۶۷۷۷۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

۷ چیزی که در مورد iOS۷ اپل باید بدانید

اگر منتظر بودید بالاخره اپل سیستم‌عامل قابل احترام قبلی را عوض کند و نمونه ای کاملا جدید با ویژگی های نو و اصلاح ایرادات نسخه های پیش عرضه کند، باید خوشحال باشید. چون دقیقا اپل همین کار را کرده است.

7 چیزی که در مورد iOS7 اپل باید بدانید
برترین ها: اپل جدیدترین سیستم‌عامل خود به نام iOS۷ را عرضه کرد.

7 چیزی که در مورد iOS7 اپل باید بدانید

اگر منتظر بودید بالاخره اپل سیستم‌عامل قابل احترام قبلی را عوض کند و نمونه ای کاملا جدید با ویژگی های نو و اصلاح ایرادات نسخه های پیش عرضه کند، باید خوشحال باشید. چون دقیقا اپل همین کار را کرده است.

طراح کالیفرنیایی سیستم‌عامل اپل - جانی ایو -، iOS را به طور کلی تغییر داده و می توان گفت موجب پوست اندازی کامل این نرم‌افزار شده است. تیم کوک - مدیر عامل اپل - نیز در این رابطه گفته است: این بزرگ ترین تغییر iOS از زمان تولید و عرضه نخستین آی‌فون است و کاربران با نرم‌افزاری کاملا نوین مواجه هستند.

آیکون‌ها و فونت‌های جدید

7 چیزی که در مورد iOS7 اپل باید بدانید

همان طور که انتظار داشتیم، آیکون ها ظاهر ساده تری دارند و از طراحی بافت‌دار اپلیکیشن ها و سایه های آنها اثری نیست تا در واکنش به فعالیت های شما، عمق و حالت سه‌بعدی به برنامه ها بدهند. فونت ها نیز شاهد تغییرات اساسی بوده اند و حروف و خطوط بزرگ تر دارند که یادآور ویندوز ۷ مایکروسافت است.

مرکز کنترل و انجام چندکار هم‌زمان

7 چیزی که در مورد iOS7 اپل باید بدانید

اپل از میان‌بر تنظیمات اندروید برای شبکه و صفحه‌نمایش استفاده و آن را دوباره به روش خود اختراع کرده است: به این ترتیب که آن را پایین صفحه فرستاده است. این شورت‌کات سرعت بالا و واکنش پذیری عالی دارد اما کاملا واضح است که از سیستم‌عامل گوگل الگوبرداری کرده است. iOS ۷ ، آزادی عمل بیشتری به برنامه نویس های جانبی داده است تا بتوانند آزادتر از قبل به قابلیت های هسته ای اپل دسترسی داشته باشند. این کار باعث شده است برخی از اپلیکیشن های اختصاصی اپل بسیار بهتر از تغییراتی که خود اپل در آنها ایجاد می کند، ظاهر شوند. به طور مثال، سافاری تب فوق العاده شیک جدیدی به نام Rolodex پیدا کرده است و اپلیکیشن آب‌وهوا نیز از نظر گرافیکی بسیار بهتر از پیش شده است.

تغییرات به اینجا محدود نمی شوند، برنامه‌هایی همچون تقویم بسیار زیبا شده اند. هنگامی که فقط می خواهید به طور اجمالی به اپلیکیشن های باز نگاه کنید، پیش‌نمایش همه نرم‌افزارها به طور تمام صفحه نمایش داده می شوند.

دوربین

7 چیزی که در مورد iOS7 اپل باید بدانید

با iOS ۷ دیگر فیلترهای اینستاگرام برایتان مفهومی نخواهد داشت. سیستم‌عامل جدید آی‌فون، اپلیکیشنی دارد که به صورت خودکار و بر اساس تاریخ و مکان ثبت عکس، انواع فیلترهای لازم را روی آنها اعمال و عکس ها را دسته بندی می کند. در لحظه نیز آن را در سیستم ذخیری ابری به اشتراک می گذارد.

از دیگر ویژگی های دوربین باید به رابط کاربری آن اشاره کرد که بسیار ساده شده است و کاربر می تواند با سرعت و راحتی بیشتر میان دو حالت عکاسی و فیلم‌برداری سوئیچ کند.

Siri

7 چیزی که در مورد iOS7 اپل باید بدانید

اپل به دستیار صوتی خود کمی رنگ و لعاب داده است و کاربران می توانند به سلیقه خود صدای زن یا مرد انتخاب کنند. البته Siri باهوش تر شده است و توان انجام تنظیمات درخواستی را نیز دارد. همچنین، به طور پیش‌فرض ویکی‌پدیا و توئیتر به آن اضافه شده‌اند. از سال آینده میلادی می توانید Siri را به اتومبیل خود نیز اضافه کنید. تاکنون، بیش از ده کمپانی برای کیت ماشین اپل ثبت نام کرده اند.

App Store

7 چیزی که در مورد iOS7 اپل باید بدانید

در فروشگاه اینترنتی اپل هم تغییرات مثبتی اعمال شده است که بدون شک موجب خرسندی کاربران خواهد بود. از این پس، به‌روزرسانی برنامه ها به صورت خودکار انجام می شود به این مفهوم که از هشدارهای آزاردهنده اپلیکیشن ها خلاص خواهید شد. البته روند جدید هم اشکالاتی دارد اما اپل قول داده آن را طوری تغییر دهد که کاربر بسیار آسان تر و سریع از قبل بتواند اپلیکیشن موردنظر خود را بیابد. به طور مثال، با توجه به موقعیت مکانی گوشی و منطقه ای که در آن حاضر هستید، اپلیکیشن ها مرتبط به شما پیشنهاد می دهد.

AirDrop

7 چیزی که در مورد iOS7 اپل باید بدانید

اپل امکان به اشتراک گذاری فایل از AirDrop را به iOS اضافه کرده است که بسیار شبیه سیستم به اشتراک گذاری NFC در گوشی های اندرویدی همچون سامسونگ گلکسی S۴ است - البته بدون NFC. شما با این قابلیت می توانید برای همه دنیا قابل دسترس باشید یا می توانید این دسترسی را به فقط به فهرست دفترچه تلفن خود محدود کنید. برای به اشتراک گذاری هر فایل موردنظر، کافی است آن را در این برنامه قرار دهید.

رادیو آی‌تیونز

7 چیزی که در مورد iOS7 اپل باید بدانید

یکی دیگر از تغییرات عمده در iOS۷، آی‌تیونز رادیو یا iRadio است. کاربر می تواند همه تیونزهای جدید در رسانه اجتماعی یا با توجه به حالت روحی، احساسات و سبک موسیقی دلخواه را انتخاب کند. در اینجا ایستگاهی برای کشف این موارد وجود دارد. حتی کاربر خودش هم می تواند ایستگاه شخصی خود را بسازد. این برنامه با Apple TV نیز سازگار است.

چه زمان در دسترس است؟

7 چیزی که در مورد iOS7 اپل باید بدانید

iOS ۷ در حال حاضر برای برنامه نویس های سراسر دنیا و کاربران اپل قابل دسترسی است. این سیسم‌عامل را می توان در آی‌فون ۴ و بالاتر، آی‌پد دو و بالاتر، آی‌پد مینی و نسل پنجم و بالاتر آی‌پاد تاچ نصب و استفاده کرد.

باید بدانید iOS ۷، با گیم‌پدهای کنونی که با دسته های آنالوگ کار می کنند سازگار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من دانلودش کردم، واقعا بی نظیره

    • مجید

      مثل همیشه حرف نداره آیفون
      من که آپدیت کردم و لذتشو میبرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج