اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۴۶۴۴
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

فرمانده ارتش: آمریکا، دزدترین دزد است

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اکنون دزد‌ترین دزد در عالم معاصر آمریکای جنایتکار است،‌ گفت: امروزه هیچ فردی شک ندارد که سرگردنه‌بگیرترین عالم آمریکای جنایتکار است و در تاریخ سیاه آمریکا هیچ فرد دقیق و پژوهشگری پیدا نمی‌شود که به آمریکایی‌ها اعتماد کند چراکه اقدامات آمریکا پر از ظلم، ستم و فریبکاری است.

خبرگزاری فارس: امیر عبدالرحیم موسوی امشب در نشست بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد،‌ اظهار کرد: امروزه افرادی که با خط‌کش مادی و دنیایی و مقیاس‌های معمول دنیایی نگاه می‌کنند هیمنه دروغین استکبار را همانند کف روی رودخانه می‌بینند و به صورت قطعی منافع انسان‌ها در این کف دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی به‌عنوان حق توانست بر رژیم شاهنشاهی به‌عنوان باطل پیروز شود، اضافه کرد:‌ مستکبران فکر می‌کردند که با نیروی هوایی خود می‌توانند رژیم وابسته و دست‌نشانده پهلوی را در ایران نگه‌دارند اما رخدادهای دیگری رقم زده شد و نتیجه تغییر یافت؛ نیروی هوایی آموزش‌دیده آمریکایی که رژیم شاهنشاهی روی آن حساب باز کرده بود در صحرای طبس از بین رفت.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی باید به‌دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) سپرده شود، خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن‌ماه را پیروزی نخستین گام انقلاب اسلامی می‌دانیم چراکه در این روز حق بر باطل پیروز شد.

وی از صف‌آرایی جبهه باطل در دوران دفاع مقدس مقابل انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: عرصه هنرنمایی مدافعان حرم نیز از دیگر عرصه‌های نمایش غلبه حق بر باطل است چراکه در این مورد اردوگاه باطل با وجود نیروها و تجهیزات بسیار بازهم نتوانست به نتیجه برسد

*باطل در قالب جنگ ترکیبی به مصاف انقلاب آمده است

موسوی خاطرنشان کرد: درحالی که دشمن در دوران دفاع مقدس جنگ نظامی پرشدت را با محوریت نیروهای مسلح و سلاح‌های گرم و همراه تحریم نظامی دنبال می‌کرد، امروزه باطل در قالب جنگ ترکیبی به مصاف جمهوری اسلامی و انقلاب آمده است.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از نیروهای داعش به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی بود، گفت: برخی‌ها می‌پرسیدند که آیا امکان حضور داعش در تهران نیز وجود دارد؟؛ گردباد داعش تا ۴۰ کیلومتری مرز ایران اسلامی آمده بود به همین علت نیروهای مختلف نظامی ایران رفتند و آن‌ها را بیرون انداختند و دستگاه خلافت آن‌ها را درهم پیچیدند.

موسوی ادامه داد: با داعش یک قدم به جنگ ترکیبی نزدیک شدیم چراکه جنگ روانی نیز در مورد داعش وجود داشت و اقدامات نظامی و روانی باهم دنبال می‌شد تا همه به این نتیجه برسند که با حضور داعش، تنها راهکار جاخالی دادن و فرار کردن است، همان اتفاقی که در مورد موصل رخ داد.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه نیروی دشمن با استفاده از گسل‌های مختلف از جمله مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به دنبال جنگ روانی است، مطرح کرد: اکنون سلاح‌های تهاجمی و سپرهای دفاعی تغییر یافته است به همین علت روش‌های مبارزه در این میدان نیز باید تغییر کند.

وی با بیان اینکه در دورانی دشمن به دنبال گرفتن یک منطقه بود، اضافه کرد: اکنون ناامیدسازی و بی‌اعتمادسازی مردم نسبت به نظام اسلامی و انقلاب را دنبال می‌کنند تا با استفاده از این روش بتوانند به براندازی نظام اسلامی برسند.

موسوی ادامه داد: بنده سیاسی نیستم و حرف‌های سیاسی نمی‌گویم بلکه یک نظامی هستم که کار نظامی بلد بوده و فقط به‌عنوان یک شخصیت نظامی و دفاعی که کار نظامی‌گری انجام داده است و مسؤول دفاع از امنیت کشور است می‌گویم که امروزه هر فردی حرفی بزند و کاری کند که ملت را ناامید کند به دشمن خدمت و کمک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی، ملت بزرگی است که می‌تواند به کوری چشم دشمنان مشکلات را با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی رفع کند و شجره خبیثه آمریکا که باشد که بخواهد با شجره طیبه ملت ایران دست به یقه شود.

این شخصیت نظامی از هراس مستکبران از پیشرفت‌های نظامی ایران اسلامی یاد کرد و افزود: برخلاف عرف دیپلماتیک جهان رئیس جمهور کشوری مسؤولان کشورهای مختلف را در یک نشست دعوت می‌کند و به آن‌ها ناهار می‌دهد.

*دزدترین دزد در عالم معاصر آمریکای جنایتکار است

وی با بیان اینکه اکنون دزد‌ترین دزد در عالم معاصر آمریکای جنایتکار است،‌ گفت: امروزه هیچ فردی شک ندارد که سرگردنه‌بگیرترین عالم آمریکای جنایتکار است و در تاریخ سیاه آمریکا هیچ فرد دقیق و پژوهشگری پیدا نمی‌شود که به آمریکایی‌ها اعتماد کند چراکه اقدامات آمریکا پر از ظلم، ستم و فریبکاری است.

موسوی اضافه کرد: زمانی که آمریکایی‌ها آن جنایت را در ژاپن رقم زدند درکل انبارهای خود دو بمب هسته‌ای داشتند، با یکدیگر مشورت کردند و به این نتیجه رسیدند که هر دو بمب را برای ژاپن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای انسان‌های مظلوم و بی‌پناه را در یمن محاصره کرده و شبانه‌روز آن‌ها بمب‌باران می‌کنند اما با این وجود آمریکا‌ی جنایتکار همچنان از آن‌ها حمایت می‌کنند.

*رژیم صهیونیستی همراه آمریکا‌ و سعودی‌ها فتنه دی‌ماه را دنبال کرد

موسوی با اشاره به اینکه عقده‌ای‌تر و حسودتر از سعودی‌ها نسبت به ایرانی‌ها نداریم، گفت: از رژیم صهیونیستی نیز خبیث‌تر و وحشی‌تر نداریم، این رژیم در نزدیکی مرزهای ما نشست و همراه آمریکایی‌ها و سعودی‌ها فتنه دی‌ماه را دنبال کرد اما سرانجام در این فتنه نیز حق بر باطل پیروز شد چراکه پیروزی همیشگی حق بر باطل یک وعده تخلف‌ناپذیر الهی است و هیچ شک و تردیدی در آن نیست.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: ملت ایران کلینتون، بوش و اوباما را سرجای خود نشاندند و رئیس جمهور کنونی آمریکا را نیز سرجای خود می‌نشاند، این مردم دست‌به دست یکدیگر با انسجام و توجه به فرمایشات رهبری مشکلات را رفع می‌کنند و سعودی‌ها و آمریکایی‌ها آرزوی نابودی نظام اسلامی را به گور می‌برند.

*ملت ایران جشن پایان عمر رژیم صهیونیستی را خواهد دید

وی با بیان اینکه ملت ایران با لطف الهی جشن پایان عمر رژیم منحوس صهیونیستی را به چشم خود خواهد دید، گفت: آنگاه باری دیگر «اذا جاء نصرالله والفتح» را خواهیم خواند و با پایبندی به قولی که به استقامت داده همچنان به حرکت خود ادامه می‌دهیم.

موسوی یادآور شد: ۲۲ بهمن‌ماه امسال یک خندق دیگر و روز تودهنی زدن به آمریکا، سعودی‌ها، رژیم صهیونیستی و ترامپ، اجتماع دشمنان ایران و مصاف دوباره حق و باطل و اسلام و کفر است که در این روز ضربت ذوالفقار که از عبادت ثقلین افضل بوده و است با نام امیرالمومنین(ع) بر سر دشمنان اسلام فرود آورده می‌شود.

وی حفظ نظام را از اوجب واجبات دانست و گفت: جان همه ما فدای نظام اسلامی است که با محوریت این نظام، قرار است در سطح جهانی حق بر باطل به پیروزی برسد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: بعد از هر پیروزی حق بر باطل، مردم به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شود، نخست گروه یاوران حق که روسفیدان می‌شوند و دوم گروه دشمنان حق که روسیاه می‌شوند و دسته دیگر نیز افراد دارای تردید هستند که در پشیمانی خود می‌مانند و امیدواریم خداوند متعال ما را در دسته روسفیدان قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام(ص)، ائمه اطهار(ع)، حضرت فاطمه زهرا(س) و امام زمان(عج) به این مردمی که برای دفاع از دین اسلام، جان خود را مقابل تیرهای رژیم شاهنشاهی قرار دادند افتخار کرده‌اند.

موسوی با تاکید بر اینکه مردم هر ساله حضور پرشورتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه خواهند داشت، گفت: ترامپ در این روز متوجه می‌شود که اینجا ایران، خاستگاه انقلاب شکوهمند اسلامی است؛ دشمنان باید بدانند که ملت ایران، آمریکای جهان‌خوار را در اوج قدرت سرکوب خواهد کرد و جشن این سرکوب را به چشم خود خواهد دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلا

      هه خوب شد گفتی من فکر کردم امریکاست

    • یهقوب

      جناب فرمانده همه حرفایی که گفتی درست منکرش نیستم ولی مشکل بیکا ری جوانان ربطی به امریکا ندارد پس بیایید بفکر ایندگان باشیم جلوی دزدی واختلاس بگیریید

    • بدون نام

      نه که تو مملکت ما دزد نیست اصلا

    • بدون نام

      این خبر جدیدی نیست ما از بدوتولد میدانستیم

    • ارتشی

      سلام صحبتهای قشنگی بود یه مقدار هم به وضع زندگی این بدبختهای ارتش نگاه کن امیر سرافراز
      باسیلی صورتهایشان راسرخ نگه میدارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج