۶۸۰۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خلعتبری: دلم برای کرانچار تنگ شده!

پرسپولیس فردا شب در ورزشگاه فولادشهر به مصاف سپاهان می رود. جایی که محمدرضا خلعتبری سال ها با پیراهن دو تیم اصفهانی بازی کرده است.

خلعتبری: دلم برای کرانچار تنگ شده!
روزنامه گل: پرسپولیس فردا شب در ورزشگاه فولادشهر به مصاف سپاهان می رود. جایی که محمدرضا خلعتبری سال ها با پیراهن دو تیم اصفهانی بازی کرده است. تقابل او با فوتبالدوستان اصفهانی و آشنایی اش با سبک بازی بازیکنان حریف می تواند صحنه های جذابی را رقم بزند. مهاجم سرخپوشان درخصوص این بازی حساس صحبت های جالبی انجام داده است.

از بازی سختی که فردا در پیش دارید، صحبت می کنی؟

- بدون شک بازی بسیار سخت و حساسی را پیش رو داریم. سپاهان مهره های بسیار خلاق و توانایی دارد. این بازی برای دو تیم مهم است اما ما پیروزی می خواهیم و باید 90 دقیقه تلاش کنیم. من باز هم می گویم بازی خیلی سخت است اما پرسپولیس توانایی شکست سپاهان را دارد.

بازگشت تو به ورزشگاه فولادشهر اما نه با پیراهن ذوب آهن و سپاهان برایت حس خاصی ندارد؟

- من نه با هواداران سپاهان مشکلی دارم نه با بازیکنان و نه با بازیکنان و نه با اصفهانی ها. ان شاءالله سعی می کنمتا برای موفقیت تیمم تمام تلاشم را به نمایش بگذارم. ما باید با دیدن فیلم های بازی سپاهان نقاط ضعف و قوت آنها را بیشتر شناسایی کنیم تا با یک بازی خوب بتوانیم نتیجه این بازی را به دست آوریم.

کرانچار هم خواهان حضور تو در سپاهان بود.

- قبلا و شخصا کرانچار را خیلی دوست دارم. ایشان مربی خوب و کاربلدی است. کرانچار می داند من تمام تلاشم را برای موفقیت سپاهان به نمایش گذاشتم. نظر کرانچار برای من همیشه قابل احترام است و این افتخار بزرگی است که مربی بزرگی اینطور به من اطمینان دارد اما الان من باید فقط به تیمم یعنی پرسپولیس خدمت کنم اما پیش از بازی به سمت کرانچار می روم چون دلم برایش تنگ شده است.

حالا از اینکه در لیگ خلیج «ع.ر.ب.ی» بازی نمی کنید چه حسی داری؟

- خدا را شکر، خیالم راحت است که در کشور خودم بازی می کنم.

پست تو در پرسپولیس چیست؟

- من در گوش راست در نقش مهاجم هستم اما همیشه در زمین جابجا می شوم تا بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم.

برابر سپاهان منتظر دومین گل تو با پیراهن پرسپولیس باشیم؟

- من همیشه عاشق گلزنی ام اما همینجا به هواداران می گویم من هرگز قول گلزنی نداده ام و نمی دهم اما برای موفقیت پرسپولیس و تیمم و رسیدن به هدفش با تمام وجودم تلاش می کنم.

چند ماه پیش با پیراهن سپاهان در فینال جام حذفی مانع قهرمانی پرسپولیس شدی و حالا ورق برگشته است.

- این طبیعت فوتبال است. بازیکنان عوض می شوند، مربیان تغییر می کنند ولی تیم ها و هواارانشان باقی می مانند.

فنیال جام حذفی یک حاشیه تلخ هم داشت، آن هم خداحافظی غریبانه مهدی مهدوی کیا بود.

- آقا مهدی یک فوتبالیست بزرگ بود. به نظر من آن بازی نباید بازی خداحافظی مهدوی کیا تلقی می شد و او باید در بازی با تیمی خیلی بزرگ از فوتبال خداحافظی می کرد. در این مدت که به پرسپولیس پیوسته ام هنوز فرصت نشده با آقا مهدی صحبت کنم ولی امیدوارم بتوانم در آینده از تجارب ارزشمند او کمک بگیرم.

روزهایی که در کش و قوس ترک عجمان و بازگشت به ایران بودی، چه حالی داشتی؟

- واقعا خیلی سختی کشیدم و می توانم بگویم سخت ترین روزهای زندگی ورزشی ام بود. من همان زمان گفته بودم خلیج برای من همیشه خلیج فارس است. من یک ایرانی هستم و به این مساله افتخار می کنم. خوشحالم با زحمانی که زمانی، مدیر برنامه هایم کشید، باشگاه عجمان سرانجام رضایت داد تا به ایران بازگردم. خلیفه، رییس هیات مدیره باشگاه عجمان برای من در آن زمان همه امکانات را فراهم کرده بود و از آنها هم ممنون هستم اما خدا را شکر می کنم که الان با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر ایران حضور دارم.

محسن بنگر و هواداران سپاهان ارتباط خوبی با یکدیگر ندارند؟

- هواداران سپاهان شرایط و اتفاقات فوتبالی را درک می کنند. من به اتفاقات فردا خوشبین هستم و امیدوارم بنگر هم تشویق شود چون او برای سپاهان خیلی زحمت کشید و با این تیم افتخارات زیادی کب کرد.

صحبت خاصی پیش از سفر به اصفهان نداری؟

- می خواهم دو نکته را بگویم. اول یک تبریک به سعید آذری می گویم که به ذوب آهن بازگشت. اطمینان دارم ذوب آهن با حضور آذری بار دیگر به روزهای اوجش بازمی گردد. بحث دیگجرم هم درباره شهاب گردان است که هنوز بر این باورم دروازه بان بسیار بزرگی است و آنقدر هم بزرگ است که با چند بازی نیمکت نشینی تفاوتی در وضعیتش به وجود نمی آید. او همین حالا هم جزو بهترین هاست و اطمینان دارم شرایط در آینده برایش تغییر می کند و به ترکیب اصلی سپاهان بازمی گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج