۶۷۵۰۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طعنه روزنامه الوطن به شکست تلخ یاران طارمی

آخرین نماینده قطری ها در لیگ قهرمانان که از پلی آف مجوز حضور در مرحله گروهی را دریافت کرد با شکست سنگین در آخرین بازی لیگ ستارگان وارد آسیا شد.

ورزش سه: الغرافه با عبور از سد پاختاکور ازبکستان موفق به کسب جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به عنوان چهارمین سهمیه قطر شد؛ اما این تیم که در نقل و انتقالات زمستانی با دو خرید پر سروصدا از ایران و هلند نام خود را بر سر زبان ها انداخت در حالی برای اولین بازی آسیایی آماده شد که در مصاف با الدحیل شکست تحقیرآمیز و ویران کننده ۵-۱ را متحمل شد.

مهدی طارمی و رفقایش در الغرافه پنجشنبه شب در حالی با ارائه یکی از ضعیف ترین نمایش های خود تحت هدایت آیگون بولنت با نتیجه ۵-۱ مقابل الدحیل صدرنشین لیگ ستارگان تحقیر شدند که روزنامه الوطن امروز در گزارشی طعنه آمیز به وضعیت اردوی الغرافه انتقادات تندی از بازیکنان همین طور مربی ترکیه ای این تیم انجام داد که با نیمکت نشین کردن ستاره های خود با تیمی ضعیف به مصاف صدرنشین قطر رفت.
طعنه روزنامه الوطن به شکست تلخ یاران طارمی

نویسنده الوطن با انتقاد از بولنت مدعی شد حضور اسنایدر و طارمی روی نیمکت ذخیره ها آن هم مقابل تیمی مثل الدحیل که خود دیگر نماینده قطر در لیگ قهرمانان بود به بهانه استراحت برای مصاف آسیایی اصلا تصمیم درستی نبود، چون بلماضی هم با وجود این که در آسیا بازی داشت از همه ستاره های خود در ترکیب اصلی بهره برد و به بردی شیرین رسید. درست برخلاف الغرافه که مربی ترکیه ای نتوانست اوضاع را مدیریت کند.

به هر حال در اوج انتقادات و نگرانی ها پیرامون اردوی الغرافه کاروان این تیم با در اختیار داشتن مهدی طارمی و سایر ستاره های خود از جمله وسلی اسنایدر امروز راهی ابوظبی شد تا اردوی خود برای اولین بازی این فصل لیگ قهرمانان برابر الجزیره را برپا کند. جدالی که سران الغرافه روی برتری در آن حساب خاصی باز کرده و ملی پوش ایرانی امید اول گلزنی شان مقابل حریف اماراتی تلقی می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج