۶۷۹۷۴۲
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

کشف ۳ تن مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف سه هزار و ۲۰۰ کیلو گرم انداع مواد مخدر، دستگیری ۲۶ قاچاقچی و ۱۳۰ خرده فروش مواد مخدر در عملیات پلیس کرمان از ابتدای هفته جاری تاکنون خبر داد.

خبرگزاری مهر:به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: استان کرمان به دلیل موقعیت جغرافیایی به عنوان خاکریز ورودی شرق کشور در حوزه مواد مخدر محسوب می شود.

وی افزود: بر اساس این شرایط جغرافیایی، همکارانم در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر با تمرکز بر خرده فروشان مواد با هماهنگی دستگاه قضائی طرح برخورد با مواد مخدر را به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در این طرح، طی یک هفته گذشته ۱۳۰ خرده فروش مواد مخدرو ۱۱۸ معتاد در سطح استان شناسایی و دستگیرشدند.

وی تصریح کرد: همچنین در این طرح طی این مدت پلیس استان با اشراف اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی بیش از سه هزار و ۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف کرد و ۲۵ دستگاه وسیله نقلیه مرتبط با این حوزه توقیف شد و ۴۸ نفر قاچاقچی در مجموع عملیات پلیس دستگیر شدند.

سردار بنی اسدی فر مهمترین این عملیات را درگیری مسلحانه پلیس با اشرارمسلح در شب گذشته در شرق استان بر شمرد و کشف در این عملیات بیش از یک هزار و ۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و پلیس کهنوج نیز نیم تن مواد مخدر کشف کرد.

وی با اشاره به لزوم عزم همگانی در مبارزه با مواد مخدر گفت: هر نقطه از محورهای مواصلاتی استان نام و یاد شهیدانی را در خود نهفته است که جان خود را برای امنیت و سلامت این مرز و بوم نثار کردند و پلیس استان نیز با تمام توان از این امنیت حراست می کند و خواب را از چشمان مخلان امنیت می زداید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت بیشترباموادمخدرسنتی مبارزه میکندوباموادمخدرشیمیایی مانند کراک شیشه هرویین وغیره راحت دیده میگیردچرا؟آیا دستی درکاراست

    • محمد شریعتمداری

      راستی مگه قرار نبود تریاک سهمیه بندی بشه؟ چی شد؟

      پاسخ ها

      • سارا

        توکلاخری والا مگه دروغه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج