۶۷۳۹۸۸
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

توضیحات اخشابی درباره محکومیتش در دادگاه

مجید اخشابی نوشت: حدود ۲ سال پیش بابت عکس جلدی که مشاهده می‌کنید از سوی واحد نظارت بر مطبوعات دادستانی تهران، شکوائیه‌ای مبنی بر استفاده ابزاری از تصویر زن علیه نشریه "زیروبم" تنظیم و به اینجانب ابلاغ شد ...

خبرگزاری تسنیم: در هفته جاری هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، مجید اخشابی مدیر نشریه زیر و بم را به اتهام استفاده ابزاری از تصاویر زنان، مجرم دانست.
توضیحات اخشابی درباره محکومیتش در دادگاه

اما مجید اخشابی درباره این محکومیت توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه عیناً آمده است:

«حدود ۲ سال پیش بابت عکس جلدی که مشاهده می‌کنید از سوی واحد نظارت بر مطبوعات دادستانی تهران، شکوائیه‌ای مبنی بر استفاده ابزاری از تصویر زن علیه نشریه فرهنگی اجتماعی «زیروبم» تنظیم و به اینجانب به عنوان مدیر مسئول ابلاغ گردید.

پس از مراجعه به بازپرسی مربوطه و ارائه توضیحات، قرار منع تعقیب صادر گردید؛ لکن دادیار اظهار نظری که خود شکواییه را تنظیم کرده بود این قرار را نپذیرفته و در نهایت پرونده به دادگاه مطبوعات ارجاع شد.

روز یکشنبه این هفته جلسه رسیدگی در دادگاه با حضور هیئت منصفه تشکیل شد که وکیل و برادر عزیزم جناب آقای مهران عبدالله‌پور در آن شرکت نمودند و بنده به دلیل اجرای برنامه در سالن حج و زیارت برای سازمان بازنشستگی کل کشور نتوانستم در جلسه حضور پیدا کنم.

در هر صورت نهایتا هیئت منصفه انتشار این عکس را استفاده ابزاری تلقی و البته لطف نموده حتی تخفیف نیز قائل گردیدند! که البته به مدد حضرت حق با اعتراض، در مرجع بالاتر، مجددا تجدیدنظر خواهد شد.

لازم به ذکر است زیروبم سالهاست در پروازهای داخلی و خارجی هما و همچنین برای مشترکین خاص منتشر می‌شود و هیچگونه عرضه کیوسکی ندارد که به واسطه عکس و جذابیت‌های به اصطلاح ابزاری (آن هم در عصرحاضر) خریدار وادار و تحریک به خرید شود!

این پست حسب اطلاع عموم، خصوصا برای آن دسته از فعالان و همکاران مطبوعاتی که به دنبال خبر‌های داغ و تیترهای توجه‌برانگیز هستند، منتشر می‌شود که حداقل لطف نمایند به جز تیتر ابتر‌، اصل ماجرا را نیز روایت کنند؛ از همه دوستان عزیزی که ابراز محبت داشتند و دارند بسیار سپاسگزارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      اصلا کاری به صحت یا غلط بودن حکم کار ندارم و باز به موضوع قوانین تعریف شده ضعیف در حوزه کاری کشور مورد بحث هستش و تا زمانی که هر کسی با هر مدرکی صرف داشتن سرمایه در هر حیطه اجازه کار پیدا کند از معضلات قوانینی کاری کشور هستش در کشور بر اساس همین سیاست کاری غلط گروه عظیمی با بیکاری مواجه هستند و در نقطه مقابل حتی مدیران دولتی هم جز کسانی هستند که بواسطه رابطه نه ضابطه دارای چند شغل متفاوت هستند این مسائل واقعا تاسف انگیز و موجب پایین امدن راندمان و کم و کیفیت کاری می شود

    • بام

      2سال پیش بود امیدوارم که مشکل برطرف بشه وشمادیگه که محبوب هستی درنزد خانواده ئیگه مجرم بودن برطرف بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج