۶۷۲۷۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازی پسر «جورج اورول» در نمایشنامه پدرش

پسری که «جورج اورول» چند سال پیش از مرگ به فرزندخواندگی پذیرفت، در نمایشنامه‌ای از پدرش ایفای نقش می‌کند.

خبرگزاری ایسنا به نقل از گاردین: «ریچارد بلر» فرزندخوانده «جورج اورول» (با نام اصلی «اریک بلر») در اقتباس موزیکالی از نمایشنامه «جاده‌ای به سوی اسکله ویگان» ایفای نقش می‌کند.
بازی پسر «جورج اورول» در نمایشنامه پدرش

«بلر» شش سال پیش از مرگ «اورول» (۱۹۵۰) از سوی نویسنده مطرح کتاب‌هایی چون «مرزعه حیوانات» و «۱۹۸۴» به فرزندخواندگی پذیرفته شد. او قرار است در نمایشنامه موزیکال برگرفته از اثر پدرش نقش راوی را داشته باشد. این نمایش از ۲۷ آوریل در منطقه ویگان در نزدیکی منچستر به روی صحنه می‌رود.

این اثر موزیکال که همکاری هنرمندان و ساکنان بومی این منطقه ساخته می‌شود، علاوه بر تاریخچه‌ای از «ویگان»، به آینده احتمالی این شهر می‌پردازد.

«جورج اورول» سال ۱۹۰۳ با نام اصلی «اریک بلر» در بوتیهاری هند که در نزدیکی مرز نپال واقع است، متولد شد. این داستان‌نویس، روزنامه‌نگار، منتقد ادبی و شاعر انگلیسی با دو کتاب پرفروشش و نیز با نقدهای پرشماری که بر کتاب‌ها می‌نوشت، یکی از بهترین وقایع‌نگاران فرهنگ و ادب انگلیسی قرن بیستم محسوب می‌شود.

«اورول» تنها چند سال اول زندگی‌ را در این خانه سپری کرد و در دوران کودکی همراه خانواده‌اش به انگلستان رفت. او از سال ۱۹۲۲ تا ۱۹۲۷ در کشور برمه در خدمت نیروهای پلیس بود. زندگی در محیطی طبقاتی در هند و انگلیس باعث نگاه ویژه او به پدیده فقر شد؛ موضوعی که مهمترین عنصر آثار او را تشکیل می‌دهد. «اورول» نیز همچون بسیاری از نویسندگان و روشنفکران اروپایی هم‌عصر خود، در دهه ۱۹۳۰ به اسپانیا رفت تا علیه ارتش فاشیست ژنرال «فرانکو» مبارزه کند. او در این جنگ مجروح شد و هرگز کاملاً بهبود نیافت و همین جراحت در سال ۱۹۵۰ او را به کام مرگ کشاند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج