۶۷۵۴۲۵
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

معصومی: امیدوارم آقای روحانی با دیدن این فیلم عذاب وجدان بگیرد

خسرو معصومی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده فیلم کار کثیف با بیان اینکه جنگ را چیز نادرستی میداند، از عدم اکران فیلم خرس انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: نشست رسانه ای فیلم کار کثیف با حضور خسرو معصومی (نویسنده، کارگردان و تهیه کننده)، حسین زندباف (تهیه کننده)، بهروز شهامت (صدا گذار)، غزل معصومی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، سیامک نیازی (صدا بردار) و بازیگران پدرام شریفی، الهام نامی، پیام احمدی نیا، مهران نائل و سام ولی پور برگزار شد.

معصومی با اشاره به اینکه به عقیده او در زمان آقای روحانی فشار روی مطبوعات کمتر شده است گفت: من دوستی دارم که از همه حیث ایده آل است ولی ازدواج نمیکند. او به من گفت با شرایط من که نه خانه دارم نه کاری که چهار تومن حقوق داشته باشم چگونه ازدواج کنم. این را برای این میگویم که وضعیت اقتصادی خیلی بحرانی است. مثلاً دوستان من با اینکه در سن بازنشستگی هستند بازنشسته نمیشوند چرا که حقوق بازنشستگی واقعاً کفاف نمیدهد.

این کارگردان راجع به زمان طولانی فیلم گفت: قبول دارم زمان فیلم طولانی است و برای همین ۱۵ دقیقه از آن را حذف کردیم و فیلم ۱۲۶ دقیقه ای، ۱۱۲ دقیقه شده است. ولی باید توجه کنیم ما باید تماشاچی را تربیت کنیم تا زمان بیشتری در سینما بنشیند. وظیفه ما فقط پول درآوردن نیست، ما موظفیم تماشاچی را نیز تربیت کنیم.

وی در مورد موسیقی و پایان بندی فیلم گفت: آقای علیزاده به نوعی در سینما برند است و پیمان یزدانیان هم یکی از بهترینهای موسیقی است. در مورد پایان فیلم هم یکی از دوستانم برایم ماجرایی تعریف کرد که در آن ماشینی با مادر و بچه‌هایش در دریاچه سقوط کرده‌اند. همه این ماجراها برای این است که واقعیت تلخ بیکاری را نشان دهم و دوست دارم آقای روحانی این فیلم را ببیند و از آن عذاب وجدان بگیرد.

معصومی راجع به فیلم خرس گفت: اولین بار که این فیلم پروانه نمایش گرفت که در جشنواره حضور پیدا کرد ولی آقای سجادپور نگذاشت که فیلم اکران عادی داشته باشد. فیلم خرس، سینمایی شریف و انسانی است. این فیلم ضد جنگ است چرا که من اصلاً جنگ را چیز نادرستی میدانم. امام فرمود جنگ نعمت است، به نظر من ایشان مد نظرشان آن فرهنگ ایثار و برادری غالب در دفاع مقدس بود وگرنه چه کسی از آدم کشی صرف میتواند حمایت کند.

زندباف راجع به ریتم فیلم گفت: شاید در این مورد دچار چند گانگی هستیم. ریتم در کارگردانی باید شکل خودش را بگیرد و در تدوین رو به بهبود رود. فرض کنید کارگردانی دو صفحه دیالوگ را با میزانسن در یک پلان میگیرد و کارگردانی این دو صفحه را در صد پلان میگیرد. ادیت سینما با ویراستاری قصه متفاوت است اما باید توجه کرد که تدوینگر ویراستار سینما نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا فقط آقا ی روحانی کسی دیگه مقصر نیست

    • بدون نام

      مگه وجدان داره ك عذاب وجدان بگیره؟؟؟؟

    • بدون نام

      شمادیگه چرا این آقا اینقدربی خیاله که اصلا بادار ودسته اش بفکراین مردم نیستندتازه اگه توان داشت مملکت روبنابودی نمیکشید بی چاره مردمی که دارندنفله میشوندالبته حق این ۲۴ملیون نفرهمینه چون خودشون گزینش کردند خلایق را آنچه لایق ..

    • ترسو

      عذاب وجدان رو كسي ميگيرد كه چيزي بنام وجدان در درونش دارد !

    • رسول دادگر

      غلط نکن

    • بدون نام

      مگرروحانی وژدان داره که عذاب وژدان بگیره

    • بدون نام

      عذاب وجدان راخیلی های دیگه باید بگیرند که چوب لای کار دولت میگذارند ومشکل تراشی میکنند

    • بدون نام

      زندبادتبریز بیکاری ۱۰ملیون شغل ایرانیارو افغانیااشغال کردن واین خودکشی برای ایران وایرانیه

    • همت

      فیلم نباید. به جشنواره. می آمد

    • مسعود

      یه جوری میگه روحانی عذاب وجدان بگیره انگارمشکل بیکاری توهمین سه چهارسال گذشته بوجود اومده!!!!
      توکه یعنی ازقشرفرهنگی این مملکتی وای به حال بقیه بااین طرز فکر.

    • بهروز

      واقعا از روی چه حس ودرکی مطلب عذاب وجدان یک انسان که شده نماینده هشتاد ملیون انسان بیمار وفاقد وجدان را مطرح میکنید من که یک انسان بیسواد می باشم از دیدن یک فیلم که اول گیشه مد نظرشه وگشته پلشتی های جامعه رو پیدا کرده تا کشور رواون جوری که هست نشون بده بابا ما میدونیم چه دردی مبتلا شدیمه دنبال درد نباشیم اگه خیلی محرک برا غیرت ایرانی هستی راه امید رو پیدا کن نه من حی بگردم ضعف کشوررو پا پا گذاشتن روی همه چیز که زمانی کابوس بود شما سینما گرا برا فروش بیشتر از همه چیز گذشتینه

    • بدون نام

      دوستان من عزیز ان من بیاییم بجای اختلاف وزنده وباد ومرده باد گفتند وغیبت وتهمت زدنهاآب تو آسیاب دشمن نریزیم باحرفهای خوب زدن راه حل های درست دادن وهر کسی به اندازه عقلانیت خودش چاره اندیشی کندچه عیبی داره باادبانه بنویسید ایشالا استفاده میشود

    • بدون نام

      عیب اقای ریس جمهوراینه که شجاع نیست ازحالا بفکره که به سرنوشت قبلیهادچارنشه مارانهاراگزیده اوازریسمان می ترسد

    • بدون نام

      عواملی که در وضعیت فعلی تاثیر دارند عبارتند از،تحریم های اولیه آمریکا، تحریم ها وکاغذ پاره های سازمان ملل، اختلاصهای نورچشمی های طرف مقابل روحانی وحاشیه های خود ساخته درمنطقه. حالا بفرمایید تقصیر کدام یک از این موارد بر عهده. روحانیه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج