adexo3
۶۷۴۶۱۲
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

حسینعلی امیری: مردم را ناامید نکنیم

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:کسانی که مردم را نا امید می کنند در مسیر دشمن گام برمی دارند لذا باید مراقب باشیم و نگذاریم بین ما تفرقه ایجاد شود.

خبرگزاری مهر: حسینعلی امیری در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که عصر پنجشنبه با حضور استاندار، معاونان استاندار و نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مردم در سالن ورزشی الغدیر برگزار شد اظهارداشت: برای اعتلای کشور و ناامیدکردن دشمنان باید وحدت و انسجام را جدی بگیریم و در کنار یکدیگر برای حل مشکلات گام برداریم.

وی بیان کرد: باید بدانیم همه ما مدیون مردمی هستیم که با درک بالای سیاسی هرگاه که نظام به حضور آنها نیاز داشته در صحنه حاضر شده اند و با خلق حماسه از آرمانها دفاع کرده اند.

مسئولان مدیون مردم هستند

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد:کشور ایران به دلیل موقعیت ویژه استراتژیک و ژئوپلتیک، منابع خدادادی، دسترسی به آبهای آزاد، اقلیم مناسب و نیروی انسانی توانمندی که دارد همواره مورد طمع دیگران بوده و اگر تاریخ جنگها را بررسی کنیم در می یابیم که در هر جنگی بخشی از خاک ایران جدا شده است.

وی اضافه کرد:تنهادر هشت سال دفاع مقدس با شهامت و شجاعت رزمندگان توانستیم در برابر کشورهای استکباری بایستیم و به پیروزی برسیم و ذره ای از خاک کشور را به دشمن ندهیم.

امیری بیان کرد: فداکاری و جانبازی رزمندگان، شهدا و ایثارگران موجب شد دشمنی ها ناکام بماند و کسانی که دنبال شکست ما بودند خودشان به ناامیدی برسند.

وی اظهارداشت: رهبری داهیانه، وحدت و همدلی مردم و لطف الهی موجب شد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و امروز با همه مشکلاتی که دشمنان برای ملت ما ایجاد کردند توانسته ایم از ناملایمات با سربلندی عبور کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در سالهای اخیر شرایط را برای ما بسیار سخت کرده و قطعنامه های ظالمانه را علیه ما تصویب کردند و خواستند با تحریم ما را منزوی کرده و مسیری که برای عراق ترسیم کرده بودند برای ما هم پیاده کنند که در آن هم شکست خوردند.

امیری اظهارداشت: از نظر حقوقی اگر قطعنامه های متعدد و ظالمانه بویژه فصل ۷ منشور جدی می شد و مجوز عملیات نظامی را صادر می کردند شرایط دیگری داشتیم.

وی گفت: با درایت تیم مذاکره کننده و حمایت رهبری جلوی این برنامه دشمن گرفته شد و سرنوشتی که برای عراق و لیبی در فصل ۷ منشور پیش بینی کرده بودند نتوانستند برای ایران عملیاتی کنند و با درایت رئیس جمهور از این گردنه خطرناک هم عبور کردیم.

برجام یک توافق نامه بین المللی است

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: گاهی با بدعهدی برخی کشورها مانند آمریکا مواجه می شویم اما باید مردم جهان بدانند برجام یک موافقت نامه دو طرفه نیست بلکه سند بین المللی است و اگر آمریکا می توانست نظام تحریم ها را دوباره برقرار می کرد.

وی اضافه کرد: آمریکا خیلی کارها را دوست دارد انجام دهد اما نمی تواند زیرا با اقتدار ایران اسلامی روبرو شده است.

ایران کشوری تاثیرگذار در نظام بین المللی است

امیری بیان کرد: ایران کشوری تاثیرگذار در نظام بین المللی است و امیدواریم با برنامه های پیش بینی شده و حل برخی مشکلات بتوانیم در تجارت بین المللی هم جایگاه خود را بدست آوریم.

وی اضافه کرد: پس از برجام مشکل فروش نفت برطرف شده و مبادلات تجاری درحال گشایش است و هیئت های تجاری زیادی به ایران آمده اند که نشان می دهد امنیت پایدار ایران مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است.

امیری گفت: مشکلات بانکی در حال گشایش و حل شدن است اما آنچه در این شرایط اهمیت دارد این است که با اتحاد و همدلی ملی باید در مسیر گره گشایی از مشکلات گام برداریم.

وی یادآورشد: امروز دشمن اقتصاد کشور را نشانه گرفته اما با اتحاد ملی و دست در دست یکدیگر دشمن را ناامید خواهیم کردواصلاح طلب، اصولگرا و اعتدالگرا در کنار هم یک صدا برای تعالی ایران اسلامی گام برخواهیم داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهارداشت: با ایجاد اشتغال، ارتقاء سطح رفاه مردم و شتاب دادن به توسعه به تعالی کشور خواهیم رسید.

مردم را ناامید نکنیم

وی اضافه کرد: کسانی که مردم را نا امید می کنند در مسیر دشمن گام برمی دارند لذا باید مراقب باشیم و نگذاریم بین ما تفرقه ایجاد شود.

امیری اظهارداشت: این چه معنایی دارد که در دهه فجر شاهد تفرقه افکنی در برخی تریبونها و رسانه هایی باشیم که از بیت المال اداره می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارون

      مردم خیلی وقته ناامید شدن.یه خورده بیایین بین مردم!

    • بدون نام

      سلام جناب امیری انگار در این مملکت زندگی نمیکنید سال تولید اشتغال بیکار شدیم

    • بدون نام

      بااین‌همه تعریف وتمجدیدچرا۴۰ملیون نفرزیرخط فقرن

    • بدون نام

      آفرین! مردم را ناراحت نکنید! هر چند که در این چند ساله اخیر تا تونستند مردم را به شدت عصبانی و ناراحت کردند. مردم ایران، صبر بالایی دارند ولی اگر سوء تدبیر ها ادامه دار باشد ورق بر می گرده!

    • بدون نام

      خوشحال و شاد و خندانیم از بیکاری بی عاریم

    • بدون نام

      مدیران دانا کشور اباد ودر رفاه مدیران پست وفاسد کشور ویران و فلج

    • بدون نام

      اقاشماچه‌میفرمابی شماکسری میاری بعدامیگی نمیارم ناامیدی که شاخ ودم نداره شماهمتون جیب زنید این میزنی دوروز دیگه یک فرمانی صادر میکنی اصلا نمیشناسی مردم دلارمال امریگا هرکسی میخواد استفاده کنه میره میگیره خبردارمیشه تخم مرغ وبرنج چرایاید به دلار بشه حرف زیاد

    • بدون نام

      مدیران کاردان در نهادها وادارات وار گانها بگزارید در راس امور مشکلات حل میشود کشور را بدست نااهلان نسپارید امام خمینی حالا هی بزنید جاده فرعی کشور را به لجن بکشانید

    • بدون نام

      امیددردلاعلاج سرطان گرفته وخوب بشونیست پس زیاددربارش صحبت نکنیدوفقط به مردم تسلیت بگید

    • بدون نام

      من گفتم کسری اوردیم ساعت۴صبح بعدا شماچی میگی ادمین بدگفنم واقعا که

    • بدون نام

      کجایی بیاتا بهتون بگم ناامیدی چیه

    • بدون نام

      عدم احساس مسوولیت شما مساوی امیدواری ما
      به خدا حدیث داریم

    • بدون نام

      مردم خیلی وقت است نا امید شدند تازه فهمیدید وقتی برای استخدام برای وام اینقدر پارتی بازی دزدی پر شده مردم میخواهید خوشحال باشد مردم بیزار کردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج