۶۷۲۴۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هشدار جدی فیفا به پدیده و نفت در پرونده پراهیچ

فدراسیون جهانی فوتبال به باشگاه پدیده و نفت تهران هشداری جدی در خصوص پرونده ایگور پراهیچ داد.

خبرگزاری تسنیم، ایگور پراهیچ که پس از نزدیک به سه سال حضور در فوتبال ایران و بازی برای تیم‌های پدیده خراسان و نفت تهران، در تابستان اخیر با قراردادی یک ساله به تیم دسته دومی زادگاه خود یعنی اف‌سی واراژدین کرواسی ملحق شد، همچنان پیگیر مطالبات خود از طریق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) است.

فیفا در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۱ بهمن) نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه پدیده و ایگور پراهیچ ارسال کرده و در این نامه هشدار داده از آنجایی که باشگاه پدیده تاکنون به تصمیمی که کمیته حل اختلاف فیفا در تاریخ ۲۶ مِی ۲۰۱۶ گرفته بود، واکنشی نشان نداده و از آنجایی که این باشگاه بند ۶۴ آئین‌نامه انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال را نقض کرده، این پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارسال شد تا تصمیمات جدیدی که شامل جریمه نقدی، کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر می‌تواند باشد، گرفته شود.

در این نامه آمده است: باشگاه پدیده باید رقم ۷۹ هزار و ۱۸۶ یورو به علاوه ۵ درصد سود این رقم به همراه ۵۳ هزار ۱۷۲.۵ یورو به علاوه ۵ درصد سود این رقم را به ایگور پراهیچ پرداخت کند. باشگاه پدیده تا تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) فرصت دارد تا مقدار قابل‌توجهی از رقم تعیین‌شده را به این مدافع کروات بپردازد، در غیر این‌صورت کمیته انضباطی فیفا تا یک هفته بعد از ضرب‌الاجل تعیین‌شده تصمیمات جدیدی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

همچنین باشگاه نفت تهران هم که پس از دریافت حکم کمیته حل اختلاف فیفا نسبت به پرداخت بدهی‌اش به ایگور پراهیچ اقدامی انجام نداده، ممکن است از سوی فیفا نقره‌داغ شود چرا که این پرونده هم به کمیته انضباطی فیفا ارجاع داده شده و به زودی تصمیماتی جدید در این خصوص گرفته خواهد شد.

کمیته حل اختلاف فدراسیون جهانی فوتبال در اواخر آذر ماه سال جاری حکم خود در پرونده پراهیچ و باشگاه نفت تهران را صادر کرده بود که بر این اساس باشگاه نفت به پرداخت ۹۶ هزار و ۱۷۰ یورو که مبلغ باقیمانده از رقم قرارداد این بازیکن کروات با باشگاه نفت تهران می‌شد، محکوم شده بود. همچنین باشگاه نفت تهران به دلیل عدم پاسخگویی به نامه‌های ارسالی فیفا، مبلغ ۱۵ هزار یورو جریمه نقدی شده بود. باشگاه نفت ۳۰ روز فرصت داشت تا جریمه ۱۱۱ هزار یورویی خود را در رابطه با این پرونده بپردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج