۶۷۵۶۳۳
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

معاون اول روحانی: مردم پای نظام ایستاده اند

معاون اول رئیس جمهوری گفت: ملت ایران پای نظام انقلاب اسلامی ایستاده اند و با حضور پورشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن از نظام و آرمان هایی که امام راحل برای انقلاب ترسیم کرده است، دفاع می کنند.

خبرگزاری ایرنا: معاون اول رئیس جمهوری گفت: ملت ایران پای نظام انقلاب اسلامی ایستاده اند و با حضور پورشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن از نظام و آرمان هایی که امام راحل برای انقلاب ترسیم کرده است، دفاع می کنند.

اسحاق جهانگیری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و آیین گرامیداشت انقلاب اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مردم این حضور را برای استمرار حرکت نظام و انقلاب بسیار کارساز می دانند و نشان می دهد که مسئولان باید با اقدامات و تلاش گسترده تری در جهت رفع مشکلات آنها حرکت کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران شرایط فعلی کشور و انقلاب را در سطوح منطقه ای و بین المللی درک می کنند؛ پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن این است که از نظام و آرمان هایی که امام راحل برای انقلاب ترسیم کرده است، دفاع می کنند.

معاون اول رئیس جمهوری در پاسخ به این پرسش که پیام راهپیمایی به ترامپ و سردمداران جهان چیست، بار دیگر تاکید کرد که این مردم پای نظامشان ایستاده اند و دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و تمام قدرت های دیگر جهان باید بدانند با این ملت بزرگ و انقلابی سر و کار دارند که به شدت از کیان انقلاب و نظامشان حفاظت می کنند.

آئین گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز با حضور پرشور و وحدت آفرین آحاد ملت ایران، مسئولان و مقامات کشور در سراسر ایران در حال برگزاری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      ولی پای دولت نه..... فقط پای نظام

    • بدون نام

      پای سفره ش

    • بدون نام

      مردم پای نظام ایستاده اند نه پای دولت.
      مردم دولتی رو که اجناس رو گرون کنه و فقط شعار بده دوست ندارند.

    • بدون نام

      البته خوشبختانه بتازگی یکی ازمقاملت عالیرتبه مردم رامنی فرمودندومشخص کردند همه افرادجامعه مردم محسوب نشده بلکه گروهی منظورهستند

    • بدون نام

      اونایی که وایسادن نصف مردمن با خودشمابزرگان الان اینو میگ فردا میان یم خوابی میبینن برای ملت که من دارم میگم فقط تاید کن که ماپسماند وتجدیدپذیرنمیدم بدهی رابرین ازجای دیگهبردارن حرف دلم زدم

    • بهروز

      همه از پوست اندازی ودگرگونی که سال ۵۷به وقوع پیوست راضی وخوشحال بودن,ولی این خوشحالی را افرادی کم رنگ کردن ودر برهه ای از زمان مردم را نا اامید ولی هیچ چیز مانع از دلسردی مردم نیست ومردم انقلاب را مانند فرزند خودکه الان چهل سال عمرکرده و دوره جوان بودن که اشتباه به همراه داردراپشت سر گذاشته اندخطا ولغزش کمتری از او انتظار دارن,

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج