۶۷۱۷۴۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ طالع نحس هفته

حسام حيدري در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: زن متولد این هفته: یک زن شاداب و جسور که با واژه محافظه‌کاری بیگانه است و نمی‌گذارد هیچ حرفی تو دلش بماند و با هر کس هر مشکلی داشته باشد تو رویش می‌گوید و با مشت زیر چشمش می‌زند.

حسام حيدري در ستون طنز روزنامه قانون نوشت:

 زن متولد این هفته:

یک زن شاداب و جسور که با واژه محافظه‌کاری بیگانه است و نمی‌گذارد هیچ حرفی تو دلش بماند و با هر کس هر مشکلی داشته باشد تو رویش می‌گوید و با مشت زیر چشمش می‌زند. از دروغ متنفر است و اگر بفهمد کسی به او دروغ گفته با پاشنه کفش چشمش را از کاسه در می‌آورد و بعد با تراکتور از رویش رده شده و سپس دنده عقب می‌گیرد. هیچ اعتقادی به استفاده از تشت آب ولرم و گلبرگ برای محکم کردن بنیان خانواده ندارد و در عوض کاسه آب یخ و پاشیدن روی صورت شوهری که جلو تلویزیون خوابش برده و از زیر تمیز کردن خانه در رفته است را ترجیح می‌دهد. وقتی یک نفر از چشمش افتاد، دیگر افتاده است و با هیچ چسبی نمی‌توان دوباره او را روی چشمش چسباند. حتی چسب یک دو سه. به راننده تاکسی‌ها خیلی علاقه دارد و همیشه پول خرد برای‌شان آماده می‌کند و به بحث‌های‌شان با دقت و تا آخر گوش می‌دهد و سر تکان می‌دهد و موقع پیاده شدن در را آرام می‌بندد. وقتی جوان‌تر بود با جلد ساندیس برای خودش کیف درست می‌کرد ولی الان بیشتر به کوبلن‌دوزی علاقه دارد و وقتی جلوی تلویزیون نشسته با دست پرزهای روی فرش را جمع می‌کند. سلطان نوشتن کپشن‌های نامرتبط با عکس، در اینستاگرام است و روزی سه نوبت عکس از خودش در رستوران و کافه منتشر می‌کند که زیرش نکاتی در مورد نقد ادبی از زبان افلاطون نوشته شده است.

مرد متولد این هفته:

یک مرد فعال و عمیق و کمی از خود راضی که در یک رابطه، معنویات برایش در اولویت اول است. به همین خاطر به هدیه بردن و کادو ولنتاین دادن اعتقادی ندارد و فکر می‌کند زن باید جمله «دوستت دارم» را خودش از چشمان او بخواند و کیفش را ببرد. به ضرب‌المثل «هر گردی گردو نیست» خیلی علاقه دارد و گاهی که بیکار می‌شود با خود فکر می‌کند که «گردی که گردو نیست پس چیست؟» و از این فکر حالی خوبی پیدا می‌کند. به خواندن پلاک ماشین‌ها در خیابان، ست قابلمه‌های ۶پارچه و بیرون رفتن بی‌برنامه نصف شبی علاقه دارد و در تعریف کردن اتفاقاتی که در سربازی برایش افتاده کمی غلو می‌کند. هیچ کس نمی‌تواند در بحث محکومش کند و در مواقعی که خیلی کم بیاورد با جیغ زدن و الکی بلند شدن و نشستن فضا را متشنج کرده و ورق را به نفع خودش برمی‌گرداند. روی انتخاب اسم فرزندش خیلی حساسیت دارد و چون اسم بچه اول را پلورالیسم انتخاب کرده فکر می‌کند که توتالیتاریسم برای بچه دوم مناسب‌تر باشد هرچند هنوز شک دارد. به «عشق در یک نگاه به عکس پروفایل» خیلی اعتقاد دارد و به همین خاطر معمولا عکس‌های پروفایل را با دقت نگاه کرده و روی آن زوم می‌کند. همچنین در گرفتن اسکرین شات سرعتی مثال زدنی دارد و صاحب رکورد بین‌المللی است و از وقتی که این خبر کذب را شنیده که اگر از استوری دیگران اسکرین شات بگیرید برای صاحب عکس نوتیفیکیشن می‌رود، شب و روز ندارد و بسیار ناراحت است.

اگر از متولدین این هفته هستید:

تولدتان مبارک و با توجه به نرخ ارز سعی کنید کادوی تولدتان را به دلار گرفته و به ریال خرج کنید. پورسانت ما هم فراموش نشود. با تشکر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج