۶۸۰۸۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

برخورد قاطع با عاملان حوادث اخیر در تهران

رییس کل دادگستری تهران در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه قضا وظیفه دارد درجهت پاسداری از مردم نسبت به کسانی که اغتشاش می‌کنند، امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، به شدت و به سرعت برخورد کند.

خبرگزاری فارس: غلام‌حسین اسماعیلی رییس کل دادگستری تهران، در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای فاطمیه ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستگاه قضا وظیفه دارد درجهت پاسداری از مردم همچنین برخورد جدی و سریع و به هنگام نسبت به کسانی که اغتشاش می‌کنند، امنیت مردم را به خطر می‌اندازند و جان نیروهای خدوم را می گیرند به شدت و به سرعت برخورد کند.

وی ادامه داد: در دادگستری تهران ابلاغ شده است که دادسرا و دادگاه با عموم کسانی که بابت اغتشاش دستگیر شده اند، برخورد جدی، قاطع و سریع شود.

رییس دادگستری تهران گفت: همان‌طور که برای کسانی که در این اغتشاشات جرمی مرتکب نشده یا جرمشان کم بوده تلاش می‌کنیم به سرعت آزاد شوند، با کسانی که جرایم خشن مرتکب شده اند نیز به سرعت برخورد می کنیم؛ ما درباره کسانی که در بروز این فاجعه و شهادت نیرو های انتظامی و بسیج نقش داشتند برخورد قاطع و جدی و سریع خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا دیگران را غیر خودی تصور میکنید؟

    • بدون نام

      اگر برخورد قاطع داستیم الان کشور ایران یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان بود مردم در رفاه وامنیت بودند

    • بدون نام

      از نیروی انتظامی تقاضا میشه هرکه میخواد خدشه به انقلاب وارد کنه وامنیت مملکت رو مختل کنه برخورد شدیدی با آنها به عمل بیاره ملت با هر مرام ومسلک امنیت رو دوست دارندوامنیت از نون شب هم واجب تره

    • بدون نام

      مهربانی کلید همه مشکلات است ، آزمایش کنید ، پشیمان نمیشوید

    • بدون نام

      مگه چند وقت قبل با دراویش مذاکره نکردید و قول دادید به حریم آنها تجاوز نشه؟ پس چرا دوباره آنها را تحریک کردید؟

    • آرش

      این کوچکترین اقدامه.در هیچ جای دنیا اینقدر به پلیس یک کشور اهانت نمیشه و کسی جرائت تحقیر پلیس کشور رو نداره..مماشات بسه .پلیس بی دفاع و مظلوم و بی سلاح توسط عده ای ارازل و اوباش ضد دین و ضد ولایت کشته زخمی قطع نخاع و جانباز میشن و ...دیگه از این بیشتر تحریم نمیشیم پس از دیده بان حقوق بشر نترسید چون جانیها و قاتلین مردم اصولا بشر و ادم نیستن.حرمت برای لباس پلیس قائل بشین اینا جزو همین مردم و فرزندان همین اب و خاکن و برای امنیت ما جون میدن.پس همه این ارازل درویش نمای صوفی نمارو به نسبت مشارکت درجرم محاکمه کنین.وقتی به پلیستون اهمیت نمیدین وبه حق و حقوق جانی مالی ومعیشتی و قانونیش نمیرسین امنیت شما اقا زاده ها که شبا تو پنت هاوس و برجها و ویلاهاتون لالا میکنن مطمئن باشید در خطر میفته...پس برسید به این مظلومین و مدافعان امنیت میهن عزیزمون اینها از مریخ یا امریکا نیومدن که بحساب نمیان و ارازل اینجور پرو بشن مقبل مامور بی سلاحی که رافت اسلامی داره....متاسفم برا مدیران دودش میره روزی تو چششون که ناله فایده نداره...

    • بدون نام

      چرا با عاملان سقوط هواپیمای آسمان برخورد قاطعانه نمیکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج