۶۷۲۶۰۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

وقتی جرارد پیکه به سیم آخر زد

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا ادعا کرد می داند حرف هایش باعث عصبانیت هواداران اسپانیول خواهد شد و از قصد این کار را می کند.

ورزش سه: جرارد پیکه، مدافع بارسلونا ادعا کرد می داند حرف هایش باعث عصبانیت هواداران اسپانیول خواهد شد و از قصد این کار را می کند.

حواشی از جایی آغاز شد که بعد از دیدار قبلی دو تیم، پیکه ادعا کرد اسپانیول متعلق به کورنلاست و امروز این حواشی با شادی جنجالی مدافع بارسا ادامه یافت.
وقتی جرارد پیکه به سیم آخر زد
جرارد پیکه گفت: "بعد از اتفاقاتی که در طول هفته رخ داد شادی بعد از گلم بسیار خاص بود. در هفته اخیر توهین فراوانی به من و خانواده ام شد و هر انسانی نیز کاسه صبری دارد. شرایط دربی همینگونه است و باران شدید نیز شرایط را وخیم تر کرده بود.
من گفته بودم اسپانیول متعلق به کورنلاست که مالکان چینی زیادی دارد که زیاد هم خرج نمی کنند و این باشگاه متعلق به ایتالیا، اسپانیا و چین و دیگر کشورهاست. می دانم این مصاحبه باعث آزار هواداران اسپانیول می شود و هدفم دقیقا همین است. حرف های من در مورد کورنلا محکوم می شود اما توهین آنها به من و خانواده ام نه.
وقتی جرارد پیکه به سیم آخر زد
دعوت به سکوت هواداران کمترین کاری بود که می توانستم انجام دهم زیرا ما هم انسان هستیم و به اتفاقات اطراف واکنش نشان می دهیم و اگر قوانین نمی تواند آنها را وادار به سکوت کند ما خودمان باید این کار را انجام دهیم. شاید من نیز نباید این کار را انجام می دادم اما زمانی که باشگاه نیز کاری نمی کند چاره ای نیست.
گرچه می دانم رفتار هواداران اسپانیول با من خوب نخواهد بود اما این موضوع من را نگران نمی کند و از باز کردن دروازه این تیم بسیار خوشحالم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ahm

      دمش گرم حرفاش درسته جاب های هویه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج