۶۷۵۷۴۶
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

حاجی بابایی: آمریکا به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با ایران مقابله کند

وی با اشاره به اینکه ایران توانست آمریکا را از خاورمیانه دور کند، گفت: آمریکا به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند با ایران مقابله کند و اکنون جمهوری اسلامی تا دو هزار کیلومتر بیرون از مرزهای خود را در اختیار دارد و همین موجب مأیوس شدن آمریکا از حمله نظامی به ایران است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری مثل قطاری است که بر روی ریل، با سرعت بسیار بالا به مقصد نزدیک می‌شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در مراسم ۲۲ بهمن ماه در شهرکرد، اظهار کرد: امروز آمریکا به دنبال عملی کردن توطئه‌های دیگری در خاورمیانه است.

وی با اشاره به اینکه ایران توانست آمریکا را از خاورمیانه دور کند، افزود: آمریکا به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند با ایران مقابله کند و اکنون جمهوری اسلامی تا دو هزار کیلومتر بیرون از مرزهای خود را در اختیار دارد و همین موجب مأیوس شدن آمریکا از حمله نظامی به ایران است.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: امروز توطئه آمریکا تحریم اقتصادی است و انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا نشان این است که آمریکا در معادلات خود و در خلق معاهده‌ها به بن بست رسیده است.

وی بیان کرد: آخرین رسوایی آمریکا در نوع نگاه به موافقت‌نامه برجام بود که ناجوانمردانه هر آنچه را پیگیری کردند و بر آن مانور دادند، پشت پا زدند.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: ترامپ به نام بیگانه آمده است تا از همه موافقتنامه و خطوط قرمز بین‌المللی عبور کند.

حاجی‌بابایی در خصوص اینکه آیا آمریکا از برجام بیرون می‌رود یا نه، گفت: ترامپ می‌داند ایران از اقتدار بالایی برای مقابله با آمریکا برخوردار است و ایران آنقدر در منطقه زبانزد شده است که آمریکا به خود اجازه نمی‌دهد در مقابل ایران ریسک کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه بنیانگذار انقلاب فرمودند ملتی جز ملت ایران از صدر اسلام این گونه یکپارچه نبوده است، افزود: امروز ملت ایران یکپارچه آمده است تا بگوید معاویه‌های زمان دیگر نمی‌توانند علی زمان را به شهادت برسانند.

وی ادامه داد: امروز در میان این ملت میلیون‌ها شهید حججی وجود دارد که حاضر هستند برای انقلاب جان‌فشانی کنند.

حاجی‌بابایی اضافه کرد: انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری مثل قطاری است که بر روی ریل، با سرعت بسیار بالا به مقصد نزدیک می‌شود.

وی تصریح کرد: این انقلاب آنقدر ریشه در زمین و زمان دارد که صدها آمریکا و امثال آن نمی‌توانند آسیبی به آن بزنند و هیچ راهی برای مبارزه با این انقلاب وجود ندارد.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه حرف امام راحل این بود که اصل اساسی این انقلاب عدالت است، گفت: باید جلوی مشکلات را گرفت و همگان به یکدیگر کمک کنند تا این مهم میسر شود.

وی گفت: مردم تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده‎اند اما خواسته آنان این است که دولت، مجلس و قوه قضائیه باید جلوی فسادها را بگیرند و به هیچ کس رحم نکند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه مطالبه‌گر اصلی در مبارزه با مفاسد رهبر انقلاب است، خاطرنشان کرد: مسئولان بسیاری صادقانه در مسیر شهدا در حال خدمت هستند اما گروهی نیز وجود دارند که مردم را نمی‌فهمند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مردم نقد دارند و باید شنیده شوند، گفت: مجلس مصوباتی داشته است که تا زمانی که وضعیت معیشت مردم درست نشود باید بسیاری از امورات را متوقف کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا شفات بده

    • بدون نام

      نه بابا

    • تبریز

      تو رو به خدا دروغ تحویل مردم ندین، ۱۰۰ سال پیش آمریکا بمب اتم ساخته بود حالا ما اول راهیم !!! روسیه به اون گردن کلفتی تحت تحریم آمریکاست.

    • بدون نام

      اسم امریکا را نیاورید وقتی که وابسته به دلار هستی هارتو پورت نکن اول ریال قدرت پول ملی را قوی کن بعد شروع کن رجز خوانی

    • شهرام

      درست میگه دلار که شده ۴۷۰۰تومان نتیجه بی ارزشی پول آمریکاست

    • بدون نام

      خواهیم دید که بهش فشار میاد با تحریم

    • بدون نام

      باعث تاسفه که یک نماینده ای که قبلاً وزیر هم بوده اینقدر مسائل را سطحی ببینه و مقابله ی آمریکا را فقط نظامی تصور کنه

    • بدون نام

      شفای عاجل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج