۶۸۰۴۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

مخالفت نماینده رهبری با تفکیک جنسیتی

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه موافق تفکیک جنسیتی نیستیم، گفت: از دانشجویان انتظار داریم که حرمت دانشگاه را حفظ کنند.

ایسنا: مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه موافق تفکیک جنسیتی نیستیم، گفت: از دانشجویان انتظار داریم که حرمت دانشگاه را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام‌ میراحمدی با بیان اینکه ما طالب حضور آموزشی دانشجویان هستیم، اظهارکرد: ما می‌گوییم که دانشجویان باید حرمت دانشگاه را حفظ کنند، چرا که دانشگاه مکان مقدس است که حرمت و حریم دارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید زاویه دید خود را نسبت به دانشگاه مشخص کنند، اظهارکرد: دو نگاه کلان نسبت به دانشگاه وجود دارد، در نگاه اول، دانشگاه کارخانه آدم سازی و باعث رشد و تعالی انسان دیده می‌شود و در نگاه دوم دانشگاه را نردبانی برای رسیدن به مادیات می‌دانند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امیرکبیر افزود: اگر با دید اول به دانشگاه نگاه کنیم می‌توانیم هم دنیا را تامین کنیم و هم آخرت را و هم به درک برسیم و هم به مدرک، مهمترین سرمایه برای شما در راه رسیدن به نقطه تعالی این است که سرمایه عمر را به بهره‌وری برسانید.

میر احمدی ادامه داد: نباید به پر کردن اوقات فراغت پرداخت بلکه باید به پربار کردن این اوقات توجه کرد، از سوی دیگر مهمترین مشکلی که ممکن است بر سر راه دانشجویان قرار بگیرد این است که اگر ندانند به کجا می‌روند، چگونه می‌توانند انتظار داشته باشند که به آنجا برسند؟ بنابراین کسانی که فکر می‌کنند ورود به دانشگاه پایان راه است کاملا در اشتباهند، چرا که ورود به دانشگاه آغاز یک راه جدید است و تلاش و کوشش می‌خواهد و باید با تنبلی و بطالت وداع کرد.

وی همچنین از دانشجویان خواست تا از همین امروز نگاهشان را به دانشگاه، نگاهی متعالی قرار دهند و گفت: دانشگاه نهادی مقدس به معنی محترم است و حرمت و حریم دارد و باید حریم همه در دانشگاه حفظ شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سالیوان

      حالا مگه اتفاقی افتاده که ایشون این حرفو زده؟؟؟

    • محسن

      نوشدارو پس از مرگ سهراب....
      اون زمونا ماهم برای تفریح میرفتیم دانشگاه . دوستارو ببینیم . بگیم بخندیم....
      یه جزوه ایی هم کپی کنیم. همین

    • همراه آبی

      روحانی خجالت خجالت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج