۶۷۲۷۰۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

درویش: دایی فراتر از انتظار نتیجه گرفت

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: همه تیم‌ها دوست دارند یک مربی کارآزموده مثل امیرقلعه‌نویی داشته باشند.

خبرگزاری فارس: رضا درویش در مورد وضعیت تیم سایپا گفت: بازیکنان ما تمرینات خوبی پشت سر می‌گذارند و عزمشان را جزم کرده‌اند تا با تدابیر تاکتیکی علی دایی نتایج خوبی را کسب کنند، سایپا بازی به بازی جلو می‌رود و این هفته هم خود را برای تقابل با ذوب‌آهن آماده می‌کنیم. هدف ما در این بازی پیروزی است انشاالله بتوانیم ذوب‌آهن را شکست بدهیم.

وی در مورد پیروزی ذوب‌آهن مقابل استقلال گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است، بازیکنان جوان و دونده‌ای دارد، مربی بزرگ و کاردانی مثل قلعه‌نویی دارد بنابراین با این شرایط طبیعی است که تیم خوبی دارد، بازی سختی با ذوب‌آهن داریم و امیدوارم که این مسابقه ۶ امتیازی را ببریم.

درویش در مورد اینکه ذوب‌آهن ۸ هفته است که شکست نخورده است، گفت: هدف سایپا این است که در جمع تیم‌های بالای جدول باشد بنابراین باید مقابل تیم‌های مثل ذوب‌آهن نتیجه بگیرد هرچند بازی بسیار سختی است.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی در ابتدای فصل گزینه سرمربی‌گری او بود، گفت: هر تیمی دوست دارد مربی بزرگی مثل قلعه‌نویی داشته باشد، همه دوست دارند با چنین مربی‌ای کار کنند. البته هیأت مدیره ما چند گزینه داشت و گزینه اولش علی دایی بود که اگر با او به توافق نمی‌رسیدیم به سراغ امیر قلعه‌نویی می‌رفتیم، به نظرم علی دایی هم با سایپا فراتر از انتظار نتیجه گرفته است با توجه به بازیکنانی که ما داریم و همچنین اشتباهات داوری که به ضرر ما شد تاکنون ۳۵ امتیاز گرفته‌ایم که بسیار خوب بوده است و فراتر از انتظار.

درویش تصریح کرد: ذوب‌آهن اکنون ۳۸ امتیاز دارد در حالیکه به اذعان کارشناسان داوری ۸ امتیاز تیم ما به خاطر اشتباهات داوری از دست داد که اگر این ۸ امتیاز را به خاطر داوری از دست نمی‌دادیم اکنون ما ۴۲ امتیازی بودیم و بالاتر از ذوب‌آهن هم قرار می‌گرفتیم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: بخشی از مشکلات حل شده و امیدوارم که بخش دیگر آن هم به زودی برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج