اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۶۰۸۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ترامپ: برجام برای اسرائیل فاجعه بار است

رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد از توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ گفت که این توافق برای اسرائیل فاجعه‌بار بوده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد از توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ گفت که این توافق برای اسرائیل فاجعه‌بار بوده است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با روزنامه اسرائیل هیوم، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا واشنگتن و تل آویو بیش از هر زمان دیگری به یکدیگر نزدیک شده‌اند، باز هم به انتقاد از سیاست‌های رئیس‌جمهور قبلی کشورش پرداخت و گفت: بله؛ من فکر می‌کنم که ما از هر زمان دیگری به هم نزدیک‌تر هستیم.

ترامپ ادامه داد: از نظر من شما به اوباما خیلی نزدیک نبودید. او توافق هسته‌ای با ایران را ارائه داد که اساسا توافقی است که می گوید، بیایید اقدامات بدی در قبال اسرائیل انجام دهیم. اوباما وحشتناک بود. وی برای اسرائیل بسیار وحشتناک بود اما اکنون من فکر می کنم که روابط ما بسیار خوب است.

وی همچنین گفت: توافق با ایران برای اسرائیل فاجعه بار بود نه چیزی بیشتر. از نظر من این توافق، اینکه چگونه انجام شد، چگونه اجرا می شود و اینکه چگونه بر سر آن توافق صورت گرفت، برای اسرائیل فاجعه آمیز است.این توافق برای من قابل قبول نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه انتقادات خود نسبت به توافق هسته‌ای گفت که این توافق برای تمام طرفها و به ویژه برای اسرائیل بد است.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ایران اکنون قابل مهار کردن است، مدعی شد: قطعا؛ شما می بینید که چه اتفاقی در این کشور در جریان است. آنها دست به اعتراض‌های خیابانی زدند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه‌ آیا رفتار ایران از زمان آغاز ریاست جمهوری‌اش تغییری کرده است، ادعا کرد: من متوجه یک تغییر بسیار بزرگ در رفتار آنها شدم. اما نمی خواهم اظهار نظری درباره اینکه این تغییر چیست، داشته باشم. به طور قطع این تغییر روی داده است.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ که از زمان رقابت‌های انتخاباتی‌اش نسبت به توافق هسته‌ای انتقاد داشت، پس از روی کار آمدنش بارها تهدید به خروج از این توافق کرده است. وی اخیرا نیز همزمان با ادامه تعلیق تحریم های ایران در چارچوب توافق هسته‌ای از اروپا و کنگره آمریکا خواسته است تا آنچه را وی نقاط ضعف این توافق می داند، اصلاح کنند. در غیر این صورت واشنگتن از توافق خارج خواهد شد.

این در حالی است که دیگر طرفهای این توافق یعنی روسیه، چین، انگلیس ، فرانسه و آلمان بارها بر پایبندی خود به تعهداتشان در توافق هسته‌ای و لزوم حفظ آن تاکید کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای ترامپ قصه اسرائیل را نخور.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج