۶۷۸۸۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فتح‌الله‌زاده: از شادی مردم خوشحالیم

مدیرعامل باشگاه استقلال با ابراز خوشحالی از صعود تیم فوتبال این باشگاه به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: از اینکه بازیکنان استقلال توانستند با غیرت به این پیروزی بزرگ دست پیدا کنند خوشحالم و از همه آنها تشکر می‌کنم.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه استقلال با ابراز خوشحالی از صعود تیم فوتبال این باشگاه به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: از اینکه بازیکنان استقلال توانستند با غیرت به این پیروزی بزرگ دست پیدا کنند خوشحالم و از همه آنها تشکر می‌کنم.

علی فتح الله زاده عصر امروز چهارشنبه و پس از پیروزی استقلال برابر بوریرام در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: قبل از بازی هم گفته بودم که بازیکنان استقلال یا می میرند یا برنده می شوند. خوشحالم که کادر فنی و بازیکنان استقلال در این دیدار با غیرت و مردانه جنگیدند و توانستند به یک پیروزی شیرین و ارزشمند دست پیدا کنند.

فتح الله زاده ادامه داد: از اینکه بازیکنان استقلال توانستند با کسب این پیروزی دل مردم ایران را شاد کنند از آنها تشکر می کنم. ما هم از شادی مردم ایران خوشحال هستیم و امیدوارم بتوانیم در مرحله نیمه نهایی هم به یک پیروزی دیگر دست پیدا کنیم.

علی فتح الله زاده خاطرنشان کرد: استقلال در نیمه دوم بسیار خوب و بابرنامه بازی کرد و بازیکنان با غیرتی که از خود نشان دادند توانستند شکست را با پیروزی عوض کنند. کادر فنی ما در نیمه دوم برنامه خوبی برای این بازی داشت و امیدوارم در مرحله نیمه نهایی هم بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه پاسخ خوبی به کارشنکنی تایلندی ها دادیم از سفرش به کره جنوبی برای تماشای دیدار رفت مرحله نیمه نهایی برابر اف سی سئول کره خبر داد و گفت: از همه مردم ایران که دعا کردند تا استقلال در این دیدار به پیروزی برسد تشکر می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رامین

      حاجی جون به قول ما جنوبی ها دمت گرم
      ممنون همه ابی ها

    • علی

      تیمی که خارج از مرز میره دیگه مال باشگاه نیست..البته کسب شهرت برا باشگاه میکنه..اما تیم متعلق به تک تک مردم سرزمینی اون نیم میشه..خواهشن از این به بعد در نوع بیانتون دقت کنید...مثل اینکه از نماینده دولت بره نیویورک بعد خانواده طرف براش تبریک بفرستند که رفتی سازمان ملل دمت گرم..اون نماینده یک سرزمینه..چه رقیب چه غیر رقیب...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج