۶۷۸۴۵۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۴ شرط گمرک برای ترخیص خودروهای سواری

گمرک با ارسال نامه‌ای به وزارتخانه‌های اقتصاد و صنعت، اعلام کرد: ترخیص خودروهای سواری دارای قبض انبار با لحاظ کردن ۴ شرط بلامانع اعلام شد.

خبرآنلاین: گمرک با ارسال نامه‌ای به وزارتخانه‌های اقتصاد و صنعت، اعلام کرد: ترخیص خودروهای سواری دارای قبض انبار با لحاظ کردن ۴ شرط بلامانع اعلام شد.

گمرک جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به وزارتخانه‌های صنعت و اقتصاد، ضوابطی ۴ بندی را برای ترخیص خودروهای وارداتی دارای قبض انبار اعلام کرد. در این نامه آمده است:

هیات وزیران بنا به پیشنها مشترک وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

ترخیص خودروهای سواری دارای قبض انبار در اماکن گمرکی، مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد تجاری- صنعتی به تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۹ و قبل آن و با رعایت شرایط زیر بلامانع است:

۱- پرداخت حقوق ورودی مندرج در جداول الف و ب تصویب نامه شماره ۱۲۵۵۷۳/ت ۵۴۸۰۳ مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۹

۲- دارا بودن شرایط آیین نامه ضوابط فنی واردات خودرو موضوع تصویب نامه شماره ۱۸۷۵۸/ت۷۸۸۱۷ ه مورخ ۱۳۸۲/۴/۱۰ و اصلاحات بعدی آن موضوع تصویب نامه شماره ۲۴۷۲۹۷/ت ۷۷۲۲ ه مورخ ۱۳۹۰/۱۲/۱۵ و شماره ۱۶۰۲۵۴/ت ۵۳۵۴۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ در زمان ورود خودرو به کشور و بدون رعایت سال ساخت برای خودروهای تولید شده در سالهای ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی

۳- خودروهای با حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی و کمتر و بدون الزام به رعایت مفاد مندرج در تبصره (۲) ماده (۱۳) تصویب نامه شماره ۱۲۵۵۷۲/ت ۵۴۸۰۳ ه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۹

تبصره: رعایت ضوابط ثبت سفارش در وزارت صنعت، معدن و تجارت

تبصره: تمدید ثبت سفارشات خودروی سواری در سال ۱۳۹۵ مشروط به تامین خدمات پس از فروش مطابق ماده ۴ قانون حمایت از مصرف کنندگان مصوبه ۱۳۸۸ با رعایت مفاد بندهای ۱،۲،۳ این تصویب نامه مجاز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج