۶۷۵۶۶۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شینهوا: ایرانیان شعارهای ضدآمریکایی سر دادند

رسانه‌های مختلف غربی به بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران و دیگر شهرهای ایران پرداخته و بار دیگر از حضور مردم ایران در این مراسم خبر دادند.

خبرگزاری ایلنا: خبرگزاری شینهوا با انتخاب تیتر «مردم ایران با سر دادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی داشتند» به بازتاب برگزاری سی و نهمین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

شینهوا در این باره نوشت: صدها هزار نفر از مردم ایران امروز -یکشنبه- در سراسر ایران، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ را جشن گرفتند.

شینهوا در این باره نوشت: مردم در شهرهای مختلف ایران به خیابان‌ها آمدند و با سردادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی تصاویری از موسس نظام جمهوری اسلامی ایران و جانشین وی را حمل می کردند.

سایت روزنامه نیشن نیز تیتر «میلیون‌ها ایرانی برای گرامیداشت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند» را برای بازتاب خبری خود از این مراسم انتخاب کرد و نوشت: میلیون‌ها ایرانی به خیابان‌ها آمدند تا سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۹۷۹ در این کشور را جشن بگیرند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی درباره راهپیمایی مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب نوشت که ایرانی‌ها امروز -یکشنبه- به خیابان‌ها آمدند تا سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۹۷۹ را جشن بگیرند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: حاضران در این راهپیمایی شعارهای سنتی علیه اسرائیل و آمریکا سردادند. صدها هزار نفر در اطراف میدان مرکزی آزادی حضور پیدا کردند.

آسوشیتدپرس همچنین گزارش داد: در خارج از ایران، تهران توانست با موفقیت به عقب راندن گروه تروریستی داعش از عراق کمک کند و همچنین به نظام «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه برای بازپس‌گیری بخش‌های استراتژیک سوریه در جنگ‌ طولانی این کشور کمک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      از روباه پرسیدند شاهدت کیه گفت دمم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج