جاباما
۶۸۰۳۸۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«شرقی غمگین» تمدید شد

نمایش «شرقی غمگین» به کارگردانی سعید زارعی از ششم اسفندماه به مدت ۲۰ شب دوباره روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای این پروژه: نمایش «شرقی غمگین» به کارگردانی سعید زارعی از ششم اسفندماه به مدت ۲۰ شب دوباره روی صحنه خواهد رفت.

«شرقی غمگین» تمدید شد

نمایش «شرقی غمگین» به کارگردانی سعید زارعی و نویسندگی سجاد افشاریان تا کنون بیش از ۱۰۰ اجرا داشته است. دور دوم اجراهای این نمایش از تاریخ سوم دی‌ماه در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز شده و تا ۲۹ بهمن‌ماه ادامه داشت.

اجراهای تازه این نمایش از ششم اسفندماه با تغییر ساعت از ۱۸ به ۲۰:۳۰ در سالن شماره دو پردیس تئاتر شهرزاد بعد از دهه فاطمیه آغاز خواهد شد و تا ۲۵ اسفندماه روی صحنه خواهد بود.

این نمایش تا کنون میزبان بیش از ۲۰هزار مخاطب در مجموع اجراهای خود بوده و پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های دور جدید اجرا هم از طریق سایت‌های بلیت‌فروشی آغاز شده است.

قرار است «شرقی غمگین» اجراهایی هم در شهرهایی همانند شیراز، رشت و مشهد داشته باشد که جزئیات زمان آن به زودی اعلام خواهد شد.

نویسندگی این نمایش بر عهده سجاد افشاریان است و او در مقام بازیگر به همراه هومن شاهی به ایفای نقش می‌پردازد.

تا کنون هنرمندانی همچون: امیر جدیدی، لوریس چکناواریان، احسان عبدی‌پور، پگاه آهنگرانی، سیروس الوند، یغما گلرویی، محمد بحرانی، منصور ضابطیان، رضا درمیشیان، محسن امیریوسفی، مصطفی زمانی، بهاره کیان‌افشار، کینگ رام، امید نعمتی، فردین خلعتبری، مسعود کرامتی و هوشنگ گلمکانی به تماشای این نمایش رفته‌اند.

عوامل اصلی این نمایش عبارتند از: نویسنده: سجاد افشاریان، کارگردان: سعید زارعی، مدیر اجرا: آیناز موسایی، دستیارکارگردان و برنامه‌ریزی: محمودحسینی، طراح صحنه: مصطفی مرادیان، طراح صدا و موسیقی: آرش والی، ساخت دکور و طراح نور: مسعود رنجبر شیرازی، طراح و آنونس و ویدئو: علی زندیه، طراح و گرافیک: رضا چاووشی، مدیران صحنه:سپیده شاه‌بیگ، محمدحسین افتتاحی، تبلیغات فضای مجازی: آریان امیرخان، عکس: گلدیس نمازیان، آرمین مقدم، مهدی سادیگی، نوید غفاری، روابط عمومی: امیر قالیچی، مشاور رسانه‌ای و مدیر مطبوعاتی: سام بهشتی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج