کارگردان «لاتاری»: اشعار فردوسی، فاشيستی است!
۶۷۴۶۸۱
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۷
۱۰۴۶۴
کارگردان «لاتاری»: اشعار فردوسی، فاشيستی، نژادپرستانه و مملو از شعار است!
کارگردان «لاتاری»: اشعار فردوسی، فاشيستی، نژادپرستانه و مملو از شعار است!

 
 
 
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

کارگردان «لاتاری»: اشعار فردوسی، فاشيستی است! 
برچسب ها:
انتشار یافته: 120
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
03:39 - 1396/11/20
برترین ها چرا داری مثل خبرگذاری های زرد رفتار میکنی.اینکه یه بخش از صحبت ها رو کات کنی و اون رو سیاه نشون بدی صحیح نیست.صحبت های قبل و بعد این کارگردانو بخش کنین.این شخص قصدوتوهین نداشت و فقط مثالشو خیلی بد بیان کرد.صحبت های قبل و بعدشو بذارین تا مردم قضاوت کنن.فردوسی حکیم اونقدر بزرگ و حکیم هست این چیزهای بیهوده بهش نچسبه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
همانطور که ملاحظه می کنید عوام صف کشیدند به فحاشی! بدبختی اینه که دقیقا در همه امورات مهم کشور هم همین عوام هستند که با هیجاناتشون گند می زنند به همه چیز.از جمله با این کمپین پشیمانم که راه انداختند .نمی دونم اصلا چرا این مملکت این همه جمعیت داره...
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
هههه باز کاربر خیلی خیلی خاص کامنت دارن با محکوم کردن عوام من نمیدونم چرا جایی که خواص حضور دارن عوام جرات میکنن حرف بزنن
Iran, Islamic Republic of
04:29 - 1396/11/20
این نفر که در مورد شاهنامه فردوسی بزرگ این چنین گفت آیا ایرانی بود.
Iran, Islamic Republic of
06:21 - 1396/11/20
از اولشم از این کارگردان خوشم نمیومد . البته نظر شما محترمه
Iran, Islamic Republic of
07:22 - 1396/11/20
ملت های دیگه به شاعران و پروفسورهای نصف و نیمه شون افتخار می کنند بعد اونوقت ما به فردوسی کبیر توهین می کنیم
Iran, Islamic Republic of
07:23 - 1396/11/20
درود خداوند بر ایران و مردم ایران و مفاخر ایران
Iran, Islamic Republic of
07:37 - 1396/11/20
بالاخره یکی حرف دل مارو گفت.من نفرت دارم از فردوسی.توو شهرهای ترک نشین اگه اسم محله ای فردوسی باشی افراد زود با اسپری سیاهش میکنن و همچنین توو شهرهای ترک نشین مجسمه فردوسی وجود نداره.یدونه بود که اونم داغونش کردن.لعنت به فردوسی فاشیست
پاسخ ها
بهرام طالبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
متاسفانه نظر ت درمورد فردوسی نشون میده هیچ درک و فهمی از اشعار فردوسی نداری. اصلا" میدونی فاشیسم چیه و به کی میگن فاشیست؟
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
آقای بهرام طالبی تو برو اشعار فردوسی رو درمورد زنان و همچنین اقوام ایرانی بخون تا بدونی چجور آدمی بوده.سرتاسر توهین به اقوام هست.خواهشا اوناییکه فردوسی رو غرور ملی و... میدونن ما ترکهای ایران رو قاطی این غرور ملی نکنید.ما برای فردوسی ذره ای ارزش قائل نیستیم.اگه به ما مجوز بدن قبر فردوسی رو تخریب میکنیم و جمجمشو خرد میکنیم میندازیم جلوی سگ.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
اق بهزاد تورانیان ترک نبودند به شماها توهین نشده توران به منطقه زندگی اقوام پارت گفته میشده که اتفاقا منم جزو مردم همون منطقم شما خار و توران شاهرود را اگه شنیده باشی میفهمی چی میگم دعوای بین دوتا قوم برادر بوده پارس و پارت این الان به شماها چه ربطی داره حداقل سواد داشتی شاهنامه رو میخوندی نه که هر چی بهت گفتن بیای بگی
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
بدن ۱۲و۱۱ تو به من از سواد نگو.در اشعارش از کلمه ی ترک استفاده کرده، بحث توران جدا که اونم جای بحث داره.به زنها و سایر قومیتها توهین کرده ....
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
خیانتکار دنیا به فرذوسی افتخار میکنه از شاهکار های جهانه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
حالا عمو ترامپتون که جدیدا همگی طرفدارش شدید به زودی براتون دموقراسی میاره و این عزیزان جدایی طلب هم میرن سی خودشون.بشینید تماشا کنید :)
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
جای جای شاهنامه سرشاره از برتری طلبی ایرانی بر غیر ایرانی .البته کلا شعر پارسی سرشار از زن ستیزی و نژادپرستیه .مثلا مولوی یا سعدی مدام از واژه هایی مثل زنگی(آفریقایی) و هندو برای نشان دادن زشتی و بدی و تاریکی استفاده کردند .زن ستیزی و پدوفیلی هم که فراوان .نمیشه با ارزشهای امروز از اشعار فارسی دفاع کرد.
بدون نام
Australia
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
ما ترکا افتخارمون فردوسیه. ...
بدون نام
United Arab Emirates
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
بهزاد واقعا داری میسوزی ها. یه سر به برج یانقین بزن خاموشت کنن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
این بهزاد مشکل داره جاهای دیگه هم که نظر میذاره همینطوره . همش میخواد خاص باشه و ... شاید احتیاج به توجه داره .
Iran, Islamic Republic of
07:42 - 1396/11/20
برو بابا ، فردوسی باعث غرور ملیه ، یکی مثه تو نمیتونه حکیم رو سیاه گنه
Iran, Islamic Republic of
08:26 - 1396/11/20
بازم إظهار نظر ادمهاي بيسواد
حكيم عاليقدر تو اون زمان واسه نگهداشت زبان و فرهنگ پارسي اون اثر گرانمابه رو با سبك ملي-حماسي سرود و اگر جز اين بود ما زبان و فرهنگ كاملا عربي داشتيم
بسي رنج بردم در اين سال سي
عجم زنده كردم بدين پارسي
پي افكندم از نظم كأخي بلند.
كه از گردش گيتي نيابد گزند
از آن پس نمیرم که من زنده‌ام
که تخم سخن من پراگنده‌ام
هر آنکس که دارد هش و رای و دین
پس از مرگ بر من کند آفرین
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
کودن....
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
درود بر کارگردان لاتاری
حرف حق را زد
بدون نام
France
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
جدی جدی تحت تاثیر حکیم پول پرست و خدعه بازت هستی با قهرمان پارس یعنی رستم را کلک باز و خدعه و نامرد کرده و بانامردی پسر خودش را می کشد ، آیا این متن افتخار ملی تو هستش یا شاعر بدبختی که بخاطر پول خودش را می فروشد ، الحق که نمونه بارز میهن پرستی پارسیست
Iran, Islamic Republic of
08:27 - 1396/11/20
فردوسی یعنی فرهنگ ایران و تویی که معنی فرهنگ و اصالت را نمی‌دانی بهتر است خفه شی و چیزی نگی کسی که به اسطوره های کشورش توهین کند بهتر است خفه شود
Iran, Islamic Republic of
08:32 - 1396/11/20
در مملکتی که تتلو خودش رو با شجریان مقایسه میکنه.مهدویان هم باید خودش رو با فردوسی مقایسه کنه.اقای مهدویان شما نه فقط هیچ چی از ادبیات نمیدونی از سینما هم چیزی نمیفهمی
Iran, Islamic Republic of
08:41 - 1396/11/20
تیترتون عوامفریبانه ست! از فیلم خودش دفاع کرده در واقع .چون بهش حمله کردند که چرا فیلمت بر ضد اعرابه یا خشونت داره اون هم از شاهنامه مثال آورده که سرشار از خشونت و برتری طلبی ایرانیها و جنگ و رزمه .حالا ملت کلیک می کنند و یه عالمه کامنت احمقانه و عوامانه می نویسند بخاطر همین تیتر!
Iran, Islamic Republic of
08:44 - 1396/11/20
واقعا ادم تاسف میخوره بابت این صحبت ها
United Kingdom
08:53 - 1396/11/20
خدا رو شکر بالاخره یک فرد آگاه و مطلع به ادبیات زبان فارسی پیدا شد و در مورد شاهنامه فردوسی نظر کارشناسی داد! واقعاً باید پرسید آقای کارگردان عزیز، جنابعالی با چه سطح معلومات در ادبیات زبان فارسی بخود اجازه داده و خود را واجد شرایط در مورد اظهار نظر در شاهنامه فردوسی میدانید؟!, آیا شما اصالتاَ خود را یک ایرانی میدانید؟!, جای بسی تأسف، جنابعالی همان بهتر است که به کار کارگردانی خود برسید و در خصوص مواردی که در حوزهٔ تخصَصی شما نیست اظهار نظر نفرمائید.
پاسخ ها
بدون نام
France
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
یعنی خودت معنی اشعار فاشیستی را نمی فهمی
بجای دفاع کورکورانه فکر التماس تفکر دارم
Iran, Islamic Republic of
08:57 - 1396/11/20
همه ی شاعران شعار میدادند. اصلا شعر مصدر شعار است.و بیشتر شاعران عالمان بی عمل اند.
United Arab Emirates
08:58 - 1396/11/20
تقسیر ندارد چونکه بجز تاریخ عرب چیز دیگری به او نیاموخته اند
زکوزه آن تراود که در اوست
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
اصلا فیلمش رو بخاطر حمله کردن به عربهای حاشیه خلیج فارس نقد کردند عوام عزیز! اول بدون داری در مور چی کامنت می گذاری بعد کامنت بنویس.خودتون خسته نمیشین از این کامنتهای فله ای و کلیشه ای و پر از غرغرغرغرغر؟؟؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
بدون نام 10:22 که همیشه از لفظ عوام به عنوان توهین استفاده میکنی میشه بگی عوام از نظر شما چه معنی میده و رو چه حسابی به نظرت زشت و بد میاد،
میشه بگی شما جزو کدوم خواص هستید و خودتون رو معرفی کنید چون حتما شناخته شده هستین و جدا از عوام
خواص خیلی خیلی خاص عزیز میشه بگی چرا همیشه عصبی هستی و در حال حمله ور شدن ؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
عامی به کسی میگن که سطحی و بدون مطالعه ست و اصلا سعی نکرده قالبهای ذهنی که بهش ارث رسیده رو تغییر بده.فوری هم دچار جو میشه و شلوغ میکنه . مثل همین کامنتها .عامی یا بی شعور صفت عده قابل توجهی از انسانهاست .می تونه نباشه.اگه از عقلشون استفاده کنند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
این بابا که دیگران رو عوام میدونه داره حالم رو بهم میزنه ، چی میکشند از تو خانوادت !!!!!
Iran, Islamic Republic of
08:58 - 1396/11/20
تو کشور ما چه احمقهایی زندگی میکنن . به شاعر ملیمون میگن فاشییت . اول موقعیت شوم اون دوران رو می سنجیدی بعد میگفتی فاشیست نادان
Iran, Islamic Republic of
09:00 - 1396/11/20
چنین گفت فردوسی پاکزاد که رحمت برآن تربت پاک باد میازار موری که دانه کش است که جان دارد و جان شیرین خوش است کسی که با توهین به فردوسی می خواهد مشهور شود باید به حال او تاسف خورد
Iran, Islamic Republic of
09:00 - 1396/11/20
چنین گفت فردوسی پاکزاد که رحمت برآن تربت پاک باد میازار موری که دانه کش است که جان دارد و جان شیرین خوش است کسی که با توهین به فردوسی می خواهد مشهور شود باید به حال او تاسف خورد
Iran, Islamic Republic of
09:06 - 1396/11/20
این مردک نون به نرخ روز یقینا یک صفحه از شاهکار ادبی جهان نخونده و ابنجا میاد بزرگتر از دهنش حرف میزنه. ننگ بر او
Iran, Islamic Republic of
09:13 - 1396/11/20
این کارگردان خود فاشیسته حقشه مردم فیلم این کارگردان رو تحریم کنند
Iran, Islamic Republic of
09:23 - 1396/11/20
مردیکه مهدویان اصلا تو که هستی که میخواهی بعد از هزار سال در مورد حکیم ابوالقاسم فردوسی که چشم چراغ مردم ایران نظربدهی اگر فردوسی نبود تو الان به جای فارسی عربی حرف میزدی حالا آمدی داری گوگوری میکنی
Iran, Islamic Republic of
09:38 - 1396/11/20
درود بر فردوسی که عمر خود را برای ایران وایرانی گذاشت وکسانی که از نژاد ایرانی نیستن دارن راجع او نظر میدن
Iran, Islamic Republic of
09:39 - 1396/11/20
درود بر فردوسی که عمر خود را برای ایران وایرانی گذاشت وکسانی که از نژاد ایرانی نیستن دارن راجع او نظر میدن
Iran, Islamic Republic of
10:11 - 1396/11/20
یکی از این مردک نپرسید او ایرانی است یا از طریق ریزگرد ها به ایران آ مده و این چنین گزافه گویی میکند فیلمش هم توی سرش بخورد
Iran, Islamic Republic of
10:19 - 1396/11/20
اشعار فردوسی پر است از توهین و تحقیر به مردم ترک و دیگر اقوام
مردم ترک با وجود توهین های فردوسی هیچ احترامی برای این شاعر قائل نیستن بهتر بگم ازش متتفرند
پاسخ ها
بدون نام
Australia
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
اخه بی سواد اون ترک با اونی که توی تجزیه طلب هستی متفاوته. منظور مردم اسیا بودن وطن فروش
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
برو بمیر ترک ترک می کنی اذریها ترک نیستن بلکه در مجاورت و تحت سلطه عثمانی ها بودن و تغییر زبان دادن اگر فردوسی نبود الان همه عرب بیابانگرد بودیم
بدون نام
United Arab Emirates
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
من ترکم و کاملا به حضرت فردوسی احترام قائلم.
Iran, Islamic Republic of
10:19 - 1396/11/20
این صحبت ها هم از پان ترکیسم ها بلند شده بعد از کوروش بزرگ حالا نوبت فرودسیست
Iran, Islamic Republic of
10:35 - 1396/11/20
از عوامل سایت برترینها بعید بود گذاشتن این پست این کلیپی که گذاشته اید اینطور استنباط میکنه کارگردان جوان به فردوسی اهانت کرده در حالی که اگر برنامه مربوطه را دیده باشید کارگردان در پاسخ به مجری که پایان فیلمش(درباره غیرت ایرانی در برابر اعراب) را فاشیستی خواند گفت که با این تفکر اشعار فردوسی هم فاشیستی است(چون فردوسی هم ابیات زیادی درباره غیرت ایرانی دربرابر نژادهایی مثل اعراب دارد)حالا یه سری چون از فیلم کارگردان (لاتاری) سوختند رو آوردند به تقطیع سازی و تخریب فرد مردم ساده لوح هم که هرچی تو فضای مجازی ببینند باور میکنند و شروع میکنند به توهین به این فرد
درهر حال گذاشتن این کلیپ تقطیع شده در این سایت واقعا اقدامی غیر اخلاقی و بنابر ملاحظات حزبی و تسویه حساب های سیاسی میباشد که تو این کشور معمولا جواب میده
کاش هر چیزی را باور نکنیم
در ثانی فردوسی نه فاشیست بوده نه نژاد پرست بلکه یه ایرانی ناسیونالیست با غیرت بود
تمنا دارم این پست را از سایتتان بردارید
Iran, Islamic Republic of
10:48 - 1396/11/20
هر کی شاید کارگردان بشه اما حکیم فردوسی نمیشه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
حکیم ابولقاسم ایرانیه می تونست مثل خیلیها برا شاهان عرب شعر بگه و راحت زندگی کند اما ایرانی به غیرتش زنده است زنده باد فردوسی
Iran, Islamic Republic of
11:13 - 1396/11/20
اگه به گوش استاد جلال الدین کزازی همشهری ما فردوسی شناس معروف برسه .با سیبیلاش اونو میبنده و با رخش رستم از روش رد میشه و با گرز رستم ناکارش میکنه .
Iran, Islamic Republic of
11:20 - 1396/11/20
شک ندارم مجری اقای رشید پور حتی شاهنامه رو هم باز نکرده اگه یه مجری باسواد بود و شاهنامه رو خونده بود به راحتی حرفشو قبول نمیکرد .اخه این چه جوابی بود رشید پور داد. اگه سواد ادبی کافی داشت اونو به چالش میکشید .یه مجری باید تو هر زمینه ای سواد کافی داشته باشه و همه چیو به چالش بکشه
پاسخ ها
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
دوست عزیز ترکها نفرت دارن از فردوسی و خوندن اشعارشو توهین میدونن به خودشون.فردوسی آدم بی لیاقت و فاشیست و همجنس بازی بودی.من نمیگما همه میگن.حتی سعدی هم در اشعارش به این موضوع اشاره کرده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
بهزاد بی سواد چن بار لجن پراکنی کردی جوابتو ندادم ولی اینجا جوابتو میدم تا دیگه لجن پراکنی نکنی‌.اول اینکه اون اشعاری که تو بی سواد بهش میگی فاشیستی،فردوسی این اشعار رو نقل به مضمون کرده.یعنی گفته های رستم فرخزاد و سعد بن ابی رو به ترتیب اورده که از افراد بی سوادی مثل تو چنین فهمی رو داشت میفهمید این سخنان در میدان قبل از نبرد رواج داشته و سرار حس وطن پرستی و دشمن ستیزی بوده.دوم در مورد تهمتی به فردوسی بزرگ زدی بازهم نشون از بی سوادی توست،چون اگر فردوسی بزرگ چنین که تو میگویی بود،هرگز شاهنامه اش به چنین شهرت جهانی دست نمیافت که در دانشگاه ها بزرگ جهان تدریس بشه.میشه در مورد شعر سعدی در مورد فردوسی هم بگی!فردوسی پاکزاد مانند دریایی است که پوزه سگ نجس نمیشه،پس این تهمت های تو نشان از فرومایگی جنابعالی هست.شرط میندم تا حالا یک صفحه از شاهنامه رو نخوندی چنین نظرهای سراسر عقده وار میذازی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
بهزاد تو خودت از همه فاشیت تر و نژاد پرست تری.از کامنت هات میشه فهمید چه طرز فکری داری.....
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
بدون ۱۴و۸ افعانستان و تاجیکستان شدن برترین دانشگاه جهان؟من فقط اشعار شهریارو میخونم نه فردوسی رو که شبیه توست.
بدون نام
United Arab Emirates
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
بهزادی که باید به تو گفت بدزاد، شهریار عزیز مایه افتخار ایرانه و بارها از فردوسی تمجید کرده. حداقل همونطوری که ادعا میکنی، اشعار شهریار رو بخون تا بدونی که چقدر عاشق ایران بوده و چقدر از پانترکیستها بیزار بوده.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
باز سر و کله بهزاد پیدا شد . آدمهایی مثل تو در هر نژادی باشند مردم رو به اون نژاد حساس میکنه . اما ترکهای غیرتمند ایران مردانی هستند که در همه زمینه ها باعث افتخار هستند مانند علامه امینی و شهریار و شهید باکری و....و افتخار ایرانند .
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
باز سر و کله بهزاد پیدا شد . آدمهایی مثل تو در هر نژادی باشند مردم رو به اون نژاد حساس میکنه . اما ترکهای غیرتمند ایران مردانی هستند که در همه زمینه ها باعث افتخار هستند مانند علامه امینی و شهریار و شهید باکری و....و افتخار ایرانند .
Iran, Islamic Republic of
11:42 - 1396/11/20
حالا چون از اعراب خوشش نیومده شد نژاد پرست .و هزاران دلیل دیگه هست که میشه این جوجه کارگردان رو محکوم کرد که متاسفانه سواد مجری در حد کتاب داستان شنگول و منگوله
Iran, Islamic Republic of
11:49 - 1396/11/20
به خدا حیف اون سی سال عمری که فردوسی واسه زنده نگه داشتن فرهنگ و زبان ما گذاشت .اونوقت یه بی انصافی مثل این اقا بهش میگه نژاد پرست
Iran, Islamic Republic of
11:54 - 1396/11/20
منظور فردوسی از ترک مردم اذربایجان نبود چرا که در ان زمان مردم اذربایجان زبانشون فارسی بود و اصلا خودشون رو ترک نمیدونستن. منظور فردوسی به غلامان ترک و دست نشانده های خاندان عباسی بود کسانی مثل محمود غزنوی که به ایرانیان توهین میکردن. نمی دونست بعد هزارسال نمک نشناسهایی بیسواد پیدا میشن اذربایجان رو جزو ملت تورک میخونن و با حرفهای مفت و تحریفات تاریخی همه رو به جون هم میندازن.
پاسخ ها
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
بفرما یه فاشیست دیگه پیدا شد.تورک تورکه.چه ترک ایران چه ترک آذربایجان چه ترکیه.فردوسی غلط کرده با جدوآبادش به ترکها توهین کرده
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
تورکها از ابتدا تورک بودن.آریایی ها مهاجر بودن.زبان هیچ قومی رو نمیشه در طول زمان تغییر داد همانطور که ما باوجود هیچگونه امکاناتی زبانمون عوض نمیشه.نادان نباش
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
به هر حال ما فارغ از اینکه ترک و لر و کرد باشیم اول ایرانی هستیم ایرانی بودت در اولویت هستش کشورهای دیگه ما رو به عنوان ایرانی میشناسن و هر قومی که باشیم میگن ایرانی منظور از فردوسی کسایی بوده که با ایرانی بودن مشکل داشتند مثل الان که کشور های ترک زبان و عرب زبان با ایران خصومت دارند ترک ترکیه ربطی به ترک ایران نداره چون کشورهای دیگه اونارو ترک میدونند و ترک ایرانی رو میگن ایررنی ..
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
اگه فردوسی نبود شما هم با اون زبان ترکیتون که بهش می نازید حرف نمی زدید. عربی بلغور میفرمودید. فاشیست هم. خودتی.دست پیش میگیری پس نیفتی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
بهزادجان هرچی میخوای برای خودت تاریخ جعل کن کنتور نمیندازه.خواب خوش.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
حرفم این نبود که اگر ترک زبان و نژاد ترک در جایی غیر ایران باشه پس توهین بهش رواست. دارم میگم ان زمان غلامان دستنشانده عباسی که عمدتا ترک بودن بر ایران مسلط بودن و ایرانیها رو اذیت میکردن فردوسی از راه مقابله با اونها درومد و. هم اعراب و هم ترکها رو از این نظر که بیگانه بودن و به ایران ازار میرسوندن مورد هجو قرار داد .اصلا شاهنامه هم بخاطر مقابله با این قضایا سروده شد و جنبه دفاع داشت بیچاره ایرانیان درون زمان از دست بیگانگان چه ها که نکشیدند.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
بنا بر آزمایشات ژنتیکی نه اونی که خودش رو ترک می دونه ژنهای چندانی از تورکهای شرق آسیا داره نه اونی که آریاییه ژنهای مربوطه رو داره .وقتی در مورد علم ژنتیک نمی دونید و اصلا سعی نمی کنید از این زندان ذهن های بسته تون خارج بشین باید تا ابد بر سر هم بزنید و دعواهای قبیله ای تون عاقبت منجر به خونریزی بشه
بابک اردبیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
مردم آذربایجان تورک بوده اند و تورکند.
لطفا بی سواد ها نظر ندهند
نصف بیشتر شهر های ایران اسم ترکی دارند.
شما تورک بودید که بعد از اومدن افغان ها فارس شدید.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
دوست عزیز 1721 بنده به عنوان کسی که نظر اول رو گذاشتم همونطوری که باز گفتم منظورم نژاد برتر و این مزخرفات نبود، گویا این بزرگوار بهزاد بد برداشت کردن وگرنه داشتم می گفتم و هنوز هم میگم که فردوسی در برابر هجوم معنوی و جغرافیایی بیگانگان دست به سرودن شاهنامه زد و به نظر میرسه هنوزم که هنوزه این جریان ادامه داره و متاسفانه بعضیا دنیال متشنج کردن فضا هستند. ایشون توهین می کنند و توقع دارن همه ازشون تعریف کنند، دفعه اولشون هم نیست همیشه پای اخبار با موضوع فارس و پارسی میان همه رو میندازن به جون هم. وگرنه قربان هرچه ایرانی وطندوست از هر نژاد و قبیله ای هستیم.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
خود فردوسی هم قائل به نوعی برتری ایرانی بر غیر ایرانی بوده . پس خیلی با مهاجمین فرق نداشتند .همیشه در دورانهای مختف اقوامی به فلات ایران هجوم می آوردند و در گذر زمان در جمعیت بومیان حل می شدند .ایرانیهای امروز اختلاطی ژنتیکی از تمام اون اقوام بومی و مهاجر و مهاجم هستند و نمیشه الان بخشی از وجود ما بر بخش دیگری از وجود ما شورش کنه!!!
Iran, Islamic Republic of
12:10 - 1396/11/20
منو باش اینجا نظر میدادم فکر میکردم با آدم طرفم ، شما برترین ها هم در حد دلقک حسینی هستید که. ای روزگار با ما نساختی. دشمن نیاکان ما شاه بود و صدام و رجوی و... به ما که رسید شد حسینی و برترین ها .. ای روزگار
Iran, Islamic Republic of
12:17 - 1396/11/20
جالب تر رشیدپوره که تایید میکنه حرفاشو. حزب باده اینم
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
12:21 - 1396/11/20
ترک چه داند قیمت نقل و نبات را. دیگه خیلی فشار اومد بهم از نظر اون ترکی که میگه با اسپری اسم فردوسی رو پاک میکنیم.البته با خود شخص بودم.نه همه ترکها
پاسخ ها
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
تو نمیخواد واسه بقیه ترکها پاچه خواری کنی....
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
ما تورکا به چه روزی افتادیم باید با افغان زبان های جهان سومی بحث کنیم.
Iran, Islamic Republic of
13:50 - 1396/11/20
اگه وطن پرستی و تعصب به اصل و ریشه فاشیسم تلقی میشه پس هر کی فاشیست نیست وطن فروش و بی ریشه س!
Iran, Islamic Republic of
14:15 - 1396/11/20
کسانی که از طرف ترکها اینجا اظهارنظر میکنند، بهتر ایت فقط از طرف خودشون حرف بزنن. بنده تبریزی و جد اندر جد اذری هستم و احترام زیادی به فردوسی بزرگ و شاهکار ادبی ایشون یعنی شاهنامه قائلم. شاهنامه در خون و گوشت اذربایجانی ها بوده و خواهد بود.
پاسخ ها
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
تو که فارسی داری میسوزی اینو میگی....
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
عمو جان هیچ ترکی به خودش آذری نمیگه.
این شیوه ها قدیمی شده
شما افغان زبانی خودتو به ما نچسبون
بدون نام
United Arab Emirates
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
مردک زبان نفهم که اسمتو گذاشتی بهزاد، بهتره درتو ببندی. جواب بهتری به تتو و امثال تو نمیشه داد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
خدا پدر غیورت را بیامرزه که گول این منافقین را نمی خوری اذری و لر و کرد و بلوچ و گیلکی باقی اقوام ایرانی ایرانیند و هم نژاد و ایمان دارم از یه ریشه اند
بدون نام
United Arab Emirates
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
من هم اذربایجانی هستم و به خودم اذری میگم نه ترک. چون ترک یعنی تابعیت ترکیه، و من تابعیت ایران را دارم. پس از طرف همه اذری ها حرف نزن. در ضمن باکویی ها هم به خودشون آذری میگن و نه ترک
Iran, Islamic Republic of
14:17 - 1396/11/20
اخبارداغیها به جزسانسورهیچی بلدنیستین وبرای بقای خودتون همه کاری میکنید
Iran, Islamic Republic of
14:49 - 1396/11/20
اگروطن پرستی، عشق به وطن،فاشبستی است پس زنده بادفاشیست، مرده بادبی وطن پاچه خوار
Iran, Islamic Republic of
15:29 - 1396/11/20
جناب بهزاد که فرمودی زبان در گذر تاریخ تغییر نمیکنه حق با شماست. فرهنگ هم همینطور. یعنی کسانی که امروز میگن قبر فلان مرده رو خرد می کنیم جمجمه ش رو میندازیم جلو سگ دقیقا هزار سال پیش هم همینطور و شاید بدتر هم بودن چون اون موقع نه اموزش و سواد عمومیت داشت نه رسانه های تصویری که ددمنشی ها رو به تصویر بکشن و احتمالا فردوسی هم همین چیزا رو ازشون میدیده که این اشعار رو سروده.
Iran, Islamic Republic of
15:50 - 1396/11/20
نه مهدویان فاشیسته نه فردوسی ولی با این پست فهمیدم اصلاح طلبان به طرز وحشیانه ای فاشیست و دیکتاتور و زامبی اند و بسیار کثیف تر از اصولگرایان هستند
یه روز همین اصلاح طلبان میان میگن خدا را هم میشه نقد کرد اون وقت حالا به خاطر یه فیلمی مثله لاتاری ببین دارند چه کارها که نمیکنند بایدم باور کنیم که الکی مثلا عاریایی هستند و دلشان برای فردوسی می تپد ولی حتی یه بیت شعر از شاهنامه حفظ نیستند ولی پاچه گیرای خوبی هستن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
عزیز دل همینطوری که می نویسی عاریایی یعنی خودت یه جور قصد توهین و عقده گشایی داره. بنده از طرز حرف زدن مهدویان خوشم نیومد یا لااقل حرفاش رو کات کرده بودن اما این وسط یه عده میان به بهانه های مختلف بقیه رو با حرفاشون تحریک می کنند و پی بازار آشفته می گردن.
Iran, Islamic Republic of
19:27 - 1396/11/20
خدارو شکر که شدیم تورک نشدیم فارس تا .... .
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
هر کسی به اندازه لیاقتش فیض میبره
بدون نام
United Arab Emirates
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
خدا رو شکر. وگرنه آبروی ایرانیا رو میبردی.
Iran, Islamic Republic of
22:06 - 1396/11/20
درود به شرفت کاربر به نام عاریایی
Iran, Islamic Republic of
22:11 - 1396/11/20
این برنامه هفت را از ابتدا و کامل و بدون پیشداوری گوش کنید،مطمئنم خیلی ها بدون دیدن فیلم و از روی تیتر قضاوت میکنن .منظورش این بود که اگر به تعبیر شما باشه پس شاهنامه هم فلان.....نمیخواست توهین کنه.چطور فیلم های فرهادی رو نباید به همه ایرانی ها تعمیم داد ولی فیلم ایشون معرف ایرانی هاست؟!؟!
United States
22:23 - 1396/11/20
مشكل مملكت ما اينه كه يك كامنت نميتوني راجع به سياست بنويسي ولي ميتوني نژادپرست، جدايي طلب و گيج باشي.
كامنت @اول و @شيرخشك كاملا موضوع رو شرح ميده. كارگردان مثال رو اشتباه بيان كرده و قصدش توهين به كار فردوسي نبوده. همه ما ميدونيم كه كار فردوسي در "اون زمان" چه قدر بزرگ بوده. 
فردوسي هميشه يادش جاودان هست،حتي اگر بهزاد كه شايسته لقب اقا هم نيست، مجسمه اش را داغون كنه و اسمش رو اسپري.
خدا بيامرزتش
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
هیچ کس همیشه یادش جاودان نیست چون زمانه تغییر میکنه و ارزشها عوض میشه .وقتی دنیا به سمت برابری بیشتر میره نمیشه بی حساب از شاعری دفاع کرد که برخی از مردم رو بر برخی دیگه برتر دونسته و در اشعارش مدام از نژاده بودن سخن گفته یا زنها رو به موی سیاه بلند و چشم و ابرو و پسر زاییدن تقلیل داده! فردوسی یک شاعر کلاسیک بوده که یک متن ادبی مهم سروده ولی متفکری که مورد قبول یک انسان امروزی باشه نیست.حتی مولانا هم نژادپرست و ضد زن بوده.چه برسه به فردوسی ناسیونالیست:)
Iran, Islamic Republic of
00:01 - 1396/11/21
چه خبر بوده اینجا ....
عزیزان آروم باشید ...
بیخود نیس قرنهاست هرچی بال بال می زنیم مثل جوامع غربی فرهنگمون پیشرفت نمی کنه...
التماس تفکر ...
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
خیلی وقت پیش مرحوم شاملو ادعاها ی از دست داشت ولی فردوسی کجا شاملو کجا
Iran, Islamic Republic of
03:04 - 1396/11/21
ایول
دمش گرم
بی تعصب باشید به فرهنگ چرت
Iran, Islamic Republic of
11:06 - 1396/11/21
طبق نظریه فروید که اثبات شده توسط دانشمندان شعر و عشق و باورهای دینی حاصل عقده ادیپ هست! پس به شعرا و عرفا و.. افتخار نکنین برین ببینین در حال حاضر ما چند تا دانشمند علمی داریم به اونا افتخار کنین، گرچه مردم ایران مرده پرستن و به اسطوره زنده اعتقادی ندارن متاسفانه!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
دانشمندانی که در خدمت دشمنان کشور ما باشند بنداز دورن مستراح :
Iran, Islamic Republic of
13:02 - 1396/11/21
برترینها چرا نظرات ضدایرانی رو بازتاب میدی ولی نظرات ایراندوستان را نه نکنه مواجب بگیر اردوغان و علیف و بن سلمان شدی البته در طول تاریخ با آل علی هر که درافتاد بر افتاد ایرانیها هم چون دوستدار اهل بیتند مثل جناب فردوسی بزرگ همین حالت را دارند با ایرانی هر که در افتاد بر افتاد فردوسی بزرگ در روزگاری که شیعیان را به بهانه های مختلف از دم تیغ میگذراندند چنین میسراید اگر چشم داری به دیگر سرای به نزد نبی و علی گیر جای
پاسخ ها
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
به اردوغان کبیر کاری نداشته باش
جان و مالم فدای اردوغان
فردوسی فاشیست بود
بدون نام
United Arab Emirates
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
طرفداران عردوغان بهتره برن کنار همون عردوغان عر بزنن‌
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
اردوغان بخوره تو سر بی مخت اینقدر که به این جلاد افتخار می کنی به خودت چه می رسه پاچه خوار تعفنت بوی این سایت را برداشته
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
بهزاد ترکیه ایه هستی؟
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
ترکیه ای نیستم اما با ترکها همخون و برادریم.
Iran, Islamic Republic of
14:43 - 1396/11/21
از آقا بهزاد انتظار این نظرات رو نداشتم فکر میکردم آدم روشن فکری هستن
پاسخ ها
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
دوست عزیز کاش رودررو حرف میزدیم تا ببینی جریان چیه.نظرات سانسور میشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
از اول مشخص بود این بهزاد یک ریگی تو کفشش داره . برای توی وطن فروش اردوغان کبیره !!!!. البته برای ایشون باید مردم کشور خودش نظر بدهند اما بدون همین جناب اردوغان را هم در جریان کودتا ایران نجات داد .
United States
17:17 - 1396/11/21
بدون نام @٥:٤٠
اين حرف رو قبول ندارم. اولا تعداد زيادي از اشعار كه به فردوسي نسبت داده شده، جعلي هست. به خصوص جايي خوندم كه بيت زنان نشينند و مردان ...
در ثاني، ما ها ادميم! سياه و سپيد. فردوسي به زبان پارسي حيات داد. دوباره حس زيباي وطن دوستي رو در ما بيدار كرد. گذشت زمان، از افتخار فردوسي كم نميكنه، فقط يادمون مياد ادمها قديسه نيستند.
--سالها بعد از فوت مادر ترزا قديسه، نقاط سياه زندگيش كشف شد. علاقه زيادش به وجود ادمهاي فقير، نكات مبهم مالي...ديگه شايد قديسه نباشه تو چشم مردم،اما همون زني هست كه دست تنها رفت هند و بچه هاي زيادي رو نجات داد.
فردوسي رو نه تا اسمانها بايد برد نه زمين كوبوند. فردوسي هميشه قابل احترام ميمونه و همه ايرانيان، مديون اين مرد بزرگ هستند. نقطه تمام :)
Iran, Islamic Republic of
19:38 - 1396/11/21
کاربر بهزاد تو ترک نیستی تو آذری زبانی ثانیا جرات داری برو جلوی مقبره فردوسی ببین چه بلایی سرت میاد
Iran, Islamic Republic of
17:51 - 1396/11/24
جناب بهزاد به اصطلاح محترم
ادمایی درباره عمل قلب صحبت میکنن که توش تخصص دارن... و حالا تویی که در این زمینه هیچ تخصصی نداری و فقط بر اساس باور های اجتماعی مردمتون حرف میزنی لطفا دهنت رو ببند و زر نزن
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج