۶۷۳۱۱۲
۱۶ نظر
۵۰۰۲
۱۶ نظر
۵۰۰۲
پ

ضرغامی: دسترسی به روحانی وجود ندارد

رئیس اسبق رسانه ملی با بیان اینکه دسترسی به روحانی وجود ندارد، گفت: حصر تصمیم قضایی نبود.

خبرگزاری مهر: رییس اسبق رسانه ملی درباره موضوع حصر و همچنین پخش اعترافات فتنه گران در سال ۸۸ گفت: مسئله فتنه و حوادث ٨٨ یک مسئله امنیتی بسیار مهم بود که دشمن با هدف براندازی خیلی تلاش کرد. آبروی نظام به مخاطره افتاد. شورای عالی امنیت ملی در اینجا مدیریت می‌کرد و جلسات مکرر داشت. حصر هم مصوبه شورای عالی امنیت ملی را داشت. حصر تصمیم قضائی نبود. به‌لحاظ قضائی نمی‌شود برای کسی چنین حکمی صادر کرد. درباره پخش آن دادگاه‌ها و اعترافات، شورای عالی امنیت ملی تشخیص می‌داد که پخش آنها به‌لحاظ مدیریت ناامنی‌های موجود در کشور و کنترل امنیت به نفع مردم کمک می‌کند.

وی درباره علت حضور نیافتن ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی در صداوسیما برای دفاع از خود در سال ۸۸ گفت: براساس مصوبات کمیسیون تبلیغات، تنها نامزدهای انتخابات حق پاسخ‌گویی موارد اتهامی در مناظره‌ها را داشتند و ما دقیقا براساس قانون عمل کردیم. من در ‌این ‌باره بارها با آقای ناطق صحبت کردم. خیلی تماس گرفتم و گفتم تلویزیون در اختیار شماست. بیایید سخنرانی کنید؛ اما ایشان خودشان در شرایطی بودند که نمی‌آمدند.

ضرغامی تصریح کرد: حتی من گفتم در مراسم احیا شرکت کنید، ما پخش می‌کنیم؛ اما باز هم نمی‌رفتند. اصلا در فضاهای عمومی نمی‌رفتند. لازم نبود من بگویم مردم منتظر باشید آقای ناطق می‌خواهد بیاید درباره پسرش توضیح بدهد؛ چون این خودش ضد تبلیغ بود. ما ۱۰۰ برنامه دیگر می‌توانستیم ترتیب بدهیم که آقای ناطق بیاید صحبت کند. حتی بعد برای ٢٥ بهمن خودم به آقای ناطق گفتم حتما شما مصاحبه کنید که اتفاقا آمدند مصاحبه هم کردند؛ اما درباره آقای هاشمی اصلا رفتارهایشان در راستای فتنه ادامه داشت. نماز جمعه هم که رفتند، مراسم خوبی نشد.

رییس اسبق صداوسیما درباره منش مدیریتی رییس جمهور گفت: من رفتار آقای روحانی را می‌بینم؛ می‌گویم ای کاش آقای روحانی کمی خصلت‌های خوب دیگران را هم می‌گرفت. آقای احمدی‌نژاد مردمی و ساده‌بودنش خیلی از مشکلات را حل می‌کرد. ما هر لحظه می‌خواستیم می‌توانستیم احمدی‌نژاد را ببینیم اما در مدتی که مسئول بودم، یک بار نتوانستم آقای روحانی را ببینم. یک بار نتوانستم تلفنی با ایشان صحبت کنم.

ضرغامی تاکید کرد: فکر کردم فقط من هستم، دیدم بقیه هم این‌طور هستند. اصلا دسترسی به آقای روحانی نیست. اخیرا آقای ناطق گفته من شش صبح بیدار می‌شوم، ورزش می‌کنم و.. چه خوب بود آقای روحانی به جای اینکه ساعت ٩ بیاید، دو ساعت زودتر بیاید و مشکل وزرایش را حل کند که‌ آنها معطل نشوند.

وی درباره دلیل پخش نشدن نوار کامل جلسات خبرگان در سال ۶۸ گفت: معتقدم هیچ‌کدام از این نوارها مشکل ندارد. یعنی اگر این نوارها پخش شود، بسیار هم خوب است. من وقتی می‌خواستم دفاعیات خسرو گلسرخی را پخش کنم، خیلی‌ها مقاومت کردند و گفتند این کار را نکن. من گفتم اتفاقا یک مارکسیست لنینیسم از امام علی و امام حسین و جنایات شاه سخن می‌گوید؛ خیلی خوب است و مقوم انقلاب است.

وی در همین باره تصریح کرد: الان شما بگویید یک کانال بگذاریم که همه مذاکرات مجلس خبرگان را از ابتدا تا آخر پخش کنند. اتفاقا بد هم نیست. روز دوم همه حوصله‌شان سر می‌رود، می‌گویند همه صحبت به ما چه؟ روز دوم همه می‌زنند کانال دیگر فوتبال یا کارتون می‌بینند.

ضرغامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه صداوسیما چرا فقط در ایام انتخابات افراد بدحجاب را نشان می دهد اظهار داشت: مساله خیلی ساده است؛ ماجرایی در کار نیست. زمانی که صداوسیما برنامه‌سازی می‌کند، چون باید الگو معرفی کند و الگوهای صداوسیما برای نسل‌های جدید است، باید حجاب متعارفی را معرفی کند تا الگو شود. دستگاه‌های نظارتی حتی به همین حجاب هم ایراد می‌گیرند که آن‌طور که شایسته است در برنامه‌ها و نمایش‌ها رعایت نمی‌شود اما در مقام نشان‌دادن واقعیت رأی‌دادن مردم و راهپیمایی که بستر کار حضور انبوه مردم است حساسیت کمتری به خرج داده می‌شود.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرباز وطن

      حالا این حرفها یعنی چی؟ باشه بیا ملت بهت رای ميدن آدم خوبی هستی سابقه درخشانی داری

    • شکیبه

      حالا یادی میکنید از مارکسیست لننیست ها چطور شد یهو ورق برگشت !!!!!

    • بدون نام

      تو را سننه

    • رفیعی نسب

      باشه دسترسی نداشته باشید شماتحمل کن دسترسی پیدا میکنی یه بار سخنرانی کن باهاش سانچی ربط میده به ذولت قبل من اگرببینم میگم که جیبکاراخالی نکنید ...

    • بدون نام

      روحانی فقط بزرگان میبینن

    • بدون نام

      الگو خخخ

    • Mزهرا

      باشه تو خوبی
      صداوسیما گل و بلبله
      روحانی اَتِه
      رییس جمهور بشی دنیا رو آباد میکنی

    • Amir

      الهی شکر بالاخره یه نفر چهار کلمه حرف حساب زد!!

    • مشیری

      آقای ضرغامی مرحوم هاشمی رفسنجانی دیگه رحمت خدا رفته شما ودوستانتان دیگه رهاش نمیکنید.نکته دوم،در اینکه صدا و سیمای تحت مدیریت شما در بست در اختیار احمدی نژاد بودید شکی نیست .احمدنژاد رو کسی نمیشناخت ،تبلیغات شما باعث به وجود آمدن اون شد.وشما در هشت سال در دوران بدبختی و فلاکت این ملت مجرم هستید.سوم،ریاست شما در صدا و سیما بدترین و سیاه ترین دوران این سازمان بود.سیاست های اختناق و سانسور در صدا و سیمای شما هنوز در خاطره این مردم فراموش نشده.

    • بدون نام

      آقای ضرغامی شما که مسئولیت داشتید، مگه میشد شمارا دید ، روحانی هم لنگه تو تو هم لنگه بقیه.....

    • بدون نام

      امروز بخاطر همین طرف خواست با قمه بره دیدنش پس

    • بدون نام

      واسه سیاه بازی و جلب توجه چه خوش خدمتی ها که نکردی تو

    • محمدرضا بختیار

      جناب ضرغامی مطمئن باشید در زمان آقای احمدی نژاد هم اگر ریس رسانه ملی نبودید دچار همین معضل امروزی بودید و تازه اگر بر ضد برنامه های آقای احمدی نژاد صحبت می کردید مانند آقای روحانی برخورد نمی کرد یا قهر می کرد و بگم نگم راه می انداخت یا شما را با خارو خاشاک و خس یکی می کرد

    • بدون نام

      خدابشماعافیت عنایت کند.. ... وقتی روحانی ۹صبح با ...میرودسرکارتاصبحانه بخورد گپی با۳ یا۴تااز تدبیریهابزندمقداری سیب وگلابی بخورد میشه ساعت ۱ بعدش خسته هست ناهارمیخواد عصر هم چرتی بزند تابروداستخر ۵سال گدشته و ۳ سال دیگه هم مجالس ختم زلزله زده هاوسانچی وپانچی ومانچی وپلاسکو ملاسکو قطار ومطار.تونل ومونل ملت مظلوم گذشته کله پدر مردم هم صلوات حالا کجامیتونی رئیس جمهور رو ببینی تازه اگرهم ببینی مگه واست میخوادچکارکنه ۴تاضرباضربوضرب بخوردت میده همچون رشیرپورمیپیچونه فکرمیکنی که دکترای حقوق داره نخندپاشوبرو نمازجمعه که این هفته نوبت ایشانه اونجامیبینیش .

    • بدون نام

      اقای ضرغامی موقعی که مرحوم ایت الله هاشمی در زمان بحبوحه انقلاب در زندان بودند شما و اقای احمدی نژاد کجا بودید اقای ضرغامی ملت ایران هم شما را می شناسند و هم مرحوم هاشمی.

    • شهریار صفری

      راستش من که هرچی فکر کردم توجیهشون درباره اینکه در زمان انتخابات چرا بد حجابا رو نشون میدن نفهمیدم ..دقیقا دارن توجیه میکنن چیزای خوب واسه ایشونه هرچی تصمیم بد و اشتباه مال دیگرانه .با این جوابایی که دادن اتفاقا نون دادن که اصلا رییس خوبی نیستن و ذشریفاتی تشریف داشتن و به شدت ترسو متاسفانه این مشکل همه رییسان دولتیه که از ترس از دست دادن مقامشون مجبورن هرکاری بکنن ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج