۶۷۹۹۹۸
۱۷ نظر
۵۰۰۲
۱۷ نظر
۵۰۰۲
پ

صفار هرندی:

سطح عدالت در جامعه، راضی‌کننده نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه سطح عدالت در جامعه راضی‌کننده نیست، گفت: عده‌ای با استفاده رانت اطلاعاتی و قدرت، فرصت‌های اقتصادی را بلعیده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه سطح عدالت در جامعه راضی‌کننده نیست، گفت: عده‌ای با استفاده رانت اطلاعاتی و قدرت، فرصت‌های اقتصادی را بلعیده‌اند.

محمدحسین صفارهرندی در مجمع بسیج شهرستان پارسیان با اشاره به خصوصیات مقام معظم رهبری اظهار کرد: امروز در سایه‌سار نگرش ولایی و امام محور است که پیشوای ایران و رهبری نظام ما نه‌فقط از سوی مردم کشور ما پذیرفته‌شده ،بلکه از سوی سایر کشورها نیز پذیرفته‌شده است.

صفارهرندی اظهار کرد: این انقلاب در آستانه ۴۰ سالگی در حالی توانسته بسیاری از دشمنان ریز و درشت خود را پشت سر بگذارد که اقتدار امروز آن بیشتر از روزهای نخست انقلاب است و امروز کشورهای دیگری از ما درخواست دارند که فرمول ایستادگی و مقاومت را به آنان بیاموزیم.

وی با اشاره به تحولات منطقه، دستاورد نظامی و استراتژیک را مهم‌ترین دستاورد نظام و انقلاب در چهل سال اخیر دانست و عنوان کرد: اسرائیل که روزی در خیال خام خود می‌خواست تأسیسات و استحکامات خود را در پشت مرزهای غربی کشور ما در کنار دجله و فرات بنا کند، اما اکنون مجبور شده فقط به منطقه اشغالی خود بچسبد و کشور پوشالی خود را در پشت دیواره‌های بتنی مخفی کند که مبادا جریان مقاومت بتواند به آن رخنه کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه زمانی تکان خوردن اسرائیل لرزه بر اندام رجال عرب می‌انداخت، گفت: امروز سران رژیم صهیونیستی، اعتراف می‌کنند که قابل‌تصور نخواهد بود که دوباره به لبنان حمله کنیم و با حزب‌الله درگیر شویم، زیرا حزب‌الله در پاسخ سرتاسر اسرائیل را موشک‌باران خواهد کرد.

صفارهرندی، در ادامه به پیوند شیعه و سنی در یمن اشاره و عنوان کرد: وحدت شیعه و اهل سنت کار را به‌جایی رسانده که یمن به‌عنوان یک کشور که همیشه به‌عنوان ضعیف‌ترین حلقه کشورهای عربی قلمداد می‌شد، امروز با همه بی‌بضاعتی به‌راحتی توانست بر ماشین جنگی عربستانی که بر پول‌های قارون گونه این حکام شکم پاره تکیه کرده بود، را زمین‌گیر کرد.

وی با انتقاد از برخی افراد رانت‌خوار در کشور، تصریح کرد: از سطح عدالتی که در این جامعه وجود دارد راضی نبوده و از اینکه یک عده از رانت اطلاعاتی بیشتر به دلیل متصل بودن به جایگاه‌های قدرت، فرصت‌های اقتصادی را می‌بلعند و یک عده دیگر از این فاصله‌دارند نیز اعتراض داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بابا ترو خدا!
      فقط راضی کننده نیست؟!

    • بدون نام

      مشکل بر میگردد به مدیران در کلیه نهادها و سازمانها و ارگانها وادارات است سازمان مدیریت وخدمات کشوری منبع فساد وهرج ومرج است ویا منبع خوشبختی

    • بدون نام

      خودتم همینی

    • Tornado

      کدام عدالت مگر کسی عدالتی در جامعه مشاهده میکند
      سخن از عدالت در ایران به شوخی و جوک شبیه است
      مگر اینکه نام استفاده ۱۰ درصد از جامعه از تمامی امکانات کشور و انزوا و سرخوردگی و بهره نبردن ۹۰ درصد از جامعه از حتی نیمی از امکانات مملکت را عدالت بگذاریم .
      کدام عدالت ......کدام عدل .......

    • بدون نام

      این خبر در مورد همه ی جهان بود الا عدالت اجتماعی در ایران. چرا به جای رفع مشکلات همواره فرا فکنی میکنید؟

    • بدون نام

      این خبر در مورد همه ی جهان بود الا عدالت اجتماعی در ایران. چرا به جای رفع مشکلات همواره فرا فکنی میکنید؟

    • بدون نام

      عدالت ؟ کو کسی دید. خبر بده

    • بدون نام

      آخه تازه متوجه شدی این چهل سال داشتی عبادت میکردی واز درب منزلت بیرون نیامدی؟تفکرات ودارودسته های امثال شماها مملکت را به وضع کشانده

    • بدون نام

      کین وعاظ که سخن ها در محراب و منبر میکننن.........،،،اینه که مملکت را به این روز انداخته،،،تقوای ظاهری بدون تقوای باطن

    • بدون نام

      ... راست میگه خیلی چاله چوله داره، دیگه واسه مردم جلوبندب نموده.

    • بدون نام

      بله بیعدالتی غوغامیکنه اولین عاملش هم خوددولت است برای نمونه همین دادن عیدی که فرق فاحش میان کارگروکارمندقایل شده اند گناه کارمنداینه که پدرصاحب خودش رادرآورده ورفته باهزاربدبختی وکمبودهادرس خوانده وباسوادشده وهمه فکرمی کنندکه هرکسی کارمند شدحتماپشت میزنشسته درحالیکه بسیاری ازما کارمندان مسوولیت های بسیارسنگین تری ازکارگران داریم ازقدیم گفته اندهرکه بامش بیش برفش بیشترپس مطمینا یک کارمندهم مثل کارگرتوی شغل خودش سختی داره درحالیکه از خیلی ازمزایای کارگرمثل حق مسکن حق لباس حق ایاب وذهاب هزینه سفرووومحرومه مانگفتیم این عیدی حق کارگرنیست اتفاقا خیلی هم براشون کمه ولی عیدی ماکه هشتصدوچهل وپنج هزارتومنه یعنی به اندازه پول نیم سکه واقعا بیعدالتیه وباعث شرمساری وخجالت نزد خانواده هامون مخصوصامابازنشستگان باداشتن نوه وعروس وداماد شده به نظرشمااین واقعا بیعدالتی نیست دولتمردان باید فرمآیشات رهبر معظم انقلاب راسرلوحه کارخودقرارداده وبرپایی عدالت راازقراردادن آسایش وآرامش جهت بهبود معیشت مردم شروع کنند جناب اقای روحانی ریاست محترم دولت تدبیروامیدوجناب آقای نوبخت ریاست محترم سازمان برنامه وبودجه خداوکیلی خودتان بااین مبلغ عیدراسپری می کنید این حرف تنهامن نیست حرف حدود سه میلیون کارمندوبازنشسته است لطفادرپرداخت مبلغ عیدی به ماتجدیدنظرکرده وحداقل اندآزه یک حقوق به ماعیدی بدهید مابی صبرانه جهت اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری جهت برقراری عدالت منتظراقدام عاجلانه شما می باشیم به امیدشنیدن خبرهای خوش از شما دولت تدبیروامید

    • حسین

      چقدر دور فهمیدین مردم سالهاست میدانند وبا گوشت پوست.درک کرده اند که عدالت نیست جامعه به چند دسته تقسیم شده خودی غیر خودی.ژن خوب ژن بد و......

    • بدون نام

      اینو از کی فهمیدی و متوجه شدی

    • بدون نام

      چقدر دیپلماتیک سخن گفتی .جانم
      بیعدالتی بیداد میکند خبر نداری

    • بدون نام

      اخه عقلتون نمیرسه که مردمم باید زندگی کنند

    • بدون نام

      عدالت بین مدیران باشد خوب است بین خودتان به عدالت بیت المال را تقسیم کنید دیگران هم چیزی بخورند ونمیرن کافی است

    • بدون نام

      عدالتی نیست که راضی کننده باشداینگه درصدکمی مدررفاه وبقیه درزجرونداری باشندمعنایی جزظلم وبی عدالتی ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج