با نظام بلكه به دلایل مشكلاتی كه داشتند آمده بودند. این كه شما بخواهید تحلیل كنید كه آن‌ها پای صندوق نمی‌آیند چون نظام را قبول ندارند، این گونه نیست.

* برخی نیز می‌گفتند كه جناب آقای شاهرودی بیمارند و شاید ریاست‌ مجمع تشخیص نتوانند انجام دهند. ایشان بیماری داشتند و به درمان نیاز بود. بعد كار به جایی كه قرار شد عمل جراحی انجام دهند رسید. در عمل جراحی كه انجام شد غده‌ای كلیه ایشان را گرفته بود. در اتاق عمل قرار بود غده را بردارند كه كلیه را برداشتند. یعنی پزشكان چاره‌ای نداشتند و لحظه ای باید تصمیم می‌گرفتند اما در هر صورت كلیه را اشتباه برداشتند و پاتولوژی كردند و مشاهده شد كه كلیه سالم است و می‌شد همان غده را بردارند. آنجا بود كه یك عده از پزشكان اصرار كردند ایشان به خارج از كشور بروند و درمان شوند این تصمیم پزشكان بود ولی اینكه در بیت رهبری، شورای نگهبان یا مجمع این تصمیم گرفته شده باشد، صحت نداشت. البته برخی می‌گویند كه اگر ایشان نمی‌رفتند بهتر بود ولی برخی نیز معتقدند كه اینكه رفتند بهتر شد. من نیز اعتقاد داشتم كه اگر این اتفاق نمی‌افتاد مناسب‌تر می‌بود ولی خب در این فضا تصمیم‌گیری ساده نیست.

* احمدی‌نژاد در مجمع فعالیتی ندارد. مدتی در برخی كمیسیون‌های جمعی تخصصی می‌آمد و فعال بود ولی در حال حاضر كه می‌آید، فقط می‌نشیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اومدن غده بردارند کلیه برداشتند!!! توجیه یک سفر غیر قابل توجیه با هزارویک دروغ
      سالهاست با همتون اشنایی داریم اقای باهنر

      پاسخ ها

      • alireza

        چقد دقیق آمار اعلام میشه شک نکنید شما به اندازه نصف آمریکا طرفدار ندارید ....

    • بدون نام

      من فکر کنم بر عکس چاپ شده! پنج میلیون مخالف آمریکا و اکثر مردم موافق با بهبود روابط با آمریکا هستند. مقابله با آمریکا چه عاید مردم شد؟ همین وضعیتی که الان شاهدش هستيم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا آمار برعکسه ! 75 میلیون موافق آمریکا و 5 میلیون مخالف

      • بدون نام

        آفرین.. کلا من یاد گرفتیم هرچی مسئولان میگن دقیقا برعکسش درسته...

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      چرا به معترضان انگ می زنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای باهنر هم به لطف برادرشون خوب از سفره انقلاب دریافت می کنند

    • بدون نام

      فکر نمیکردم شیطان بزرگ اینقد طرفدار داره! پس چهل سال چه کار فرهنگی کردید شما؟؟؟

    • بدون نام

      عجب خخخخخخخ

    • شهین

      منم حساب کردین دیگه! :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ

    • نسل سوخته

      اقای باهنراگه راست میگویید یه نظرسنجی بزارین معلوم بشه چقدرطرفداریامخالف داره.حرفای پوچ نزنین.ازکجامیدونین۵میلیون طرفدارداره.

    • بدون نام

      چرابجای اقای اذراقای باهنررامسول امارنمکنندچون باامارحرف میزنداماراذرراکه مردم قبول ندارند شایدشماراقبول داشتن مدتی اقای باهنرنبودندنگو رفته توروستاوعشایرامارموافقین امریکاراجمع می گند بعدهم توخیابون هامعترضین رامی شمرد

    • بدون نام

      یک رفراندوم بزارید معلوم میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه به هيچ عنوان براي قريب به اتفاق ایرانیان ننگ است گه بخاهيم بريم برای دست بوسی امريکا اگر به هر دلیل ناراحت هستید ميتونيد بريد تو آغوش ازباب تون امريکا اینجا ايران است بيشه شيران نه باغ شغالان

      • بدون نام

        ایول

    • علی

      شما خودتان چقدر دریافت میکنین جناب باهنر

    • کیوان

      این باهنر را هرجا اسمش رو میبینم میدونید یاد چی می افتم؟
      یاد نامه بقایی به ایشون با ادبیات جامعه معتادین عزیز
      ای بابا باهنرجون باوفا بازم که داری اشتب میزنی
      آخه برادر من تو چرا همش برعکس میگی همین الانش اگر یه رفراندوم بزارن بین موافق و مخالف آمریکا
      به غیر از من و تو و اونی میشناسیم اما اسمش رو نمیتونیم بیاریم همه موافق رابطه اند
      اصلا بزن بریمU.S.A

    • ارش

      ۵ میلیون

    • بدون نام

      یه پزشک ، یه لیسانس و یا فوق لیسانس رو می برین اجباری بیگاری ازش می کشین شکم شو هم سیر نمی کنین اونوقت به یه طلبه چهار صد هزار تومان شهریه میدین خجالت هم نمی کشین.

    • مش قاسم

      این آمار از کجا آمده تا آنجا که می دانیم در انتخابات اخیر حدود دو ملیون رای باطله و سیزده ملیون رای نداده داشتیم حالا خودتان کلاهتان را قاضی کنید. در ضمن پنج ملیون هم رقم کمی نیست

    • کیوان

      آقاآمریکا به کنار
      یه بار شدتواین کشور از من معتاد که تا پای جونم پای این انقلاب وایسادم،
      و‌تو همه انتخابات ها هم شرکت کردم
      اصلا از منی که بزرگ شده همین انقلابم،تو این انقلاب به دنیاآمدم،بزرگ شدم،معتاد شدم،بپرسسسسسیدچی میخوای!
      که من بگم،من یه نماینده میخوام که تومجلس از حقم دفاع کنه

    • ع ش

      چقدر شماها طرفدار دارید اینو بگو وطنم پاره طنم

    • بدون نام

      آقای باهنر کتاب بی شعوری رو بخون برات مفیده!

    • بدون نام

      کسی طرفدار آمریکا نیست.ایرانیان وطن فروش نبوده ونیستند.آنها خواهان برقراری روابط باآمریکا هستند.برداشته شدن تحریم ها حق مسلم مردم ایران است

    • بدون نام

      باهنر هم قاطی کرده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قاطی بود

    • کوروش

      دقیقاً 5 میلیون مخالف و مابقی موافق هستن

    • دیدبان

      حالا خواسته چیزی گفته باشه شما به دل نگیرید .

    • بدون نام

      دیدگاه مسئولین ما به مردم مثل دیدگاه یه زنبور دار به زنبور عسله.شما کار کنید تا ما بخوریم. شما مقاومت کنید تا ما پست داشته باشیم. شما گشنگی بکشید تا ما سیر باشیم. آقایون دشمن آمریکا چرا فرزندانتون همه آمریکا تشریف دارند. آقا جان ما دیگه از شما خسته شدیم.....

    • بدون نام

      این امارهاروازکجامی اورید الله و اعلم

    • حسين

      اي كاش فقط يك بار برخي از مسائل مهم كشور را به راي و نظر مردم و به رفراندوم ميگذاشتيد تا آن موقع متوجه درصد واقعي تمايل مردم به امريكا و يا نظر آنها در مورد ساير اموري كه به اجبار به آنها تحميل شده است ميشديد اما بدانيد هر چقدر كه از اين كار فرار كنيد مردم با روشهاي خاص خود روزي نظر خود را به شما تفهيم خواهند كرد و آن روز چندان دور نيست

    • بدون نام

      اخه مگه سرشماری کردی؟

    • بدون نام

      آقا بکونش پنج میلیون و یک نفر منم طرفدار امریکام خخخخخ

    • بدون نام

      ۷۵ملیون نه پنج ملیون چرا چون مردم خسته شدن از بیکاری وگرونی همچی گرونه حتی اب خوردن

    • بدون نام

      انهایی که طرفدار امریکاه و اسراییل هستن فقط میگم خدا بکوشدشان.

    • بدون نام

      باهنر غیبگو شده ازکجا میداند .

    • بدون نام

      فرض امار ۵ میلیونی شما درست باشد اینها چند تا نماینده در مجلس دارند؟ تا حرفشونو بزنند .میدانیم هیچی.
      پیدا کنید پرتقال فروش را

    • متفکر

      من کاری به 5میلیون طرفدار آمریکا و اسرائیل ندارم ولی مطمئنم بیش از 50 میلیون نفر با طیف باهنر مخالفند.

    • بدون نام

      اقای باهنر حکومتی که به قول شما 75میلیون طرفدار داره و 5میلیون مخالف دیگه نباید از رفراندوم بترسه و امار اشتباهی بده باید به مردمش اطمینان کنه عزیز من...

    • بدون نام

      خودتونم میدونین دیگه تو دل مردم جایی ندارین ولی روتون زیاده و خجالتم سرتون نمیشه .قدرت زیر دندونتون بد جور مزه کرده .

    • بدون نام

      75 میلیون طرفدار داره امریکا.. میگی نه،، یک نظرسنجی بذارید

    • زهرا

      اقای باهنر دست درد نکنه خیلی خندیدم

    • بدون نام

      مگر شما بوجود نیاوردید ملت ایران یکپارچه کشورش را دوست داشتند

    • بدون نام

      با هر کشوری میخواهید ارتباط برقرار کنید مهم آینه که اقتصاد کشور درست بشه آمریکا و روسیه و...... برای مردم فرقی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج