۶۷۶۱۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

واریز عیدی بازنشستگان در نیمه اول اسفند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اختصاص ۱۵۲۰ میلیارد تومان برای عیدی بازنشستگان تحت پوشش خبر داد و گفت: عیدی این افراد نیمه اول اسفندماه پرداخت می‌شود.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اختصاص ۱۵۲۰ میلیارد تومان برای عیدی بازنشستگان تحت پوشش خبر داد و گفت: عیدی این افراد نیمه اول اسفندماه پرداخت می‌شود.

دکتر سید تقی نوربخش در حاشیه رونمایی از ۱۴ داروی جدید در جمع خبرنگاران در مورد عیدی بازنشستگان گفت: ۱۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت عیدی بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی اختصاص داده شده که عیدی این افراد در نیمه اول اسفند ماه پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی تنها صندوقی است که بر اساس محاسبات بیمه‌ای اداره می‌شود، گفت: ماهیانه ۴۴۰۰ میلیارد تومان، تعهداتی است که به بیمه‌شدگان پرداخت می‌شود، این در حالی است که این مبلغ هزار میلیارد تومان از بودجه هدفمندی بیشتر است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد برنامه ششم توسعه و ساز و کاری که برای پرداخت بدهی‌های دولت به این سازمان در نظر گرفته شده، گفت: در برنامه ششم احکام کلی می‌آید و چون برنامه پنج ساله است، در مورد میزان پرداخت‌ها چیزی عنوان نمی‌شود اما مکانیزم‌های مختلفی برای پرداخت بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی به این سازمان تدوین شده است.

نوربخش به بودجه ۹۵ نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در بودجه سال آینده نیز اعتبار خاص بدهی‌های این سازمان در نظر گرفته نشده و فقط تعهدات دولت در مورد بیمه قالیبافان، تاکسیرانان و ... آمده است.

وی در پاسخ به اینکه در سال جاری چه میزان از طلب تامین اجتماعی از سوی دولت پرداخت شده است؟ گفت: در مرداد ماه امسال دولت مصوبه‌ای داد مبنی بر اینکه ۲۳۰۰ میلیارد تومان اموالی که در تبصره ۳۶ بودجه ۸۸ پیش‌بینی نشده بود از سوی سازمان خصوصی‌سازی عملیاتی شود؛ اما متاسفانه علیرغم دستور صریح دولت، سازمان خصوصی‌سازی نسبت به عملیاتی شدن این مصوبه ۲۳۰۰ میلیارد تومانی اقدام نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ا.د

      خدا را خوش میاد خیل یا ۵روز دیگه عیدی میگیرن..ولی کارگران خدماتی برای ابفاطلاب روستایی کار میکنن.۵ماهه که حقوق دریافت نکردن..ایا واقعا ظلم نیست..خودتان قضاوت کنید

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر گرامی. ا -د اصل این موضوع که شما گفتید برای مسولان نالایق، دزد، اختلاسگر، زمین خوار، بی کفایت، خوردن و ندادن حق کارگر را عین عدالت محض میدانند، شما کدامیک مسئولین را دیده اید که به فکر کارگر (نه) در تضییع حقوق کارگر کوتاهی کند، چون ضایع کردن حقوق کارگران و ضعفا را عین و خود عدالت می پندارند و غافل از اینکه در درگاه خداوند متعال یک روز محاکمه میشوند، شک نکن،

    • عسل

      شما که گفتین به محض اعلام کردن مبلغ عیدی واریز انجام میشه ؟ نمیشه که ۱ بار حرفی که میزنین همون انجام بشه.
      هنوز حقوقها رو هم ندادن

    • بدون نام

      بازهم بدقولی هنوزیک روزارحرفهای آقای نوبخت که گفته بودحتماباحقوق بهمن پرداخت میشه نگذشته بیست ودو بهمن تمام شدوخلف وعده های شماشروع

    • دیدبان

      اینها فکر می کنن همه بازنشسته ها الزایمری هستن بخاطر همبن حرفهای ضد ونقیض می زنند .میگن بازنشسته ها متوجه نم شن ...نخیر اینطور نیست کارشناسان محترم وعده ...

    • بدون نام

      بیایید بخاطر خدا حقوق کارگران خدماتی پرداخت کنید...

    • زیر خط فقر

      استانداری محترم استان کرمان سلام حقوق کارگران خدماتی. ۵ماه پرداخت نشده..لطفا پیگیری فرمائید. که قشر کارگر خدماتی یا حجمی شرکت ابفاصلاب تبدیل به سونامی..میشن.با تشکر.

    • بدون نام

      واقعا شما ماپیرمرد پیرزنها اخر همه جواب خدا رو چی میدین دقیقه نود خوب والا دیگه ته مونده ها که گرون شده لیاقت ماس خیلی حقوق میدین

    • بدون نام

      راستی چرا مبلغ عیدی مدیران ونمایندگان و وزیران اعلام نمیشه قانون برای آنها چقدر تعیین کرده لطفا اعلام کنین

    • بدون نام

      خدا کجا قایم شدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج