جاباما
۶۷۷۶۵۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

طنز؛ زيرخاکي‌ترين مردم دنيا!

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: طبق اخبار واصله، مسئولان، مديران و زحمتکشان که داشتند شبانه‌روزي تلاش مي‌کردند تا هواي پايتخت ايران از آلودگي نجات پيدا کند، خسته شدند و همگي با هم خواب ماندند و ديروز سر کار نرفتند، به همين دليل هواي تهران خودبه‌خود خوب شد.

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: طبق اخبار واصله، مسئولان، مديران و زحمتکشان که داشتند شبانه‌روزي تلاش مي‌کردند تا هواي پايتخت ايران از آلودگي نجات پيدا کند، خسته شدند و همگي با هم خواب ماندند و ديروز سر کار نرفتند، به همين دليل هواي تهران خودبه‌خود خوب شد.مردم از مسئولان تقاضا کردند اگر مي‌شود چند روز سر کار برنگردند. همچنين حالا که يک ساعت مسئولان هوايي دير رفتند سر کار و هوا خوب شد، پيشنهاد مي‌کنيم مسئولان و مديران اقتصادي کشور هم که هر کاري مي‌کنند دلار پايين نمي‌کشد، کرکره را بکشند پايين و بروند تعطيلات تا قيمت دلار بيايد پايين.
همين الگو را براي باقي مشکلات مملکت پيشنهاد مي‌کنيم.اما واقعا اگر مسئولان بروند مرخصي، همه‌چيز حل است؟ مسئله اصلي اين است که چون نگهداري حيوانات خانگي مثل سگ و گربه و آوردن آنها در خيابان ممنوع است، مردم تهران جاي سگ و گربه، ماشين نگه مي‌دارند و ماشينشان را مي‌آورند بيرون دور مي‌زنند. حق هم دارند.
درواقع به‌ازاي هر تهراني دوتا ماشين وجود دارد؛ يکي زوج، يکي فرد. اگر دولت اعلام کند آوردن حيوان خانگي به پارک و خيابان ممنوع نيست، نصف ترافيک تهران حل مي‌شود.از ما مي‌پرسند هواي خوزستان چي؟ ما معتقديم خوزستاني‌ها واقعا وضعشان از باقي شهرها و تهران بهتر است. چرا؟ ببينيد الان خوزستان و غرب ايران را طوري خاک و گردوغبار برداشته که عملا خوزستاني‌ها زيرخاکي محسوب مي‌شوند. در نتيجه سازمان ميراث فرهنگي بايد بشود مسئول مردم خوزستان.
آن‌وقت زيرخاکي‌ها مي‌توانند بروند خارج عشق‌وحال و بعد تازه آن‌موقع است که قدر مسئولان مملکت را مي‌دانند. واقعا اگر چنين سياست‌هاي کلاني نبود و مردم غرب ايران زيرخاکي نمي‌شدند، آينده آنان اين‌قدر روشن بود؟خود تهراني‌ها با تجمع جلوي سازمان محيط زيست درخواست کردند اگر مي‌شود مسئولان يک كاري كنند كه تهران هم مثل خوزستان شود که آينده آنها هم روشن شود.
يکي از مسئولان در پيامي به مردم گفت: ايراني‌ها خاکي‌ترين مردم جهان هستند، اما خوزستاني‌ها بيشتر.همچنين چند مقام مسئول که در جاهاي خوش‌آب‌وهوا بودند، به صورت آنلاين و زنده، جلوي دوربين يک مشت خاک ريختند روي سرشان و گفتند ما با شما ابراز همدردي مي‌کنيم. اين عزيزان بعد از عمليات خاک‌برداري، سريع براي مداوا به خارج رفتند که يک‌موقع خاک توي چشمشان نرفته باشد. پايان.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود هنرمند

    • بدون نام

      مدیران دانا = کشور در رفاه وامنیت

    • بدون نام

      بابا جان من خودم وقتی داشتم از سمت شرق وارد تهران میشدم دود غلیظی را در پارک لویزان دیدم که تمام فضای شرق تهران را پوشانده بود وانگار به عمد در آنجا چیزی میسوزاندند که هوا را آلوده کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج